Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PS3] Fifa 11 vol met glitches en bugs

Pagina: 1
Acties:

• Lenterie
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-05-2018
Geachte liefhebbers,

Ik ben helemaal fifa fan. Heb dan ook een half jaar uitgekeken naar de vernieuwde versie. Het voetbal is echt geupgrade en het spel is veel tactischer en realistischer geworden. Ik was dan ook aangenaam verrast en erg blij met mijn nieuwe aanschaf.

Dit begint echter de laatste 2 dagen om te slaan in kleine irritaties tot grote ergernissen. Ik word nu ongeveer 50 % van de potjes uit de server van EA gegooid en daarnaast is mijn carriere compleet vast gelopen. Dat betekent dus in mijn geval opnieuw beginnen.

Daarnaast valt me op dat in het menu en daaromheen erg veel glitches aanwezig zijn. Zo krijg ik online soms de opstelling van Chelsea tevoorschijn terwijl ik Manchester City heb gekozen en loopt dus de voorbereiding op de pot voetbal vast. Daarnaast fluit de scheids sommige gevallen voor buitenspel waar totaal geen sprake van buitenspel is. Bijvoorbeeld tegen een tegenstander aanschieten om vervolgens zelf buitenspel te staan.

Ik ben nu dus voor de 3e keer mijn fifa aan het herstarten omdat dus mijn carriere niet meer voort wil.

Ben benieuwd naar de rest van jullie fifa gebruikers

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Denk dat je beter in dit topic: [Multi] FIFA 11 er over kunt praten :)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
Dit soort rariteiten zat ook al in fifa 10 en 09 kan ik je melden.
Alleen die verbinding met de EA servers kan ook aan EA liggen, dat kan ik zo niet beoordelen.

Postius wijzigde deze reactie 06-10-2010 02:49 (41%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True