Ik speel al ruim een jaar met mijn 8800GT, de afgelopen dagen vooral MOH BETA, zonder mijn GFX te overklokken o.i.d, maar vandaag gebeurde er ineens iets raars.
Normaal browse ik met Opera, alleen ik wilde IE9 BETA eens teste, met zn HTML5/Hardware accelerated flash etc.. , nou hier komt ie; na 1 minuut youtube.. freezde mn PC ineens. Beeld vervormde, waarna ik niets meer zag. Ik schakelde de pc uit (hard reset) en toen kwam ik weer op de desktop; niets aan de hand. Na een tijdje open ik weer IE9, weer een flash site...

Dus ik weer de PC opnieuw opstarten, maar toen zag ik dat de artefacts vanaf het moment van de BIOS al aanwezig was; niet eens in Windows dus.
Dit kan maar een paar dingen betekenen:
-VGA kapot
-DVI- kabel kapot
-VGA kabel proberen
-Monitor kaduuk.
Heb m.b.v. een VGA kabel mn laptop aan de scherm gehangen; alles deed het.
Dezelfde VGA kabel aan mn GFX: de artefacts komen tevoorschijn. Zelfde verhaal met DVI/HDMI.
Waarshcijnlijk is dus mijn 8800GT kapot, klopt dit? En kan ik er wat aan doen, wat betreft het flashen van mn BIOS?
Had 3 jaar geleden ook al een 8800GT van jetway, die na 3 dagen zulk gedrag vertoonde; die had ik toen ge RMA's; nu ga ik denk ik op zoek naar een GTX460.

[ Voor 31% gewijzigd door SalimRMAF op 07-10-2010 15:47 ]
Gulfstream G650