Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Dank u....net nog ietsje harder gegaan maar helaas 0,007 tekort op P4 :-(

NaamEricjooo
CircuitYas Marina (Abu Dhabi)
AutoRed Bull RB6 (RBR-Renault)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
Racing WheelFanatec PWGT3RS
ABSAan
Traction ControlFull
Dynamic Racing LineCorners Only
GearboxAutomatic
Tijd01:35.091

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Eerste rondje. Daarna moest ik snel weg..

NaamSuperkuhrtje
AutoMcLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Driving Force Pro
GearboxManual
Tijd01:35.647

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Eindelijk snap ik em (en maak ik niet die fout die 0,6 seconden kost in de laatste sector):
NaamHoogie2004
PlatformPC
ControllerKeyboard
Racing WheelLogitech Driving Force GT
GearboxManual
Tijd01:33.876

Gereden met de stock dry setup, waarbij de laatste 2 versnellingen 1 en 2 tikjes langer zijn gemaakt...

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-11-2010 20:41 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Denk dat ik maar eens met ABS en TC aan ga rijden.
Ben ik misschien een beetje sneller :P
NaamJoepW (DutchYup)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
Dynamic Racing LineAlways On
GearboxManual
Tijd01:36.563

Krijg de smaak niet te pakken op dit circuit.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:56:
Krijg de smaak niet te pakken op dit circuit.
Ik had hetzelfde :)
Blijkt dat ik nog rustiger de bocht inmoest (zowat overal) omdat ik anders belachelijk veel tijd verloor op de snelle stukken daarna......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:36
Tja het blijft wel vreemd dat je niet echt vol kan pushen in veel bochten. Wellicht dat het met de juiste setup aanpak wel wil, maar daar ben ik ook geen ster in.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:42:
Tja het blijft wel vreemd dat je niet echt vol kan pushen in veel bochten. Wellicht dat het met de juiste setup aanpak wel wil, maar daar ben ik ook geen ster in.
Nou, als je de race hebt gezien in Abu Dhabi, zie je dat de echte coureurs het eerste lange rechte stuk nog veel breder aansnijden van buiten als dat ik doe in dit rondje...

Tevens kan je best hard pushen hier, maar de karakteristiek van de baan is dat je wagen een beetje onderstuurd aanvoelt (of misschien ook wel is), en dat bochten vaak de apex eerder hebben liggen als wat je op dat moment denkt. Tevens lijkt op dit circuit de corner exit nog belangrijker te zijn dan op de eerdere tracks die we hebben gedaan, waarschijnlijk door de combinatie van langere / snellere stukken na een langzame bocht (in brazilie hadden we kortere stukjes tussen langzame bochten, en was de corner exit iets minder belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verdomde kutbaan is dit...ik hou er mee op. 99% van mijn rondes zijn invalid of ik spin..ik kan niet eens onder de 1.42 komen; terwijl ik op Sao Paulo heel leuk mee kon doen met 2/3 seconden achterstand op de top en 1/2 seconden achter de subtop, kom ik hier gewoon 8/9 seconden tekort op de top en zeker 5/6 seconden op zo'n beetje iedereen. Mijn spelplezier is helemaal aan het verdwijnen dus ik kan beter wachten op de volgende baan anders verkoop ik de game straks nog. EricJoo, wat rij jij hier met dualshock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamJ.C.-SUP3RSTAR (PedalofHonor)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
Traction ControlMedium
GearboxManual
Tijd01:36.879

Vind em best moeilijk maar heb met nieuwe G25 instellingen toch weer 7 tienden gevonden.
Nog es poroberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
Traction ControlMedium
GearboxManual
Tijd01:36.457

En weer 4 tiende eraf.
Ben nu al een paar dagen bezig, maar sinds m'n nieuwe wheel instellingen gaat ie een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
Traction ControlMedium
GearboxManual
Tijd01:35.988

Net onder de 1,36 ik kap er ff mee. Even iets anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:01:
Wat een verdomde kutbaan is dit...ik hou er mee op. 99% van mijn rondes zijn invalid of ik spin..ik kan niet eens onder de 1.42 komen; terwijl ik op Sao Paulo heel leuk mee kon doen met 2/3 seconden achterstand op de top en 1/2 seconden achter de subtop, kom ik hier gewoon 8/9 seconden tekort op de top en zeker 5/6 seconden op zo'n beetje iedereen. Mijn spelplezier is helemaal aan het verdwijnen dus ik kan beter wachten op de volgende baan anders verkoop ik de game straks nog. EricJoo, wat rij jij hier met dualshock?
Ik reed 1:37.527 met de dualshock. Een tip, pak de Red Bull, die is een stuk rustiger op de curbstones en neem de setup die RedBaron ook gebruikt (paar pagina's terug). Verder zet ik mijn voorvleugel aan het begin van het rechte eind op minus en na het tweede rechte stuk zet ik hem op plus.....scheelt ook een beetje stuur.

