Hallo mensen,
1ste topic hier, dus rustig aan (:
Als dit niet de juiste plaats is waar deze topic moet komen, verplaats het a.u.b. niet. Anders zoek ik mij rot waar ik hem moet vinden. Vertel liever waar deze dan wel moet.
Maar mijn geval:
Ik heb veel internet sites opgezocht om een goede router te vinden.
Thuis downloaden wij met 2MB.
Hebben een oude router, toe aan vervanging dus.
Wat ik zoek in een router is:
- ZEER groot / sterk bereik. [ De router van nu heeft 3 antennes en komt met moeite bij de zolder ]
- Met meerdere mensen op het internet zonder lagg of andere vaage toestanden. [ Als mijn broertje COD 6 speelt heb ik af en toe geen internet meer .. .. .. ]
De rest ( zoals beveiliging ) interesseert mij niet zo.
Wil het liefst een Linksys router omdat je hierop je 'eigen' firmware op kan zetten. En daarmee het bereik ook nog is kan vergroten
Mijn oog is gevallen op de LINKSYS WRT320N
( http://www.databyteshop.nl/WRT320N-EW?ref=kieskeurig )
Iemand ervaring met deze router?
Dit is overigens ook een Draft-N router. Mijn vader heeft dan een hele oude laptop zonder N ondersteuning.
Zal dit dan mogelijk voor hem zijn om hierop ook op internet te kunnen?
Bij voorbaat dank!
1ste topic hier, dus rustig aan (:
Als dit niet de juiste plaats is waar deze topic moet komen, verplaats het a.u.b. niet. Anders zoek ik mij rot waar ik hem moet vinden. Vertel liever waar deze dan wel moet.
Maar mijn geval:
Ik heb veel internet sites opgezocht om een goede router te vinden.
Thuis downloaden wij met 2MB.
Hebben een oude router, toe aan vervanging dus.
Wat ik zoek in een router is:
- ZEER groot / sterk bereik. [ De router van nu heeft 3 antennes en komt met moeite bij de zolder ]
- Met meerdere mensen op het internet zonder lagg of andere vaage toestanden. [ Als mijn broertje COD 6 speelt heb ik af en toe geen internet meer .. .. .. ]
De rest ( zoals beveiliging ) interesseert mij niet zo.
Wil het liefst een Linksys router omdat je hierop je 'eigen' firmware op kan zetten. En daarmee het bereik ook nog is kan vergroten
Mijn oog is gevallen op de LINKSYS WRT320N
( http://www.databyteshop.nl/WRT320N-EW?ref=kieskeurig )
Iemand ervaring met deze router?
Dit is overigens ook een Draft-N router. Mijn vader heeft dan een hele oude laptop zonder N ondersteuning.
Zal dit dan mogelijk voor hem zijn om hierop ook op internet te kunnen?
Bij voorbaat dank!
Life is meant to be experienced