Naam | NickThissen |
Circuit | Istanbul (Turkey) |
Auto | McLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes) |
Platform | PC |
Controller | Racing wheel |
Racing Wheel | Logitech Momo Racing |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:22.178 |
Moet veel sneller kunnen maar het lukt niet... Echt een kut baan, ik ben bij elke bocht wel een paar keer uitgespind... Snap niet hoe dat zo per baan kan verschillen, bij sommige banen spin ik werkelijk nooit (tenzij ik even de curbs aantik ofzo) maar hier hoef ik maar iets te veel op het gas te gaan en hoppa daar ga ik weer

Laatste bochten zijn idd klote, en die eerste boocht krijg ik ook nooit 100% goed voor mijn gevoel... Tevens is de chicane echt niet te doen, die voor het rechte stuk, na de beroemde bocht 8... daar laat ik ook nog veel tijd liggen.NickThissen schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:48:
Lol, precies een seconde langzamer
Naam NickThissen Circuit Istanbul (Turkey) Auto McLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes) Platform PC Controller Racing wheel Racing Wheel Logitech Momo Racing Gearbox Manual Tijd 01:22.178
Moet veel sneller kunnen maar het lukt niet... Echt een kut baan, ik ben bij elke bocht wel een paar keer uitgespind... Snap niet hoe dat zo per baan kan verschillen, bij sommige banen spin ik werkelijk nooit (tenzij ik even de curbs aantik ofzo) maar hier hoef ik maar iets te veel op het gas te gaan en hoppa daar ga ik weerVoornamelijk in die laatste 2 bochten...
Vindt dit wel een erg leuke baan, elke bocht MOET goed. Hij is niet zo vervelend als barcelona. Tevens heb ik op deze baan mijn allereerste online race gereden (Race07 / F3000 dacht ik) en gewonnen
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-12-2010 12:59 ]
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Racing Wheel | Logitech Driving Force Pro |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:20.674 |