Ik kom overigens nergens met TC uit; dan rijdt ik ook 1:38 :? Ik zie dat je nu wel een lage 1:40 hebt gereden.....pak een ghost die 1:37 rijdt.....kan je veel van leren en ineens rijdt je hem voorbij, zo kwam ik ook van 1:36.0 naar 1:35.0

groet,

Eric

[ Voor 10% gewijzigd door Ericjooo op 16-11-2010 16:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik rij nog steeds met alles uit. Maar het is tricky en frustie.
Het luister allemaal wel errug psies.
Overigens loop jij na de 180 graden bocht als een idioot bij mij weg Eric. Zal wal aan dat gepiel met de vleugel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Na veel pijn en moeite een hoge 1:34 eruit weten te halen:
NaamNickThissen
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Momo Racing
GearboxManual
Tijd01:34.846

Het ergste is nog dat dit echt een super slechte ronde was. In maar liefst twee bochten spin ik maar kan ik hem nog redden door op de rem te trappen, en andere bochten ook belabberd. Waarschijnlijk toch op de rest nog wat goed gedaan anders weet ik niet hoe ik aan de 1:34 kom :/

Ik merk dat het beter gaat als ik terug ga naar de 1 in al die scherpe bochten. In de 2 is vast sneller maar dan is het gewoon 9/10 keer spinnen en dan heb ik het na 3 rondjes wel weer gezien...

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 16-11-2010 20:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Ik meld even dat ik hiermee stop.

Heb een 3 maand abbo op iRacing genomen, ben net 10 minuten bezig, maar vind het nu al leuker dan f1 2010. Have fun! :w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Heb nu net even de tijd van Superkuhrtje "verpulvert" :P

Moet eigenlijk nog iets sneller kunnen, maar vind het genoeg geweest voor nu.

Naam_A3 (DutchFarmerNL)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:35.643

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom stopt iedereen zo snel? :-( Je kan toch best af en toe f1 opstarten naast iRacing, of ga je nu 24/7 iRacing spelen? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:16:
Waarom stopt iedereen zo snel? :-( Je kan toch best af en toe f1 opstarten naast iRacing, of ga je nu 24/7 iRacing spelen? :p
Ik betrap mezelf dat ik sinds de patch lekker met de careermode bezig ben. En als ik daar 1 of 2 races heb gedaan, idd nog eventjes time-triallen. Heerlijk op die manier. Zoals de eerste 3 trials full-time time-triallen gaat ook vervelen. De mix career / time-trial bevalt me erg goed.

Hopen dat ik komende weken mee kan doen, ga verhuizen (samenwonen) en heb daar nog geen bureau of ook maar iets wat erop lijkt... Dus dat wordt nog even puzzelen (als ik uberhaupt de tijd krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:42:
[...]

Ik betrap mezelf dat ik sinds de patch lekker met de careermode bezig ben. En als ik daar 1 of 2 races heb gedaan, idd nog eventjes time-triallen. Heerlijk op die manier. Zoals de eerste 3 trials full-time time-triallen gaat ook vervelen. De mix career / time-trial bevalt me erg goed.
Precies, dit doe ik ook meestal (tenzij ik wat minder tijd heb). Ik doe eigenlijk bijna altijd 1 race in de career mode (practice + quali + korte race) en dan nog een paar rondjes time trial erachter aan. Alleen time trial is heel saai, maar alleen race gaat ook vervelen. Overigens merk ik dat ik de laatste paar rondjes in de race er wel helemaal doorheen zit, geen zin meer ofzo, ik let niet meer goed op (verlies op het eind ook nog vaak wat plaatsen haha), maar zodra ik dan een andere baan doe met time trial (met betere auto en natuurlijk geen fuel/tire sim wat enorm helpt) dan gaat het opeens weer veel beter, nog beter dan als ik alleen time trial ga doen. Als ik alleen time trial doe dan moet ik toch eerst flink wat rondjes inkomen en tegen de tijd dat ik sneller begin te worden heb ik geen zin meer :z

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:
[...]

Precies, dit doe ik ook meestal (tenzij ik wat minder tijd heb). Ik doe eigenlijk bijna altijd 1 race in de career mode (practice + quali + korte race) en dan nog een paar rondjes time trial erachter aan. Alleen time trial is heel saai, maar alleen race gaat ook vervelen. Overigens merk ik dat ik de laatste paar rondjes in de race er wel helemaal doorheen zit, geen zin meer ofzo, ik let niet meer goed op (verlies op het eind ook nog vaak wat plaatsen haha), maar zodra ik dan een andere baan doe met time trial (met betere auto en natuurlijk geen fuel/tire sim wat enorm helpt) dan gaat het opeens weer veel beter, nog beter dan als ik alleen time trial ga doen. Als ik alleen time trial doe dan moet ik toch eerst flink wat rondjes inkomen en tegen de tijd dat ik sneller begin te worden heb ik geen zin meer :z
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Da's precies wat ik nu ook doe. Alleen time trial is zo saaaaaaaai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja ik heb al een erg scherpe tijd staan dus dan is de zin ook weer wat minder.
Ik heb vanavond nog wel even 15 rondjes gedaan, maar als je dan niet een legale ronde rijdt, en belangrijker nauwelijks in staat bent om ook nog maar in de buurt van je eigen tijd te komen haak ik toch snel af.

Dus als iemand me even een plezier wil doen door een 33.3 te rijden, dan krijg ik mijn zin ook wel weer terug :P
Tot dat gebeurt wordt het maar wachten tot de volgende baan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
NickThissen schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:16:
ff kijken....Ik moet werken, tijd met mijn dochter doorbrengen, tijd met mijn zwangere vriendin doorbrengen, eten, huis op orde houden, klussen (babykamer) en ook nog af en toe douchen. 8)7

Ik mag blij zijn als ik een uurtje per dag achter de PC kan zitten, dus die tijd wil ik dan besteden aan iets dat ik echt leuk vind.

