Mechwarrior Online: Flapdrol
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Zie ook hier:
Het Games Import topic
[ Voor 41% gewijzigd door TafkaT op 08-10-2010 14:25 ]
QFTTafkaT schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:24:
Play zit op Jersey, wat niet onder de EU valt.
@ TS, je bent helaas 'gepakt' door de doune waardoor je de heffing moet bijbetalen. Jammer maar ze worden steeds slimmer daar bij de douane
Voordeel van Play.com is wel dat ze alles los versturen, dus niet 5 cd's/dvd's in 1 pak met een grotere waarde.
Hadden ze destijds mijn Friends-box maar in een 'pak' gedaan! Die was dus gewoon in een zwarte zak gedaan, beetje plakband erbij, en versturen maar. 1x raden hoe de box eruit zagKeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:41:
Cd's zijn ook geen probleem, geloof dat het vanaf een 20-25 euro begint te tellen.
Voordeel van Play.com is wel dat ze alles los versturen, dus niet 5 cd's/dvd's in 1 pak met een grotere waarde.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Volgens mij zijn de regels best wel duidelijk (even uit het hoofd):Leo1010 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:07:
Zo verdraaid irritant, de douane is er nou ook niet bepaald duidelijk over, moest ook opeens 20 euro extra betalen maar ik was van te voren op zoek gegaan of ik bij moest betalen en alles wat ik kon vinden (officiele site douane) was "mischien".
- Altijd invoerrechten betalen (indien buiten Europa)
- Waarde > 150 euro = BTW betalen
Even kijken of ik een linkje kan vinden...
Hier het linkje, mijn verhaal gaat dus niet (helemaal?) op...
Tip: daarom kan je ook beter bij Amazon.co.uk bestellen dan bij Amazon.com
[ Voor 17% gewijzigd door lier op 08-10-2010 15:17 . Reden: Gratis tip ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
Vergeet pagina 2 dan niet, die gaat over wanneer je niks of minder betaalt.lier schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
Volgens mij zijn de regels best wel duidelijk (even uit het hoofd):
- Altijd invoerrechten betalen (indien buiten Europa)
- Waarde > 150 euro = BTW betalen
Even kijken of ik een linkje kan vinden...
Hier het linkje, mijn verhaal gaat dus niet (helemaal?) op...
Tip: daarom kan je ook beter bij Amazon.co.uk bestellen dan bij Amazon.com
@TS: die 19,72 zou haast inclusief een boete moeten zijn, want de BTW + invoerrechten zouden voor een game van 35 euro (prijs bij Play) nooit meer dan 25% van het totaalbedrag moeten zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 08-10-2010 15:24 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
tot 22 euro uit een niet eu land vrij van heffingen en belasting tot 150 alleen omzetbelasting betalen.
maar er staat ook: Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.
[ Voor 49% gewijzigd door lier op 08-10-2010 15:22 ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
Wel degelijk onder 'Wat zijn de kosten?'haarbal schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:27:
Het zijn ongetwijfeld de inklarings- en afhandelingskosten van tnt. alleen hebben die natuurlijk geen tarieven op de website staan.
Wordt Play toch een stuk minder aantrekkelijk als leverancier. 55 euro betaal je gewoon in de winkel ook.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Amazon.co.uk verstuurd met TNT en duurt echt *altijd* ongeveer 2 dagen na verzendmelding. Het kan dus wel snel.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ah idd, had ik even gemist.
Play.com betaalt je dat terug als je het meld, althans dat heb ik al verschillende keren gehoord.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d