Meer mensen die problemen hebbebn met het saven van hun ghost?
Bij moncao ging mijn snelste tijd constant weg zodra ik het spel weer opstartte
[ Voor 3% gewijzigd door Kuhr89 op 25-12-2010 13:20 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Naam | NickThissen |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:21.313 |
Ik heb precies dezelfde problemen als jij Hoogie, eerste bocht, die bocht na die snelle doordraaier (bocht 8? staat geen nummering bij het plaatje op m'n sit zie ik haha) en de laatste paar bochten... Maar goed, dat zijn eigenlijk ook de enige bochten die ook maar een beetje lastig zijn, de rest is gas erop en gaan
Mijn stuurtje werkt niet meer na behoren.
Wellicht moet ik er even aan gaan prutsen.
Het probleem is namelijk al volgt: Hij stuurt niet meer volledig. Wat ik ook in stel.
Dat betekend dus dat ik niet helemaal naar rechts of links kan, waardoor ik een bocht veel langzamer door moet gaan.
Zit op dit moment op 1.25 met bijna elke bocht netjes genomen. Dus ik hoop dat ik me stuurtje zo snel mogelijk gemaakt heb, of dat ik een nieuwe ergens kan kopen voor een prachtige mee neem prijs.
De kerstdagen hebben er helaas erg in gehakt. en moet volgende week nog naar New Kids en naar een prachtig hardstyle feest. En als klapper op de vuurpijl: Kleren!
mimimi
En oohja voordat het begint: Nee, ik ga niet met toetsenbord spelen. Daar heb ik totaal geen fun in en het speelt voor geen meter.
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 26-12-2010 00:50 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Even opnieuw kalibreren helpt niet? En stuurt hij ook al niet helemaal volledig in het kalibratiescherm? Er kan veel aan zo'n stuurtje kapot gaan, maar het lijkt me sterk dat hij niet meer volledig zou kunnen sturen, naar links en naar rechts tegelijk.hupske schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:49:
Ik moet even helaas op dit moment afhaken![]()
Het probleem is namelijk al volgt: Hij stuurt niet meer volledig. Wat ik ook in stel.
Dat betekend dus dat ik niet helemaal naar rechts of links kan, waardoor ik een bocht veel langzamer door moet gaan.
Zit op dit moment op 1.25 met bijna elke bocht netjes genomen. Dus ik hoop dat ik me stuurtje zo snel mogelijk gemaakt heb, of dat ik een nieuwe ergens kan kopen voor een prachtige mee neem prijs.
De kerstdagen hebben er helaas erg in gehakt. en moet volgende week nog naar New Kids en naar een prachtig hardstyle feest. En als klapper op de vuurpijl: Kleren!
mimimi
En oohja voordat het begint: Nee, ik ga niet met toetsenbord spelen. Daar heb ik totaal geen fun in en het speelt voor geen meter.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 26-12-2010 10:52 ]
Als het een ouder type is met normale potmetertjes voor uitlezen stuuruitslag, kan je daar een heel klein beetje contactspray in spuiten. Had ik bij vorige pedalenset ook moeten doen om hem te fixen, zou voor stuurtje misschine ook kunnen helpen.hupske schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:49:
Ik moet even helaas op dit moment afhaken![]()
mimimi
Misschien zou het idee van Hoogie nog kunnen, maar ben bang dat het niet gaat lukken.
Het is namelijk ook al een erg oud stuurtje. 5 of 6 jaar ofzo?
Dus keer zou hij toch vervangen moeten worden. Eerst nog ff een headset kopen.
Mijn vorige was ook zo oud, en toen hij de eerste keer stukging, heb ik de pedalen zo erbovenop geholpen en deed hij het nog een aantal maanden. Als je het geld hebt, gewoon vervangen, het verschil met mijn oude Formula Racing Force of wat het ook was, is gigantisch. heb nu de Driving Force GT van Logitech, iets van 110 euro ofzo, super dinghupske schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:02:
Het kalibreren heb ik al paar keer gedaan, maar dat heeft helaas geen enkel effect.
Misschien zou het idee van Hoogie nog kunnen, maar ben bang dat het niet gaat lukken.
Het is namelijk ook al een erg oud stuurtje. 5 of 6 jaar ofzo?
Dus keer zou hij toch vervangen moeten worden. Eerst nog ff een headset kopen.
Naam | Ericjooo |
Platform | PS3 |
Racing Wheel | Fanatec GT3v2 |
ABS | Aan |
Traction Control | Full |
Dynamic Racing Line | Corners Only |
Gearbox | Automatic |
Tijd | 01:22.250 |
groet,
Eric
Ik heb ook een aantal weken weinig tijd gehad om fatsoenlijk mee te doen, dat was dan ergens een half uurtje een paar valide times zetten, en weer klaar voor de week. Ik ga iig nog een aanval doen op de 1:20 deze week.Ericjooo schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:42:
Het is wel erg rustig op time trial-gebied; zelf zit ik ook met een kleine verbouwing thuis maar ik hoop volgende week gewoon weer wat meer vlieguren op de seat te kunnen maken. In ieder geval een tijd!!
groet,
Eric
Maar nu vind ik dit topic en zal ook eens mee doen met jullie
YouTube: Emma on the F! 2010 sim
[ Voor 17% gewijzigd door petervandamned op 28-12-2010 13:01 ]
Zou iemand een screenshot kunnen maken van de top 10 van de leaderboard?
Dan kan ik kijken of ik nog sneller kan, indicatie waar red baron terecht zou komen.
Waar het op neerkomt is dat ik meer slap op de bank hang en wat tv kijk en niet actief achter de pc zit rubber te verbranden.
Ik zal nog wel een tijd gaan zetten maar al te hoge verwachtingen heb ik er zelf niet van iig.
Ja ik ken het.. Vorige week 3 dagen met 39.9 graden koorts gelegen.. Nu kan ik me ook maar even concentreren en dan krijg ik koppijn..Red Baron schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:34:
Ben met kerst paar dagen weg geweest, maar voel me nog steeds niet top.
Waar het op neerkomt is dat ik meer slap op de bank hang en wat tv kijk en niet actief achter de pc zit rubber te verbranden.
Ik zal nog wel een tijd gaan zetten maar al te hoge verwachtingen heb ik er zelf niet van iig.
Voel me nog steeds slap etc...
Haha, iets van 110 euro. Dat gaat hem voor mij niet worden. Leef helaas alleen van me Mbo Studiefinanciering dus dat is geen vet pot. En ja, dan moet je werk gaan zoeken zal vast 1 van jullie antwoorden kunnen zijn.Hoogie2004 schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:10:
[...]
Mijn vorige was ook zo oud, en toen hij de eerste keer stukging, heb ik de pedalen zo erbovenop geholpen en deed hij het nog een aantal maanden. Als je het geld hebt, gewoon vervangen, het verschil met mijn oude Formula Racing Force of wat het ook was, is gigantisch. heb nu de Driving Force GT van Logitech, iets van 110 euro ofzo, super ding
Alleen op dit moment is er hier niks te verkrijgen, en als me schooltje weer begint is er weinig tijd voor.
Maar een nieuwe is niet verkeerd, want hij maakt ontiegelijk veel lawaai!