Ik vind de FFB in F1 2010 gewoon zwaar en zwaar tegenvallen als ik het vergelijk met LFS en nu ook met iRacing. Ik voel gewoon niet wat de auto doet, in LFS en iRacing voel je gewoon wanneer de auto uit gaat breken, daar kún je dan ook iets mee. In F1 2010 kun je alleen hard op je rem stampen om een spin te voorkomen.
Het is het gewoon niet voor mij, anderen zullen dit vast anders ervaren. Het spel leek me zó mooi, ik heb er zelfs een stuurtje voor aangeschaft, maar hoe meer ik het speel, hoe meer het me tegenvalt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nick Thissen: ik kan niet meer inloggen. Inlognaam Capriatifan zou niet bestaan en onder BoomBoomBecker pakt ie het wachtwoord niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:09:
@ Nick Thissen: ik kan niet meer inloggen. Inlognaam Capriatifan zou niet bestaan en onder BoomBoomBecker pakt ie het wachtwoord niet
Volgende keer even over DM. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord ingevuld hebt, daar ben ik namelijk niet aan geweest dus het zou gewoon moeten werken. Ik heb je wachtwoord gereset (zie DM), je kunt het weer aanpassen in je profiel scherm.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MartijnA3 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:07:
[...]

ff kijken....Ik moet werken, tijd met mijn dochter doorbrengen, tijd met mijn zwangere vriendin doorbrengen, eten, huis op orde houden, klussen (babykamer) en ook nog af en toe douchen. 8)7

Ik mag blij zijn als ik een uurtje per dag achter de PC kan zitten, dus die tijd wil ik dan besteden aan iets dat ik echt leuk vind.

Ik vind de FFB in F1 2010 gewoon zwaar en zwaar tegenvallen als ik het vergelijk met LFS en nu ook met iRacing. Ik voel gewoon niet wat de auto doet, in LFS en iRacing voel je gewoon wanneer de auto uit gaat breken, daar kún je dan ook iets mee. In F1 2010 kun je alleen hard op je rem stampen om een spin te voorkomen.
Het is het gewoon niet voor mij, anderen zullen dit vast anders ervaren. Het spel leek me zó mooi, ik heb er zelfs een stuurtje voor aangeschaft, maar hoe meer ik het speel, hoe meer het me tegenvalt.
Het was dan ook niet specifiek op jou bedoeld (ik nam iRacing alleen even als voorbeeld :p) maar het valt me gewoon op dat er ineens veel mensen mee stoppen. Als je er even geen zin in hebt dan doe je toch gewoon een keertje niet mee? Misschien heb je over een week wel weer zin om een rondje te rijden en dan kun je gewoon weer meedoen. Dat is het hele idee van deze competitie, er zijn geen verplichtingen, je kunt meedoen wanneer je wil en hoevaak je wil. Daarom vind ik het raar dat men er maar gewoon helemaal mee stopt omdat het circuit misschien niet zo leuk is (nou ja, understatement :+ ) of omdat ze even geen tijd hebben ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ja, dat is het dus niet. Ik beleef geen lol aan het spel zelf en ik erger me alleen maar. Het spel klopt gewoon niet naar mijn idee. Elke baan die we hebben gereden ben je het snelste met een rear wing op 1 en keiharde suspension.

Ik heb iRacing nog maar een halve dag, maar het is werkelijk een openbaring, hobbeltjes in het asfalt, perfecte circuits, je voelt de gewichtsverplaatsing in je stuur als je hard in de ankers gaat, het klópt gewoon. Hierdoor heeft F1 2010 voor mij simpelweg geen waarde meer, ik vind het niet goed genoeg.

Ik heb dan (nog) geen F1 wagen in iRacing, maar als je naar dit filmpje kijkt, zie je meteen het verschil waar ik op doel. Dit maak je niet mee in F1 2010 en het ziet er erg realistisch uit, naar mijn idee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:50:
Ja, dat is het dus niet. Ik beleef geen lol aan het spel zelf en ik erger me alleen maar. Het spel klopt gewoon niet naar mijn idee. Elke baan die we hebben gereden ben je het snelste met een rear wing op 1 en keiharde suspension.
De setup rear-wing op 1, wil niet zeggen dat hij het laagst mogelijk staat. Je komt met een standaard setting naar de track, en daarop pas je nuances toe. Ofwel, setup op 1 wil zeggen laagst mogeljik binnen de marge (standaard setup voor die track). Dus voor monza is het misschien 1 graden, en voor monaco is 1 in de setup 40 graden (het is dus track afhankelijk).
Over de suspension, meestal is de stijfste auto ook de snelste. Ik kom zelf nauwelijks aan de setup, sterker nog, de tijd op deze track is gereden met de stock setup, met de laatste 2 versnellingen 1 tikje langer...

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-11-2010 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamBoomBoomBecker (Capriatifan)
PlatformPS3
ControllerConsole controller
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:39.129

@ Nick, Thnx hij doet het weer! Eens kijken of ik nog onder de 1.39 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Zo, ik zal donderdag weer eens een rondje rijden om warm te worden voor volgende week...
Heb helaas een tijdje niet mee kunnen doen ivm met wat technische problemen (SSD schijven kunnen wel gewoon kapot).

Pas op medetweakers, ik kom de onderste plaats weer claimen!!! Vanaf nu ben ik er weer bij!!

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Het is eigelijk dat sinds ik F1 2010 geprobeerd heb bij een vriend en dan met name de time trial mode dat ik het kon verkroppen het spel te kopen. Nu ben ik al een paar avonden druk aan het racen op mijn favoriete circuit's: montreal, melbourne, spa. Maar als ik dit topic goed gelezen heb wordt er dus elke keer beslist welk circuit er gepakt wordt om te time-trial'len en dat resultaat wordt dan hier neer gezet.

