Ik heb weer een flinke update aan m'n site online gegooid.
Je kan nu via het menu
Setups setups bekijken en inzenden. We zitten nu eigenlijk de hele tijd te verwijzen naar setups op andere sites, maar het leek me handiger om dat op dezelfde site te houden
Naast de gebruikelijke setup details kun je ook een Naam en een Bron invullen. Met de bron bedoel ik in principe sites zoals RaceDepartment, Codemasters, of gewoon 'zelf gemaakt'. De naam is in principe alleen om de setups uit elkaar te houden. Het is namelijk niet praktisch om alle setup details in een grid te tonen, en zelfs al deed ik dat wel dan was het nog vrijwel onmogelijk om twee setups van dezelfde persoon uit elkaar te houden. Bij de naam mag je dus gewoon wat verzinnen waarmee je de setups van elkaar kunt onderscheiden (bijvoorbeeld, de naam van degene die hem oorspronkelijk gemaakt had).
Als je even een minuutje over hebt kun je snel een setup 'overtypen' van een van de andere forums, en daarna kan iedereen deze op een handige manier bekijken. De setups zijn op twee manieren te bekijken, een 'uitgebreide' manier met alle details in een nette tabel, en een 'korte' manier met alles snel op een rijtje (eigenlijk de layout zoals Red Baron die vaker gebruikt heeft hier gejat). Bij de korte manier krijg je ook weer een stukje code om hier op het forum te posten om snel de setup details te delen (je kan natuurlijk ook de link naar je setup posten zodat men hem snel kan vinden, wat jij wil

).
Naast alle setups (via het Setups menu) kun je ook alleen je eigen setups bekijken via je Profiel scherm.
Er moet nog flink wat aan gebeuren:
- de setups koppelen aan de tijden (zodat iemand dus via de tijden grid meteen door kan linken naar de gebruikte setup)
- een lijstje met alle setups op het huidige circuit (in principe al mogelijk door te groeperen op circuit)
- de setups van een andere gebruiker bekijken (ook al mogelijk via groeperen op gebruiker)
Maar voor nu is dit wel even genoeg
Als voorbeeld heb ik even gauw de eerste setup die ik kon vinden ingevuld (deze heb ik dus niet daadwerkelijk gebruikt), zie:
http://www.nickthissen.nl...ages/ViewSetup.aspx?sid=2
In het tabje 'korte notatie' staat nu ook weer een code die je kan gebruiken, en daarmee krijg je dit:
[table border=0 cellpadding=1 bgcolor=white]
[tr][td][b]Circuit:[/b][/td][td width=30px][/td][td]Sakhir (Bahrain)[/td][/tr]
[tr][td][b]Aerodynamics:[/b][/td][td width=30px][/td][td]3, 1[/td][/tr]
[tr][td][b]Braking:[/b][/td][td width=30px][/td][td]48:52, High, Small[/td][/tr]
[tr][td][b]Balance:[/b][/td][td width=30px][/td][td]80:20, 2, 7[/td][/tr]
[tr][td][b]Suspension:[/b][/td][td width=30px][/td][td]1, 1, 5, 6[/td][/tr]
[tr][td][b]Gearbox:[/b][/td][td width=30px][/td][td]124, 152, 182, 213, 246, 280, 318 kph[/td][/tr]
[tr][td][b]Engine:[/b][/td][td width=30px][/td][td]Fast[/td][/tr]
[tr][td][b]Alignment:[/b][/td][td width=30px][/td][td]-1.20, 3.00, 0.09, 0.35[/td][/tr]
[/table]
Enjoy
[
Voor 11% gewijzigd door
NickThissen op 20-11-2010 23:35
]