Heb op dit moment mijn stuurtje wel uit elkaar liggen, alleen meer tijd heb ik nog niet gehad om hem goed te bekijken hoe hij in elkaar zit.
Wel een leuk projectje om te doen

en die acties op Steam zijn wel erg verleidelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 29-12-2010 17:52 ]
Naam | Red Baron (RedBarom) |
Platform | PC |
Racing Wheel | Logitech G27 |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:21.475 |
Ga ik dan eindelijk eens van je winnen ?Red Baron schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:06:
Voel me nog steeds erg slecht, heb er ook echt geen zin in, maar hier toch even een tijd:
Naam Red Baron (RedBarom) Circuit Istanbul (Turkey) Auto McLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes) Platform PC Controller Racing wheel Racing Wheel Logitech G27 Gearbox Manual Tijd 01:21.475
Nou Peter, ik wacht in spanning af naar je 1e tijd die je zal neerzettenpetervandamned schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:42:
Ik doe dit spel thuis op 2 pc's Elke week samen met een maat een lan en dan hele seizoen rijden tegen elkaar ZOnde dat je dan geen AI's erin kan zetten
Maar nu vind ik dit topic en zal ook eens mee doen met jullie
YouTube: Emma on the F! 2010 sim
Of de tijd van Emma
Ben nog steeds eigenlijk meer een ea sports f1 2009 fan. Omdat dit spel meer bied voor wat wij doen Rfactor f1 ook wel.
Maar een time challenge is natuurlijk een mooie uitdaging.
dit is alles wat eruit kwam....
Naam | Diamond4ever (Hellytjuh) |
Platform | PC |
ABS | Aan |
Dynamic Racing Line | Always On |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:22.917 |
kan ik voor nu alleen nog ff jullie een heel snel
Naam | _A3 (DutchFarmerNL) |
Platform | PC |
Racing Wheel | Logitech Driving Force GT |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:22.704 |
Naam | Ericjooo |
Platform | PS3 |
Controller | Console controller |
Racing Wheel | Sony controller |
ABS | Aan |
Gearbox | Automatic |
Tijd | 01:22.033 |
groet,
Eric
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:20.931 |

Naam | _A3 (DutchFarmerNL) |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:22.010 |
En daarbij zit ik nu weer netjes binnen 2 seconde van de huidig snelste.
NeuhKuhr89 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:47:
Moet ik me nog zorgen gaan maken Red Baron?
Nou ja, de nieuwe sessie in Valencia (Montreal hadden we al) is weer open!
EDIT
En maar meteen even snel een tijd neer gezet omdat ik bang ben dat het druk gaat worden deze week en ik niet veel tijd zal hebben... Eerste valid rondje

Naam | NickThissen |
Circuit | Valencia (Europe) |
Auto | Red Bull RB6 (RBR-Renault) |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:38.294 |
[ Voor 72% gewijzigd door NickThissen op 31-12-2010 16:23 ]
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:36.942 |
Meest rechter engineer setup.
We schelen nog maar 6 punten Red Baron
_A3 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:03:
Mijn tijd toch nog ff redelijk kunnen verbeteren. Of het genoeg is om Ericjoo voor te blijven betwijfel ik, maarja het is in ieder geval een poging.
Naam _A3 (DutchFarmerNL) Circuit Istanbul (Turkey) Auto McLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes) Platform PC Controller Racing wheel Racing Wheel Logitech Driving Force GT Gearbox Manual Tijd 01:22.010
En daarbij zit ik nu weer netjes binnen 2 seconde van de huidig snelste.
Naam | Hoogie2004 |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:35.663 |
Het kan nog zeker 3 tienden harder, waarvan 2 tienden in deel 1...
Standaard meest rechtse, met de balance op 50-50, verder alles hetzelfde.Red Baron schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:55:
Met welke setup rijd je Hoogie?
Jij heb je tijd gezet zonder motor op fast denk ik, of je versnellingen klopt geen hol van, want ik reed je op de rechte stukken 'fluitend' voorbij, ik accelereerde veel harder...
Morgen ga ik nog proberen de tijd te verbeteren.
Vreemd, als ik de balance op 50-50 zet wordt ik door m'n ghost (van 1:38) dik ingehaaldHoogie2004 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:14:
[...]
Standaard meest rechtse, met de balance op 50-50, verder alles hetzelfde.