Overigens iemand opgevallen in de leaderbords bij de PC dat CalifornianGuy veel bovenaanstaat met onwerkelijke tijden. Montreal in 1:07.nogwat en Spa ook ver onder dat wat mij haalbaar lijkt, ik vraag me af in hoeverre men de boel kan hacken, want zo'n personen kunnen wat mij betreft meteen geschrapt worden in de leaderbords. Als iemand 5 tot 10 sec. onder de (in de leaderbords gemiddelde) snelste tijd zit kan ik maar een conclusie trekken. En zoals gewoonlijk zijn het weer de cheaters die de lol verpesten.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Voordat de hele leaderboards gewist zijn vorige week stonden er meerdere van die lui met onhaalbare tijden.
Ik weet niet of er een officiele reden gemeld is vanuit Codemasters over de reden(?), maar ik neem aan dat het te maken had met die 'cheaters' en het voorkomen ervan op de leaderboards in combinatie met de patch o.i.d.

Schijnbaar heeft het weinig geholpen want er staan inderaad alweer van die tijden op die niet te rijden zijn met een ongetweakte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik gebruik de PS3 en daarmee is niet te cheaten. Er is wel een probleem geweest met saven en corrupte data die leidde tot onwerkelijke tijden. De patch heeft dat opgelost. Die rare tijden zijn overigens niet gewist bij de PS3.
Voor de PC heb ik begrepen dat er een grip-cheat is die onwerkelijke bochtsnelheden mogelijk maakt. Zo komen die vreemde tijden bij de PC tot stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:14:
Voor de PC heb ik begrepen dat er een grip-cheat is die onwerkelijke bochtsnelheden mogelijk maakt. Zo komen die vreemde tijden bij de PC tot stand.
Heb je daar een bron van?
De paar cheat/corrupte ghosts die ik bekeken hebben meer onrealistisch hoge snelheden (monza), of beginnen een heel stuk verder op de baan en zijn vrij langzaam maar door hun 'voorsprong' zijn die tijden wel snel.

Maargoed, voor de liefhebbers zag ik zojuist dat Bram Hengeveld nu ook pas een Abu Dhabi setup op race-department gepost had. Dus die ga ik vanavond maar eens proberen om te zien of die me richting de 32'ers kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nee geen hard bewijs. Wel forumpraat op Race Department.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Im back bitch!

NaamSuperkuhrtje
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Driving Force Pro
GearboxManual
Tijd01:33.184

Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/444/abudhabil.jpg

Ik kwam er achter dat ik Throttle Map op Standaard had staan. Zojuist ook de laatste race op Abu Dhabi gereden met mijn Lotus.. Waarmee ik trouwens in mijn eerste seizoen meteen kampioen werd.. Wel een beetje jammer eigenlijk. Ik had verwacht dat ik het echt heel moelijk zou hebben met een Lotus, maar ik word gewoon kampioen.. Hierna maar Time trailen op deze baan en meteen veeeel sneller omdat ik de baan goed kende vanuit Career..

[ Voor 20% gewijzigd door Kuhr89 op 17-11-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lekkere tijd Kuhrtje, met welke setup heb je die gereden als ik vragen mag?

Ik zit ook nog in mijn eerste seizoen, maar sta nog niet 1e alhoewel ik de laatste paar races wel de auto heb om te winnen (Virgin, 7 seizoenen carriere).
Ik ben daar aanbeland in Singapore en sta 4e geloof ik, dus wellicht is die titel nog wel te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Ik stond bij Singapore volgens mij ook nog 3e ofzo..
Daarna komen wat banen die je redelijk makkelijk kunt winnen. Als je eerste ligt, is het niet zo moeilijk om ze achter je te houden. Als ze je eenmaal voorbij zijn, kun je ze niet meer pakken. Daarom probeer ik altijd Pole te pakken of 2e ofzo. Dit gaat eigenlijk te makkelijk...

Ik heb die gereden met die setup die jij wat terug hebt gepost. Alleen de Gear ratios van de 6e en 7e versnelling teruggebracht naar standaard.

• NickThissen
Kleine mededeling: omdat ik de komende tijd niet op vrijdag om 11 uur beschikbaar zal zijn om sessies te sluiten/openen ga ik vanaf nu 14.00 tot 15.00 aanhouden. De sessie sluit om 14.00 vrijdagmiddag en ik zal proberen voor 15.00 een nieuwe aan te maken.

Dus mocht je weinig tijd hebben, vrijdag ochtend kun je nog een paar uurtjes rijden ;)

Mijn iRacing profiel

• Ericjooo
Mijne heren,

Even een vraag van hele andere orde; ik heb een PC-versie gescoord maar nu loopt dat allemaal heeel langzaam :'(

Wat is een betaalbare PC-configuratie die toch goed loopt? Verder ben ik ook benieuwd waar het in zit, videokaart, werkgeheugen of processor??

Alvast bedankt,

Eric

iRacing Profiel

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ericjooo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:20:
Mijne heren,

Even een vraag van hele andere orde; ik heb een PC-versie gescoord maar nu loopt dat allemaal heeel langzaam :'(

Wat is een betaalbare PC-configuratie die toch goed loopt? Verder ben ik ook benieuwd waar het in zit, videokaart, werkgeheugen of processor??

Alvast bedankt,

Eric
Eric, als ik kijk naar mijn config die goed loopt zie ik voornamelijk de cpu hoog oplopen (continue 80/90 %). Ik heb een E8400 die op 3.6 Ghz geklokked is, 8 Gb DDR2 PC6400 en een HD4890 met 1 Gb DDR5 geheugen.

