Wat dachten jullie van een 7 inch tablet voor nog geen 100 euro?
Telkens als ik een iPad (of de nieuw Samsung Galaxy tablet) zie begint het weer te kriebelen.
IK WIL ER OOK EEN!
-edit- Maar vindt de prijs veel te hoog voor een gadget.
Vandaag stond er een berricht op nu.nl over een (nieuw) naamloze tablet. En dan ook nog eens voor 100,-!
Ik weet dat de specificaties niet al te best zijn maar voor 'huis tuin en keuken gebruik' (lees filmpje kijken en een spelletje spelen) moet voldoende zijn. (zeker voor de kids)
Ook zou ik er een 'word' documentje op willen typen in de trein of dergelijke.
Graag jullie reactie over deze tablet en of enige concurenten.
Nu.nl:
Morgan Computers kondigt goedkope tablet aan
Morgan Computers heeft onlangs een nieuwe Android-tablet aangekondigd. De naamloze tabletcomputer in kwestie zou zomaar eens de goedkoopste Android-tablet van Engeland kunnen zijn.
Het 7-inch qvga-beelscherm is voorzien van touchscreen-technologie en een resolutie van 800 bij 480 pixels. De tablet is uitgerust met een 400MHz ARM9 VIA8505+ processor en een ramgeheugen van 128MB.
Het besturingssysteem van dit apparaat is Android 1.7.4. En verder is hij voorzien van een wifi-verbinding, een 0,3-megapixel webcam en H.263 AVI-bestand ondersteuning. De specificaties van deze tablet zijn kortom niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat is dan wel weer terug te zien in de prijs.
Deze Android-tablet van Morgan Computers is reeds online verkrijgbaar. Deze tabletcomputer gaat weg voor slechts zo'n 100 euro.
Specificaties
CPU: ARM9 -VIA8505+ 400MHz
Memory: 128M
Storage: 2Gb
LCD: 7" 16:9 TouchPanel
Resolution ratio: 800*480 QVGA
WIFI: WiFi 802.11b/g
USB Port: YES
SD Card Port: YES
Earphone: YES
Built in Stereo Speaker: YES
Built-in Camera: 0.3 M/Pixel
Battery: 7.4V 1800mAh
Stand-by time: 3Hrs
Size: 195*120*16 mm
Codecs Supported: H263 /avi
Telkens als ik een iPad (of de nieuw Samsung Galaxy tablet) zie begint het weer te kriebelen.
IK WIL ER OOK EEN!
-edit- Maar vindt de prijs veel te hoog voor een gadget.
Vandaag stond er een berricht op nu.nl over een (nieuw) naamloze tablet. En dan ook nog eens voor 100,-!
Ik weet dat de specificaties niet al te best zijn maar voor 'huis tuin en keuken gebruik' (lees filmpje kijken en een spelletje spelen) moet voldoende zijn. (zeker voor de kids)
Ook zou ik er een 'word' documentje op willen typen in de trein of dergelijke.
Graag jullie reactie over deze tablet en of enige concurenten.
Nu.nl:
Morgan Computers kondigt goedkope tablet aan
Morgan Computers heeft onlangs een nieuwe Android-tablet aangekondigd. De naamloze tabletcomputer in kwestie zou zomaar eens de goedkoopste Android-tablet van Engeland kunnen zijn.
Het 7-inch qvga-beelscherm is voorzien van touchscreen-technologie en een resolutie van 800 bij 480 pixels. De tablet is uitgerust met een 400MHz ARM9 VIA8505+ processor en een ramgeheugen van 128MB.
Het besturingssysteem van dit apparaat is Android 1.7.4. En verder is hij voorzien van een wifi-verbinding, een 0,3-megapixel webcam en H.263 AVI-bestand ondersteuning. De specificaties van deze tablet zijn kortom niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat is dan wel weer terug te zien in de prijs.
Deze Android-tablet van Morgan Computers is reeds online verkrijgbaar. Deze tabletcomputer gaat weg voor slechts zo'n 100 euro.
Specificaties
CPU: ARM9 -VIA8505+ 400MHz
Memory: 128M
Storage: 2Gb
LCD: 7" 16:9 TouchPanel
Resolution ratio: 800*480 QVGA
WIFI: WiFi 802.11b/g
USB Port: YES
SD Card Port: YES
Earphone: YES
Built in Stereo Speaker: YES
Built-in Camera: 0.3 M/Pixel