Was een bocht die ik totaal verkeerd nam, in een keer meer dan 2 seconden eraf gereden
Naam | NickThissen |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:36.146 |
Moet nog wel een halve seconde vanaf kunnen maar ik ga weer steeds ergens de fout in. Ik raakte hier wel ergens best hard te kant (bocht 4 aan de linkerkant) maar het leek bijna alsof ik door de muur heen ging ofzo, ik verloor geen snelheid... Sterker nog het lijkt sneller te gaan dan als je niet de kant raakt

Vaag daar let ik meestal altijd wel op eigenlijk. Straks nog maar eens kijken.Hoogie2004 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:14:
[...]
Standaard meest rechtse, met de balance op 50-50, verder alles hetzelfde.
Jij heb je tijd gezet zonder motor op fast denk ik, of je versnellingen klopt geen hol van, want ik reed je op de rechte stukken 'fluitend' voorbij, ik accelereerde veel harder...
Morgen ga ik nog proberen de tijd te verbeteren.
Ik heb op dit moment met stuurtje volgens mij gemaakt.Met Dirt 2 doet hij het perfect.
Nu eerst weer F1 erop zetten, alleen dat gaat weer rete langzaam.
Dacht doe ook gelijk een verse windows erop.
Nja, later van de week misschien...
Naam | Hupske |
Platform | PC |
Racing Wheel | Formula Force GP |
Gearbox | Automatic |
Tijd | 01:37.516 |
Vind me tijd erg tegenvallen, maar er valt nog altijd te ouwehoeren met de setups. +
Wellicht komt dat, omdat ik mijn stuurtje nog niet helemaal ingesteld heb zoals ik wil. Reageert nog wat langzaam.
Ben op dit moment ook aan het onderhandelen voor een Logitech Momo stuurtje, dus kan misschien wel halve wegen de week een nieuw stuurtje hebben(althans hoop ik)
Je zult wel moetenHoogie2004 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:55:
Ik kom er op het moment niet meer onder... 2x tot binnen 0,010 gekomen, terwijl ik na sector 2 nog wel wat voorlag...
Nja, later van de week misschien...
Zelfde setup, iets betere ronde.
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:35.372 |

DammitRed Baron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:33:
[...]
Je zult wel moeten
Zelfde setup, iets betere ronde.
Naam Red Baron (RedBarom) Circuit Valencia (Europe) Auto McLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes) Platform PC Controller Racing wheel Racing Wheel Logitech G27 Gearbox Manual Tijd 01:35.372
[afbeelding]
Nja, dan van de week het stuur maar weer op de tijdelijke tafel monteren
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:36.445 |
Moet nog even aan de bak!
Niets moet...Kuhr89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:41:
Moet nog even aan de bak!
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:35.314 |
Kwam erachter dat ik gister de engine niet op Fast had gezet.. Dat scheelt veel zeg:O
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:35.069 |

Heb de tijd nog scherper neer kunnen zetten.. Andere setup gepakt.. De helemaal rechtse van de kiesbare setups zeg maar.. Vervolgens balans wat aangepast.. iets meer naar achter volgens mij.
Daarna heb ik met de voorvleugel zitten klooien op het circuit zelf, en daardoor kreeg ik er nog bijna .300 af.
Raar eigenlijk dat dat best wat scheelt die voorvleugel op +- zetten tijdens het rijden.. Doen jullie dit ook?
Ik vind het wel een beetje lullig dat ik pas een tijd neerzet op vrijdags... In het weekend heb ik meestal geen tijd en van maandag tot vrijdag moet ik naar college en lesgeven op een school.. Donderdag avond heb ik meestal wel wat tijd, vooral als ik niet de kroeg in ga.. En vrijdag middag even, omdat ik op vrijdag maar een paar lessen hoef te geven..
[ Voor 10% gewijzigd door Kuhr89 op 07-01-2011 13:50 ]
Qua ontrack frontwing gepiel doe ik eigenlijk nooit iets. Ik krijg de logitech software niet zo ingesteld dat ik met 1 knop zo'n toetsen reeks kan laten uitvoeren zodat de vleugel omhoog of omlaag gezet wordt.
En zelf 4 knoppen indrukken werkt wel, maar leid me te veel af waardoor eventuele winst ook alweer snel verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Klopt.. Ik zou het alleen kunnen instellen met mijn G11 toetsenbord.. Maar dan moet ik tijdens het rijden op mijn toetsenbord gaan drukken.. Werkt niet zo lekker..
Moet eerlijk zeggen dat dit ook de eerste keer is dat ik het gebruik.. Je moet een beetje de rustige punten pakken.. Einde van een rechtstuk waarna een reeks langzame bochten zijn, daar kun je hem op + zetten.. Ben je die reeks voorbij en weetje dat er snelle stukken aankomen.. einde van de langzaamste bocht, op - zetten.. Zoiets had ik het gedaan..
Ik had OP start finish op + gezet. Vervolgens over het bruggetje op -.. En dan maar zo laten staan volgens mij..
Naam | Hoogie2004 |
Circuit | Silverstone (UK) |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:26.342 |
Kan nog heel veel vanaf in de eerste 2 sectoren
Platform | PC |
ABS | Aan |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:28.264 |
geen goeie tijd... maja kijk later in de week wel of ik em kan verbeteren
Default setup + fast engine + front wing extra downforce
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:26.033 |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:25.259 |