Maar vooral cpu en graka lijken me cruciaal, 2 tot 4gb geheugen heeft iedereen tegenwoordig toch wel zou ik zeggen

discogs

• Kuhr89
  • Nu online
Als je niet al teveel geld kwijt wilt zijn, is AMD sowieso de beste optie. Die hebben lekkere Quads voor een relatieve lage prijs. Daarnaast qua videokaart kun je kijken naar een 5770. Ik heb zelf een 4890 die het prima doet. Maar ik zou een generatie later pakken door de features. 4GB ram is zeker aan te raden!

Dit is even snel nagedacht natuurlijk.. Mocht je advies nodig hebben, kun je me altijd een DM sturen he!
Ligt namelijk ook beetje aan je budget

[ Voor 19% gewijzigd door Kuhr89 op 18-11-2010 16:56 ]

• Red Baron
Ik denk dat ik het hier maar opgeef Superkuhrtje. Ik heb weer een aantal pogingen gedaan vandaag, maar ik kom gewoon niet in de buurt van m'n tijd, laat staan de jouwe. Echt een supertijdje _/-\o_

• Kuhr89
  • Nu online
Haha dankje!

Ik weet ook niet of zoveel sneller kan eigenlijk.. Ik wil nog wel naar de 1.32.... Dalijk misschien nog even proberen...

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
NaamKriebelkous
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelGT Force Pro
GearboxAutomatic
Tijd01:41.278

FF 6 rondjes neergezet op een voor mij onbekend circuit.... zal ongetwijfelt laatste worden. maar heb iig weer ff iets kunnen doen. Vind het trouwens een leuk baantje!

www.racetalk.nl

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

Ik durf mijn tijd eigenlijk nog niet in te zenden. Vind hem toch wel erg laag qua tijd.
Zit nu in 38 hoog, maar moet naar een 37 toe kunnen.
Oftuel, ik ga er nog even voor zitten en voor 12 uur een tijd inzenden.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Hupske

Hupske

AFCA

Oké, eerst zeggen dat 37 mogelijk is.
Had nog geen 3 rondjes gereden en zat al in de 36.
Wel is waar met een nieuwe setup, maar hier is me tijd. er kan nog makkelijke een halve seconden af, dus een hele hoge 35 is wellicht nog mogelijk.

NaamHupske
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelWingman Formula Force GP
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:36.592

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik krijg er niks meer vanaf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Ik heb een 1.32 hoog gereden, maar zodra ik hem op wilde slaan bleef hij bij het bekende Loading hangen. Ik upload hem daarom ook niet, geen bewijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sorry, was weer wat laat, maar de nieuwe sessie is inmiddels geopend op Sakhir (Bahrain)!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Kuhr89 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:33:
Ik heb een 1.32 hoog gereden, maar zodra ik hem op wilde slaan bleef hij bij het bekende Loading hangen. Ik upload hem daarom ook niet, geen bewijs..
Petje af hoor, echt sterk. Op het global leaderboard staat maar één 32'er, 1:32.7 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

Helaas hele week geen tijd gehad om ook maar 1 ronde te rijden, hopelijk is komende week wat rustiger. Morgen zal trouwens ook wel verloren gaan, want dan wordt eindelijk mn nieuwe htc desire z geleverd *O*

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb vanmiddag al een tijd gezet voor Bahrein, echter kan ik em even niet herinneren, komt dus dit weekend ergens als ik weer speel, zoek ik em even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb geprobeerd onder de 1:50 te komen, maar net niet gelukt
NaamNickThissen
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:50.011

Kan nog zeker wat vanaf mag ik hopen, heb nog niet eens met de setup gespeeld en er zijn wel wat plaatsen waar ik flink wat kan winnen. Vind dit wel een veel leukere baan dan die vorige, hier kun je tenminste nog eens de kerbs raken zonder meteen in de rondte te gaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:50:
Ik heb geprobeerd onder de 1:50 te komen, maar net niet gelukt
NaamNickThissen
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:50.011

Kan nog zeker wat vanaf mag ik hopen, heb nog niet eens met de setup gespeeld en er zijn wel wat plaatsen waar ik flink wat kan winnen. Vind dit wel een veel leukere baan dan die vorige, hier kun je tenminste nog eens de kerbs raken zonder meteen in de rondte te gaan...
Ik heb met de standaard setup (enkel 7e versnelling iets langer gemaakt):

NaamHoogie2004
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:48.701

12 tijd op leaderboard. Er kan nog zeker een halve seconde vanaf als ik de middensector eens een keer 100% goed neem. Dit rondje was echter al zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
Naamracingfreak
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDriving Force GT
Traction ControlMedium
GearboxManual
Tijd01:50.444

Lukt me op het moment niet om er nog wat af te krijgen. Heb af en toe wel dat ik 3 a 4 tiende in de 1e sector voor sprong heb maar dat ben ik bij de 2e sector ook weer kwijt. Dit weekend toch maar weer proberen, wil toch wel een tijd onder de 1:50 en dat moet me volgens mij ook wel lukken.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net nog een paar rondjes gereden, niet verbeterd maar wel 4 of 5 keer rond de 0.05s verschil! Das toch wel knap in een rondje van bijna 2 minuten :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hmmm,

Dat zijn gelijk al tijden; dat haal ik voorlopig niet....maar wel beste console tot nu toe ;)

NaamEricjooo
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:51.309

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het blijft een bagger stuk wat ze er dit jaar aangeplakt hebben in de middelste sector. Echt F1 onwaardig als je het mij vraagt maargoed....

Een eerste rondje:

NaamRed Baron (RedBarom)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:49.021

Afbeeldingslocatie: http://shup.com/Shup/439019/F1_2010_game-2010-11-19-22-38-06-79.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Oeps 3,4 sec. werk de komende week ;)
NaamJoepW (DutchYup)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:52.111

ff 1/2 uurtje gereden. Ik zit dicht achter je Eric. :P
Veel plezier morgen en overmorgen bij de MACH. Ben er niet bij ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Heb er ook nog even een half uurtje aanvast geplakt:

NaamEricjooo
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:50.607

Zitten we tenminste weer binnen twee seconden van de kop 8)

Enne...Joep, tnx en we zullen even lekker gaan knallen dit weekend...volgende keer ben je er weer bij :*)

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ericjooo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 01:05:
Zitten we tenminste weer binnen twee seconden van de kop 8)
Sorry ;)
NaamRed Baron (RedBarom)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:48.186

Standaard setup, iets hogere laatste gears.
Afbeeldingslocatie: http://shup.com/Shup/439190/F1_2010_game-2010-11-20-12-29-37-22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Red Baron schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:40:
[...]

Sorry ;)
01:48.186
Standaard setup, iets hogere laatste gears.
Dat is nog eens frustrerend. pfffffffff, 4 seconde |:(
En standaard setup is Dry light oversteer en dan gearing hoger ivm toerenbegrenzer?
Ik doe waarschijnlijk iets fout met te hard de bochten ingaan. Dat deed ik vroeger op de echte circuits ook al O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Ik heb mijn eerste rondjes er ook opzitten. Beste tijd tot nu toe
Naam_A3 (DutchFarmerNL)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:50.604

Gereden met de setup van Sam Peacock http://www.racedepartment...ain-dry-3.html#post614750

Nog een paar rondjes gereden. Er zmoet voor mij toch wel een 1:49 inzitten.

Naam_A3 (DutchFarmerNL)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:50.380

[ Voor 31% gewijzigd door _A3 op 20-11-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:07:
[...]

Dat is nog eens frustrerend. pfffffffff, 4 seconde |:(
En standaard setup is Dry light oversteer en dan gearing hoger ivm toerenbegrenzer?
Ik doe waarschijnlijk iets fout met te hard de bochten ingaan. Dat deed ik vroeger op de echte circuits ook al O-)
Ja, bij de engineer de meest rechter keuze.
Die heb ik ook eventjes geprobeerd gisteren, maar die is op een bepaalde manier heel erg overstuurd, voornamelijk op lage snelheden.

Voor degene die eerst rustig met een stabiele setup de baan willen leren kennen om hun grenzen op te zoeken zou ik dan toch de standaard setup aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Red Baron schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:07:....zou ik dan toch de standaard setup aanraden.
Done en het hielp. 1/2 uurtje gedaan net en ging stuk beter. Nu ff een keer wat foutloze rondjes achter elkaar en dan verbeter ik me wel verder. Morgen weer verder.
NaamJoepW (DutchYup)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:50.477

4 seconden waren me echt te veel. Nu weer 2.3 en kan echt closer, maar dan zal Red Baron wel weer harder gaan :X
En ja, die Setup van Sam 'Pauw' is echt te listig. Zeker op het bochtige gedeelte.

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 20-11-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:27:
[...]
Done en het hielp. 1/2 uurtje gedaan net en ging stuk beter. Nu ff een keer wat foutloze rondjes achter elkaar en dan verbeter ik me wel verder. Morgen weer verder.
Lekker zeg, ineens sta ik laatste :'( Maandagavond maar weer proberen een paar tienden te vinden...

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:37:
[...]....Maandagavond maar weer proberen een paar tienden te vinden...
Moet je wel eerst even mijn tijd controleren, want morgenmiddag ga ik er even voor zitten (als de visite op tijd weg is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Red Baron schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:07:

[...]

Die heb ik ook eventjes geprobeerd gisteren, maar die is op een bepaalde manier heel erg overstuurd, voornamelijk op lage snelheden.
Klopt heeft best veel overstuur, maar het lijkt erop dat ik er voor mijn doen redelijk snel mee ben. Net mijn tijd verbeterd naar:
Naam_A3 (DutchFarmerNL)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:49.858

ps. heb voor deze wel zijn setup gebruikt die 1 pagina verder staat.

Zal verder deze week niet veel tijd meer hebben. Misschien dat ik dinsdag nog een poging kan wagen. Dan ook eens kijken of ik met een andere setup sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb weer een flinke update aan m'n site online gegooid.

Je kan nu via het menu Setups setups bekijken en inzenden. We zitten nu eigenlijk de hele tijd te verwijzen naar setups op andere sites, maar het leek me handiger om dat op dezelfde site te houden :)

Naast de gebruikelijke setup details kun je ook een Naam en een Bron invullen. Met de bron bedoel ik in principe sites zoals RaceDepartment, Codemasters, of gewoon 'zelf gemaakt'. De naam is in principe alleen om de setups uit elkaar te houden. Het is namelijk niet praktisch om alle setup details in een grid te tonen, en zelfs al deed ik dat wel dan was het nog vrijwel onmogelijk om twee setups van dezelfde persoon uit elkaar te houden. Bij de naam mag je dus gewoon wat verzinnen waarmee je de setups van elkaar kunt onderscheiden (bijvoorbeeld, de naam van degene die hem oorspronkelijk gemaakt had).