Naam | NickThissen |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:27.959 |
Af en toe loop ik maximaal een halve seconde nog voor maar meer ook niet

[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 09-01-2011 18:52 ]
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:25.452 |
Hier kan zeker nog wat af! Ik denk dat een 1.24er er zeker inzit.
Naam | NickThissen |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:26.942 |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:25.179 |
Nick, je laat je auto wel goed door de bochten rollen?
Met name bochten 5, 7 en 15 (die linker bocht) van het kaartje kan je de bocht eerst goed aanremmen en dan gewoon de auto door de bocht laten rollen zonder gas bij te geven. Dan stuurt hij beter de bocht in en kan je weer sneller eruit.
Naam | Ericjooo |
Platform | PS3 |
Racing Wheel | Fanatec GT3 v2 |
ABS | Aan |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:27.518 |
groet,
Eric
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:24.956 |

De 1.24!
Naam | Hupske |
Platform | PC |
Racing Wheel | Formula Force GP |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:27.825 |
Er is nog ruimte voor verbetering, maar moet eerst nog beter wennen aan het handmatig schakelen.
Morgen maar weer een poging wagen
en als je lijn hetzelfde is dan is er iets mis in de snelheid
ik heb deze week niet meer kunnen rijden
[ Voor 24% gewijzigd door Diamond4ever op 13-01-2011 11:08 ]
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:24.769 |
YouTube: F1 2010, Silverstone hotlap 1m24s769

Echter: Heb nieuwe videokaart gekocht, vandaag geïnstalleerd. Alleen een verse windows leek me wel zo netjes.
Met als probleem dat ik het spel weer helemaal opnieuw moet downloaden en dat gaat met een kaksnelheid van ja hoor hier komt het: 100 kb/s

Zit vandaag op het werk dus kan ook niet meer proberen, maar heb vanmiddag vast wel even tijd om de sessie weer te sluiten.
Nein mann... Je kan geen tijden meer inzenden na 14.00h maar de sessie blijft wel "open". De 'nieuwe tijd inzenden' knop bljift dus ook gewoon actief, pas als je je informatie hebt ingevuld krijg je de melding dat je te laat bent. Beetje flauw misschien, maar anders kun je om 13.45h alvast op 'nieuwe tijd inzenden' klikken en pas om 14.15h ofzo op OK drukken, en dat is natuurljik niet de bedoelingRed Baron schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:32:
Dat sessie sluiten ging automagisch toch tegenwoordig of vergis ik me?
Ik moet dus ook de nieuwe sessie handmatig openen (moet natuurlijk ook het circuit en de tijd kiezen), dus voordat ik dat gedaan heb kun je ook nog geen nieuwe tijd inzenden op het nieuwe circuit.
Naam | Superkuhrtje |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:24.613 |
Godver wat een tijd van jou zeg.. Heb er echt lang op gezeten! uiteindelijk toen ik weer wat rustiger was en een colatje ophad kreeg ik dit eruit, maar met moeite hoor..

Vanaf 29 januari zit ik trouwens 3-4 maanden in de VS, dus dan kan ik niet mee doen. Of ik tijd heb om elke vrijdag weer de sessies te regelen weet ik niet (ik zal vast wel geregeld op tweakers kijken, dat wel), dus ik denk dat ik tegen die tijd een paar mensen admin ga maken. Maar om jullie eraan te laten wennen zal ik dit vanavond al doen denk ik, dan hebben jullie wat tijd om te kijken hoe alles werkt. Ik zit te denken aan een aantal mensen die altijd mee doen: Red Baron, superkuhrtje en Hoogie, maar het zal in principe niet veel uitmaken wie het doet lijkt me... Als superkurhtje keer op keer zo laat z'n tijd indiend kan hij best ook meteen even de sessie sluiten daarna
Circuit | Hockenheim (Germany) |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:12.350 |
Naam | Hoogie2004 |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:12.335 |
Platform | PC |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:11.929 |
Platform | PC |
ABS | Aan |
Gearbox | Manual |
Tijd | 01:13.536 |
slechte tijd zoals altijd van mij
Dat is ook wat overdreven, de eerste bocht is gewoon even oefenen. Dan kun je echt die eerste sector echt wel constant binnen 2 tienden rijden elk rondje.NickThissen schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:08:
Bah bah wat een klote baan. Je hele rondje wordt bepaald door de eerste bocht. Die moet gewoon volgas en dat lukt me 9/10 keer niet, kan ik weer een rondje voor niks gaan rijden... Zit nu 1.13 ofzo maar alt+f4 gedaan na 100 rondjes invalid na de eerste bocht dus ga em ook nog niet inzenden.
De laatste 2 bochten zijn belangrijker denk ik.
Ja maar het is zo frustrerend als je bij de eerste bocht al invalid rijdt. En een beetje inhouden zit er ook niet in want als je niet volgas gaat dan lig je ook meteen ver achter. Het lukt me gewoon niet om elk rondje die bocht goed te nemen, het gaat vaker mis dan goed en dat schiet gewoon niet op...Red Baron schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Dat is ook wat overdreven, de eerste bocht is gewoon even oefenen. Dan kun je echt die eerste sector echt wel constant binnen 2 tienden rijden elk rondje.
De laatste 2 bochten zijn belangrijker denk ik.
Gewoon een kwestie van dat punt voor jezelf vinden en dan is het prima te doen hoor. Heel even een fractie van een seconde liften en het gaat echt gewoon in de meeste gevallen wel goed.
En dat je meteen ver achter ligt is natuurlijk ook een beetje onzin denk ik.
Wat geeft het als je 3 tiende achter ligt daar?
Dat is juist wel handig ook, zo kan je gedurende de rest van het rondje goed zien op welke punten je inloopt op je ghost en op die manier aan de rest van je ronde werken zodat het niet helemaal een zinloze lap is geweest.
Ik doe bocht 1 ook niet volgas, sterker nog, in mijn snelste rondje tot nu toe, lag ik na sector 1, 0,4 sec achter op Red Barons beste ghost op dat moment (die 1.12.350) en toch haalde ik hem in de rest nog in.Red Baron schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:44:
Ik weet niet hoe de rest door maar ik neem turn 1 niet vol gas. Op 33% tussen de 2 afstands borden voor de bocht lift ik even licht en stuur dan in.
Gewoon een kwestie van dat punt voor jezelf vinden en dan is het prima te doen hoor. Heel even een fractie van een seconde liften en het gaat echt gewoon in de meeste gevallen wel goed.
En dat je meteen ver achter ligt is natuurlijk ook een beetje onzin denk ik.
Wat geeft het als je 3 tiende achter ligt daar?
Dat is juist wel handig ook, zo kan je gedurende de rest van het rondje goed zien op welke punten je inloopt op je ghost en op die manier aan de rest van je ronde werken zodat het niet helemaal een zinloze lap is geweest.
Verder, wat geeft het als niet elk rondje ultiem is, als bocht 1 perfect gaat, gaat het in 99 van de 100 gevallen ergens anders nog wel mis... Het gaat erom dat elk rondje een verbetering is, en waar je die tijd vandaan haalt, is niet belangrijk.
Heb zelf veel moeite met de bocht na het rechte stuk (ofja, die hele lange bocht), de hairpin, die vind ik erg lastig.
Het kan altijd slechter......wat een K-baan, kan ik helemaal niets mee, zal zo nog eens de Fanatec optuigen, wie weet;-)
Naam | Ericjooo |
Platform | PS3 |
Controller | Console controller |
Racing Wheel | Sixaxis |
ABS | Aan |
Gearbox | Automatic |
Tijd | 01:15.774 |
groet,
Eric
op deze manier heb ik toen ook in monaco heel vaak de eerste bocht opnieuw gedaan hehe die deed ik ook heel vaak fout...
Naam | Ericjooo |
Platform | PS3 |
Racing Wheel | Fanatec GT3v2 |
ABS | Aan |
Gearbox | Automatic |
Tijd | 01:13.238 |