Als je even een minuutje over hebt kun je snel een setup 'overtypen' van een van de andere forums, en daarna kan iedereen deze op een handige manier bekijken. De setups zijn op twee manieren te bekijken, een 'uitgebreide' manier met alle details in een nette tabel, en een 'korte' manier met alles snel op een rijtje (eigenlijk de layout zoals Red Baron die vaker gebruikt heeft hier gejat). Bij de korte manier krijg je ook weer een stukje code om hier op het forum te posten om snel de setup details te delen (je kan natuurlijk ook de link naar je setup posten zodat men hem snel kan vinden, wat jij wil :) ).

Naast alle setups (via het Setups menu) kun je ook alleen je eigen setups bekijken via je Profiel scherm.

Er moet nog flink wat aan gebeuren:
  • de setups koppelen aan de tijden (zodat iemand dus via de tijden grid meteen door kan linken naar de gebruikte setup)
  • een lijstje met alle setups op het huidige circuit (in principe al mogelijk door te groeperen op circuit)
  • de setups van een andere gebruiker bekijken (ook al mogelijk via groeperen op gebruiker)
Maar voor nu is dit wel even genoeg :)

Als voorbeeld heb ik even gauw de eerste setup die ik kon vinden ingevuld (deze heb ik dus niet daadwerkelijk gebruikt), zie:
http://www.nickthissen.nl...ages/ViewSetup.aspx?sid=2
In het tabje 'korte notatie' staat nu ook weer een code die je kan gebruiken, en daarmee krijg je dit:
[table border=0 cellpadding=1 bgcolor=white]
[tr][td][b]Circuit:[/b][/td][td width=30px][/td][td]Sakhir (Bahrain)[/td][/tr]
[tr][td][b]Aerodynamics:[/b][/td][td width=30px][/td][td]3, 1[/td][/tr]
[tr][td][b]Braking:[/b][/td][td width=30px][/td][td]48:52, High, Small[/td][/tr]
[tr][td][b]Balance:[/b][/td][td width=30px][/td][td]80:20, 2, 7[/td][/tr]
[tr][td][b]Suspension:[/b][/td][td width=30px][/td][td]1, 1, 5, 6[/td][/tr]
[tr][td][b]Gearbox:[/b][/td][td width=30px][/td][td]124, 152, 182, 213, 246, 280, 318 kph[/td][/tr]
[tr][td][b]Engine:[/b][/td][td width=30px][/td][td]Fast[/td][/tr]
[tr][td][b]Alignment:[/b][/td][td width=30px][/td][td]-1.20, 3.00, 0.09, 0.35[/td][/tr]
[/table]

Enjoy :)

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 20-11-2010 23:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

nice, ziet er weer leuk uit! Goeie toevoeging aan de site.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Nick,

Wil je bedanken voor het maken van die website. Het is voor ons een mooie toevoeging. Je steekt er veel tijd in en wil je laten weten dat we het waarderen maat!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Mooie toevoeging en een verrijking van onze hobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt, leuk dat jullie het waarderen :) Het valt best nog wel mee hoeveel tijd erin steekt, het gaat allemaal best snel moet ik zeggen. En voordat ik deze site gemaakt had wist ik helemaal niets van ASP.NET (daarmee is de site gemaakt), en dit was een perfect projectje om dat te leren. Ik denk dat ik toch wel veel geleerd heb door het maken van zo'n relatief simpele site, veel meer dan als ik een boek had zitten lezen ofzo. Dus ik doe het vooral voor mezelf, een klein projectje beginnen werkt meestal heel goed om iets nieuws te leren :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
Aangezien ik net F1 2010 heb aangeschaft met stuur wou ik het ook maar eens proberen.

NaamBeatz (omc-war-chariot)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:54.848

Nog maar even door oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog een paar rondjes gereden (standaard dry setup):
NaamNickThissen
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:49.625

Een 1:48 zit er nog niet in denk ik...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamFuyjin (Wouter Exel)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Traction ControlMedium
GearboxManual
Tijd01:48.237

Haaaa word echt helemaal gek van dit spel. ik was nog 0.6 sec sneller maar toen bleef ik achter een kurb, haken en verloor ik 0.4 sec mee. anders was ik in de 1.47 hoog gekomen. dit was mee laatste kans op dit circuit want deze week geen tijd meer om het te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De 1:50:477 reed ik met deze setup:
Circuit:Sakhir (Bahrain)
Aerodynamics:3, 1
Braking:52:48, High, Small
Balance:80:20, 2, 8
Suspension:1, 1, 7, 8
Gearbox:124, 152, 180, 208, 241, 275, 311 kph
Engine:Fast
Alignment:-1.50, -3.50, 0.15, 0.50

Erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamBoomBoomBecker (Capriatifan)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerConsole controller
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:51.439

Gaat lekker! Heel mooi circuit ook, 100 keer mooier dan het vorige circuit dat mijn hele plezier in het spel vergalde. Bij dit circuit vind ik het helemaal niet erg om constant opnieuw te moeten beginnen. Kan trouwens ook nog een stuk van deze tijd af, want lag een heel stuk voor op een ghost van 1.51.6 (echt wel een seconde ofzo), maar nam net iets teveel risico in de 1 na laatste bocht, waardoor mijn tijd invalid werd. Jammer dat er nog niet mee console controllers zijn, want volgens mij is mijn tijd best scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Ik vind dit circuit juist waardeloos, hartstikke hobbelig, vind er geen zak aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat een kut bocht zit er weer in dit circuit zeg.
Doen ze dat expres? dat er op elk circuit wel 1 bocht zit waar je gewoon dom geluk moet hebben?
op dit circuit is het Bocht 4. met een verschrikkelijke hobbel. Telkens de zelfde lijn, maar 1e keer spin ik en de andere keer niet.....

[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 21-11-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naamcultonfire
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformXbox360
ControllerRacing wheel
Racing WheelTurbo S
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:50.197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

hupske schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:11:
.....op dit circuit is het Bocht 4. met een verschrikkelijke hobbel. Telkens de zelfde lijn, maar 1e keer spin ik en de andere keer niet.....
Oplossing bij is of er net omheen rijden of vlak na het hobbeltje in bocht 4 echt op het gas gaan.
Weer de tijd een beetje verbeterd:
NaamJoepW (DutchYup)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:50.343

[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 22-11-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Als ik er omheen ga, dan kom ik alleen weer net te langzaam de bocht uit.
zelf probeer ik nu vroeg in de remmen te gaan, en daarna heel langzaam versnellen.
En dan hopen dat ik niet net te veel gas geef voor die hobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb zonet nog weer even gereden met de standaard dry setup, 6e gear +1 en 7e +3 klikjes geloof ik.
Een 47.7 neergezet, maar die was invalid helaas.
Dus een mid 47 verwacht ik nog wel komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
[b][message=35077286,noline]
Doe dan maar 1:47.875 ....haha.... dan zit ik tenminste toch net binnen de 2 seconden

NaamEricjooo
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:49.874

Grote verbeteringen verwacht ik niet aangezien ik woensdag naar Tsjechië vertrek, maargoed...wie weet :*)

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Red Baron schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:35:
Ik heb zonet nog weer even gereden met de standaard dry setup, 6e gear +1 en 7e +3 klikjes geloof ik.
Een 47.7 neergezet, maar die was invalid helaas.
Standaard helemaal naar rechts bedoel je?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm vervelend.... Ik was bij mijn tijd veel te langzaam door bochten 7-8-9. Ik kan daar gewoon een seconde winnen als alles goed loopt, maar het loopt nooit goed! Opeens spin ik elke keer uit in bocht 9, eerder nooit last van gehad :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik zal de komende dagen wat 'afgeleid' zijn. Ben GT5 aan het installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Kut circuit.. Meer heb ik niet te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Een verbetering. En in verband met verder geen tijd zal het hier ook wel bij blijven waarschijnlijk.

Naam_A3 (DutchFarmerNL)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:49.402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:39:
Ik zal de komende dagen wat 'afgeleid' zijn. Ben GT5 aan het installeren....
Mooi, geeft mij tijd om nog wat snellere tijden te zetten....stuk rustiger op Bahrein zo.....haha

NaamEricjooo
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:49.139

En er zitten nog steed foutjes in, een 1:48.6 zou ook haalbaar moeten zijn ;)

EDIT: We zitten al in de 1:48.xxx

NaamEricjooo
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPS3
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxManual
Tijd01:48.973

Morgen nog maar even kijken of er ook een positieverbetering in zit :*)

groet,

Eric

[ Voor 30% gewijzigd door Ericjooo op 23-11-2010 21:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Kuhr89 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:56:
Kut circuit.. Meer heb ik niet te zeggen..
Niet erg uitdagend, maar niet echt lastig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Netjes!
Pfffff, moet ik voor vrijdagochtend toch nog ff aan de bak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:14:
[...]

Netjes!
Pfffff, moet ik voor vrijdagochtend toch nog ff aan de bak ;)
Ach, het is maar 1,3s 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Red Baron schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:46:
[...]

Niet erg uitdagend, maar niet echt lastig toch?
Ik kom op het moment even niet onder de 1.49's... Waarschijnlijk moet ik de baan even snappen..

Ja niet uitdagend en ook niet super moeilijk... Het is ook geen mooie baan. Werkt allemaal niet echt mee in mijn beoordeling van de baan haha...

Dat nieuwe stuk is echt F1 onwaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NaamRed Baron (RedBarom)
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:47.770

Sector 2 was niet echt lekker, bleef daar ook nog even haken achter de kerbstones.
Ik heb er ook een video'tje van, maar het lijkt erop dat het uploaden niet helemaal goed gegaan is want de video verschijnt niet bij mijn geuploade video's.

Ik kijk het nog even aan en anders upload ik hem wel weer opnieuw.

edit:
Nogmaals geupload, maar hij verschijnt wederom niet onder my video's. Ik zie op twitter wel meerdere mensen klagen, dus dat wordt waarschijnlijk morgen

En hij is er dan toch

YouTube: F1 2010, Bahrain, Sakhir hotlap 1m47s770

[ Voor 10% gewijzigd door Red Baron op 24-11-2010 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heh... Ik dacht dat ik eindelijk tot op minder dan 0.3s van Red Baron was gekomen, maar helaas je hebt je tijd weer verbeterd lol...

Nou ja, de bochten combinatie 6-7-8-9 ofzo heb ik eindelijk door, daar zat dus nog ruim een seconde winst te halen:
NaamNickThissen
CircuitSakhir (Bahrain)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:48.435

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/6eks4x.png
Er kan nog wel wat vanaf maar dan moet alles goed gaan, ik spin te vaak rond bocht 9 omdat ik daar flink wild er doorheen ga, maar bij dit rondje ging ik veel te wijd bij de eerste bocht. Een 48.0 zit erin maar zal er denk ik niet meer uitkomen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hehe :)

Verder niemand met een filmpje, al is het maar om tips te vragen? :)
Ik ben wel benieuwd hoe de rest rijdt eigenlijk.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste