WhatPulse Deel 36 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DuneEmpire
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10 21:37
Ik heb recentelijk al ongeveer 200k keys kunnen afschrijven doordat ik na opnieuw opstarten ineens mijn client opnieuw moet inloggen. Ik gebruik gewoon de nieuwste versie. Dat is wel flink balen, nu wordt mijn aantal keys steeds minder en minder accuraat. Waardoor eigenlijk het nut van de applicatie afneemt.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 10:30
Ik ben echt niet tevreden over de nieuwe applicatie.
Tot versie 2.0 heb ik nooit (in 2.5 jaar) last gehad van een crash of keys die niet geteld worden. Maar sinds de update crasht hij bij mij om de haverklap, en worden keys in een game niet geteld.

• fbeniest
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-08 15:20
@yannickie111 Bij mij was het andersom, voor 2.0 had ik allemaal corrupt keys en zo en keys die niet geteld werden. Maar nu wordt alles lekker geteld en geen crashes :D ik vind hem nice!!

• Oreios
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-05 13:45
yannickie111 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:22:
Ik ben echt niet tevreden over de nieuwe applicatie.
Tot versie 2.0 heb ik nooit (in 2.5 jaar) last gehad van een crash of keys die niet geteld worden. Maar sinds de update crasht hij bij mij om de haverklap, en worden keys in een game niet geteld.
Dan heb jij een berg geluk gehad vriend.

Ook op 1.7.2 was de client giga buggy vind ik. (ooit willen gebruiken op het werk voor elke collega)
Plotseling een halfuur support leveren extra per dag. Rommel is het.

Nu draait ie enkel voor mezelf. 2.0 Is fijn. Gewoon nog wat bugs die opgelost moeten worden.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:30
is er al iets te vertellen over de stats?

• yannickie111
Oreios schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:29:
[...]

Dan heb jij een berg geluk gehad vriend.

Ook op 1.7.2 was de client giga buggy vind ik. (ooit willen gebruiken op het werk voor elke collega)
Plotseling een halfuur support leveren extra per dag. Rommel is het.

Nu draait ie enkel voor mezelf. 2.0 Is fijn. Gewoon nog wat bugs die opgelost moeten worden.
Geluk heb je niet zomaar, dat verdien je, toch? :9 :+

Maar echt: bij mij nooit problemen, tot 2.0. Sindsdien is het echt crap.

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Hey met die nieuwe client zat ik niet meer in DPC.. :?
Nou goed. Nieuwe client valt me alleen van op dat het zo vaak pulst.

King for a day,... fool for a lifetime.

• Jewest
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:38
Is het al bekend wanneer mogelijk de stats weer gaan draaien?
(http://dpcpulse.nl/dpcstats.php?c=all)

Zou graag willen weten welke plek ik op de lijst heb. :D

Flickr
Canon 7D + Glas + Licht
Komt het rot over dan bedoel ik het anders en taalfouten zijn inbegrepen.

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik vind de 2.0.1 client best wel vervelend. Hij komt niet meer door de proxy op mijn werk heen, waardoor ik vrij veel key's en clicks misloop... Hopelijk word dat snel gefixed..
Whatpulse is vele malen logger en slomer geworden, heeft ook vele meer features, maar een groot gedeelte daarvan is voor de "Premium users" (daar heb ik nog wel de meeste hekel aan :( ).
En de layout van whatpulse is erg vervelend met die verschillende tabbladen (de hoofdtabbladen en dan nog eens de subtabbladen met die pijltjes)..

Nog een bug: Ik puls altijd 1x per week op vaste tijdstip (voorheen puls om de 168 uur). En als de computer voorheen op de ingestelde tijd niet aan stond pulste hij bij de eerstvolgende boot. Nu slaat hij het puls moment gewoon over en moet je maar hopen dat je computer op het ingestelde puls tijdstip aan staat..

Hopelijk maken ze de komende versies een stuk beter, ik heb namelijk enorm veel spijt dat ik over ben gegaan naar de nieuwe versie..

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Op het forum staat sinds een paar dagen versie 2.0.2
Onder andere het vele schrijven naar de harde schijf, het missende knipperende lampje en verscheidene bugs zijn aangepast.

Download URLs:
- http://whatpulse.org/files/whatpulse-win-2.0.2.exe
- http://whatpulse.org/files/whatpulse-mac-2.0.2.dmg
- http://whatpulse.org/files/whatpulse-lin...0.2.tar.gz
- http://whatpulse.org/files/whatpulse-lin...0.2.tar.gz

Change-log for 2.0.2:

- [Enhancement] Add an option to disable automated pulse notifications
- [Enhancement] Blink tray icon on keyboard or mouse option (plus an option to disable that)
- [Enhancement] Launch Geek Window on startup when it was open upon closing the client
- [Enhancement] Update statistics more often in Geek Window
- [Enhancement] Don't show notifications when a fullscreen application is running
- [Enhancement] Add the ability to auto detect the system proxy server
- [Enhancement] Don't write database queries right away, cache them. (saves disk I/O)
- [Enhancement] Make scheduled backups of databases and fall back on backups when main database file gets corrupted
- [Enhancement] Add total account overview (totals + ranks) to account tab

- [Fix] Count uptime more accurately (2.0.1 was about 1% off)
- [Fix] Count bandwidth more accurately
- [Fix] Count bandwidth from and to a proxy server in unpulsed stats (was excluded in previous clients)
- [Fix] Show more accurate network usage on interface overview
- [Fix] Don't check for updates or internet IP when "Work Offline" is enabled
- [Fix] The 'Year' option in the keyboard + mouse heatmap was not the last 12 months, but the current year
- [Fix] Extra precautions for double pulsing

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Mooi! Kan ik hem eindelijk weer aanlaten. Vooral het iedere seconde naar de harde schijf was gewoon een dealbreaker. Wil mijn SSD langer dan een jaar houden.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 23:21

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Twijfel toch wel of ik naar 2.02 ga updaten. Heb tot nu toe met 2.0 geen enkel probleem ondervonden.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Teckna schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:51:
Mooi! Kan ik hem eindelijk weer aanlaten. Vooral het iedere seconde naar de harde schijf was gewoon een dealbreaker. Wil mijn SSD langer dan een jaar houden.
Heb je enig idee hoe vaak Windows iets naar je SSD schrijft? 8)7 Daarnaast heb je toch ook gewoon garantie in het ergste geval? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 09:27
Weet iemand of de nieuwe versie (WP2) ook portable is te verkrijgen?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
MensionXL schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:40:
[...]

Heb je enig idee hoe vaak Windows iets naar je SSD schrijft? 8)7 Daarnaast heb je toch ook gewoon garantie in het ergste geval? ;)
Dat valt reuze mee eigenlijk aangezien ik onder andere ook pagefile (heb 16GB ram) en hybernate uit heb gezet. Als ik nu kijk naar grafiekjes zie ik een bijna serene rust vergeleken met wat ik zag toen whatpulse aan had staan ;) En ben niet de enige die het niet echt prettig vond aangezien whatpulse het toch heeft aangepast ;)

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 19:15
heee hoe kan ik jullie team joinen?

DPC Chef-kok :)

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:16

jeroenathome

Een regel tekst

Xanquezer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:41:
heee hoe kan ik jullie team joinen?
Door op de site van whatpulse in te loggen en in jouw account aangeven dat je bij de DPC wilt. Dat is alles

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

• JMT
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-10 23:14

JMT

MOEHHHHHH

Fijn dat er in dit draadje 2 daagjes later door de administrator himself geschreven is dat je beter nog niet naar v2.0.2 moet upgraden maar 't best nog eventjes wacht op een volgende versie. Nu crasht deze versie bij mij steevast bij elke pulse... Waarom brengt ie 'm dan uit :? :/ Ook officieel is_ie kennelijk niet te downloaden, hooguit v2.0.1..

Tamtidam... :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Er is eigenlijk nog nooit echt een goede bugvrije client geweest. Corrupte tokens... tja. Het was allemaal niet zo erg in vergelijking met waar we het nu mee moeten doen.

De client is gewoon nutteloos geworden. Wat interesseert het mij wat voor hardware er in mijn computer zit? Ik hoef geen bandwidth teller! Ik wil helemaal niet weten hoe lang mijn uptime is. Als ik dat wil weten heb ik daar een ander tooltje voor. Je zou het bijna al bloatware kunnen gaan noemen.

Wat ik wil; en dat is me deels afgenomen (:+):
- Per dag makkelijk zien hoeveel keys en clicks ik heb gedaan. Muismileage interesseert me eigenlijk niet. Ik gebruik dit graag om eens per week/paar dagen te kijken hoe "productief" ik was. Als ik op mijn werk weer eens een veel te lang rapport moet tikken dan is de enige genoegdoening die ik daarbij ondervind dat het rapport na 200k keys af was! :P

- Op de client direct de totaalstats zien. Als ik kort voor een nieuwe mijlpaal (N % 1 miljoen == 0) ben dan doe ik graag wat schrijfwerk. Ook dat geeft een simpele vorm van genoegdoening.

De tweede feature zat in de oude client en is gewoon verdwenen per versie 2. Nu moet ik voor beide nuttige informatie naar de website en daar heb ik gewoon vaak geen zin in...

Al met al heeft Whatpulse voor mij zo bijna geen nut meer. Jammer!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:20

pcprutser

No message

Sinds wanneer mag je met een 1.x client niet meer pulsen? Ik draai tot nu nog 1.7.1 Dus al die pulsen tellen niet mee? :s

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

pcprutser schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:11:
Sinds wanneer mag je met een 1.x client niet meer pulsen? Ik draai tot nu nog 1.7.1 Dus al die pulsen tellen niet mee? :s
Volgens mij werkt versie 1.7 nog steeds. Alleen wanneer je overgaat naar versie 2 kan je niet meer terug. Iedereen die dus de laatste versie heeft geprobeerd zal dus bij die versie moeten blijven of stoppen met WP.

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:15

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

pcprutser schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:11:
Dat werkt gelukkig nog wel Ik zit ook nog op 1.7 en in de teamstats komen mijn scores nog steeds voor. Zodra ik hier meer positieve geluiden hoor ga ik nog wel een keer upgraden....

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Tijd voor een Poll.
Poll: Is WhatPulse nog leuk met Client 2?
Ja, nog steeds leuk
Niet meer zo leuk, maar ik gebruik het toch nog even.
Niets meer aan zo. Ik stop met Whatpulse
Ik gebruik de nieuwe client (nog) niet.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384896&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier
Zelf heb ik de tweede aangeklikt. Ik vind het minder leuk geworden, en twijfel of ik er helemaal mee zal stoppen. Scheelt toch weer een draaiend proces op m'n PCs. Maar tot ik heb besloten, blijf ik er nog even mee doorgaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Gwannoes op 01-02-2013 14:47 ]

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gwannoes schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:12:
Tijd voor een Poll.
Poll: Is WhatPulse nog leuk met Client 2?
Ja, nog steeds leuk
Niet meer zo leuk, maar ik gebruik het toch nog even.
Niets meer aan zo. Ik stop met Whatpulse
Ik gebruik de nieuwe client (nog) niet.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zelf heb ik de tweede aangeklikt. Ik vind het minder leuk geworden, en twijfel of ik er helemaal mee zal stoppen. Scheelt toch weer een draaiend proces op m'n PCs. Maar tot ik heb besloten, blijf ik er nog even mee doorgaan.
Dito, optie 2. Ik erger me aan de nieuwe client: je moet een hoop gaan aanpassen voordat het is zoals je wilt, het ding crasht nog steeds en geen portable versie en daardoor loop ik een berg keys mis for zee team :+ Les geleerd :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• lameeuw

lameeuw

Optie 2 ook, kreeg wel net de melding dat 2.04 er is... eens kijken of dat beter gaat.... De vele opties die ze erbij hebben geplakt met up- en download en uptime gelul hadden ze weg mogen laten, totaal geen meerwaarde.

• yannickie111
Mail gekregen met de melding dat 2.04 er is.
Deze versie maar gedownload, hopen dat het nu wat stabieler is.

Ik vind het niet meer zo "leuk" sinds de nieuwe client. Hij crasht om de haverklap waardoor er bijna geen keys geteld worden. Maar ook snap ik niet waarom de muiskilometers niet meer geteld worden...

Winpcap heb ik trouwens niet geinstalleerd, hoeveel data ik gebruik vind ik niet boeiend. (Of er moet een highscore-lijst voor komen, dan wil ik wel extra veel gaan downloaden :P )

• Snowmiss
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-11 07:12
Zonder het laatste nieuws hier te lezen, net toch de nieuwste versie erop gezet. Ik zag net dat ik al meer dan zes maanden geen whatpulse meer draaide. Ben toch wel benieuwd wat ik tegenwoordig nog allemaal klik/tik.

en dat allemaal door een meuktracker ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Snowmiss op 09-02-2013 19:49 . Reden: meuktracker ]

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Weet iemand of de stats gepost kunnen worden?

De afkickverschijnselen zijn bijna verdwenen en dat is geen goed teken zolang de stats er nog niet zijn.

• devino

devino

Ik weet dat wij bij DB onze stats al weer enige tijd aan de praat hebben na de update (met dank aan itsalwaysme), maar dat zijn alleen teamstats en geen /5 stats. Maar ik zou ook graag weer eens willen zien hoe het overall met de stats is, dus wie maakt ons blij?

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Grandmasg heeft /5 stats maar geen worldwide overzicht.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Erkens
  • Niet online
devino schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:00:
Ik weet dat wij bij DB onze stats al weer enige tijd aan de praat hebben na de update (met dank aan itsalwaysme), maar dat zijn alleen teamstats en geen /5 stats. Maar ik zou ook graag weer eens willen zien hoe het overall met de stats is, dus wie maakt ons blij?
Ik ben nog bezig, ik weet dat het lang duurt, maar ik heb weinig tijd. En heb meteen de gelegenheid aangepakt om het opnieuw op te zetten.

• DuneEmpire
Ach het is in ieder geval fijn om te horen dat je er mee bezig bent. Tot die tijd zullen wij maar even geduldig moeten wachten.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

yannickie111 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:41:
Mail gekregen met de melding dat 2.04 er is.
Deze versie maar gedownload, hopen dat het nu wat stabieler is.

Ik vind het niet meer zo "leuk" sinds de nieuwe client. Hij crasht om de haverklap waardoor er bijna geen keys geteld worden. Maar ook snap ik niet waarom de muiskilometers niet meer geteld worden...

Winpcap heb ik trouwens niet geinstalleerd, hoeveel data ik gebruik vind ik niet boeiend. (Of er moet een highscore-lijst voor komen, dan wil ik wel extra veel gaan downloaden :P )
Inderdaad, dat mis ik ook en die GB's boeien me ook geen zak :P

2.04 krijgt m'n oude EEEPC aardig op z'n knieën ook, elke minuut lijkt hij een bestand weg te schrijven wat de trage (maar an sich prima functionerende) SSD heel wat IO writes laat doen. Bij de vorige versie crashde hij bij het afsluiten en naar stand-by gaan en nu weer dit 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

De makers hebben de muisafstand uit versie 2 gehaald omdat er veel problemen en fouten waren met dat onderdeel. Een oplossing voor alle problemen wisten ze niet behalve door het niet meer bij te houden.

In het bericht van JMT staat een link naar het juiste forum topic van WP waarin een van de hoofdpersonen tekst en uitleg geeft.

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-11 15:43
Ik ben er maar gewoon helemaal mee gestopt... Tis jammer want ik zou nu behoorlijk wat keys loggen door het schrijven van mijn thesis, maar hij blijft maar crashen en het heeft me al een keertje een paragraaf van mijn thesis gekost, dus heb ik hem daarna er maar afgeknikkerd. Vond het interessant om te zien hoe productief ik was en hoe vaak ik wel niet over dat toetsenbord ratelde, of juist niet. Maar momenteel is whatpulse gewoon niet meer wat het was... Misschien ooit, als ze weer een stabiele wel werkende client hebben zal ik eens kijken maar tot die tijd,...

PVoutput

• Witlof
Jammer om te horen, maar wel begrijpelijk.

• Oreios
Raar dat jullie allemaal zoveel problemen hebben. Bij mij doet ie het prima! :D

• Witlof
Tja, momenteel heb ik ook weinig problemen. Het varieert gewoon. En op de ene PC werkt het beter dan op een andere. Gewoon vaag. Maar goed, we blijven gewoon doorgaan. We geven niet op :P

Maar stats erbij zouden het nóg leuker maken :D

[ Voor 12% gewijzigd door Witlof op 01-03-2013 10:36 ]

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:31
Als ik het zo lees allemaal dan blijf ik zolang het kan/mag de oude versie draaien. Die werkt stabiel en telt mijn keys en clicks waar Whatpulse uiteindelijk toch om draait. ;)

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

• Witlof
Nou ja, de DPC stats zouden ook wel prettig zijn :X

[ Voor 4% gewijzigd door Witlof op 12-03-2013 17:01 ]

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:51
Ik heb sinds een week het probleem op mijn werklaptop (Windows 7 Prof) dat hij elke keer na reboot het profiel kwijt is (inclusief keys en clicks die ik niet gepulst heb voor afsluiten Windows), en ik dus weer opnieuw moet inloggen en alle settings goed moet zetten.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

• Oreios
Sorry beste DPCers, aangezien we geen stats meer krijgen ga ik mijn dagelijkse bezigheden aan anderen bezorgen. Bedankt voor de leuke momenten maar de update voor een nieuwe stats lijst duurt me nu echt wel te lang.

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Oreios schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:07:
Sorry beste DPCers, aangezien we geen stats meer krijgen ga ik mijn dagelijkse bezigheden aan anderen bezorgen. Bedankt voor de leuke momenten maar de update voor een nieuwe stats lijst duurt me nu echt wel te lang.
Mag ik jouw eraan herinneren dat de stats door vrijwilligers zijn gemaakt en dat dit in de vrije tijd gebeurt. Dat de statsbakkers op dit moment geen tijd hebben om de stats te maken is wel jammer, maar geduld is een schone zaak.

• Witlof
Maar ik kan ook goed begrijpen dat mensen projecten draaien voor de stats. De laatste stats zijn van 21 december. Dus ik begrijp ook goed dat je dan kan besluiten om te stoppen.

Hulde voor de statsbakkerts en posters! Maar zonder stats wordt een project wel saai.

• Oreios
jeroenathome schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:08:
[...]

Mag ik jouw eraan herinneren dat de stats door vrijwilligers zijn gemaakt en dat dit in de vrije tijd gebeurt. Dat de statsbakkers op dit moment geen tijd hebben om de stats te maken is wel jammer, maar geduld is een schone zaak.
Absoluut, en als de vrijwilligers er geen willen maken, dan kan ik evengoed ergens anders gaan waar ze dat al wel hebben. Iedereen is vrij om te doen wat ie wil toch?

Geduld en geduld = 2.

Geduld met hier en daar een update ofzoiets of iets van hey ik ben er mee bezig. Maar ook dat komt niet.

@Witlof, gelijk heb je!
Ik stop niet met Whatpulse, enkel bij DPC. Dus misschien kom ik ooit nog wel terug ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Oreios op 21-03-2013 08:13 ]

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mirre schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:56:
Als ik het zo lees allemaal dan blijf ik zolang het kan/mag de oude versie draaien. Die werkt stabiel en telt mijn keys en clicks waar Whatpulse uiteindelijk toch om draait. ;)
Verstandig, ik draai Whatpulse nog maar op 2 van de 10 pc's omdat het gewoon niet stabiel kan draaien 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

• Witlof
Weet er iemand een status van de DPC stats? Of er iets aan gedaan wordt of is gedaan? Of dat er niets meer mee gedaan gaat worden? Ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van de statsbakkerts :Y

• Erkens
  • Niet online
Ik was begonnen om het hele stats ophaal gebeuren opnieuw te schrijven omdat door de wijzigingen bij whatpulse het niet meer werkte. Probleem is alleen dat ik weinig vrije tijd heb waarin ik dit kan doen. In het weekend ben ik aan het klussen bij mijn broer (en dat zijn we al sinds medio december aan het doen).

Begrijp me niet verkeerd, ook ik mis de stats en vind dat het veel te lang duurt, wellicht moet ik wat hacks gaan toepassen op de oude code om tenminste iets te hebben... Wellicht dat ik zondag een paar uurtjes kan inplannen hiervoor, want ook mijn collega zeurt (terrecht) steeds over die stats.

• Witlof
Begrijp mij ook niet verkeerd. Ik wilde gewoon een update :D

Wij hebben bij Division Brabant eigen subteamstats gemaakt door Itsalwaysme.

Succes met klussen en bedankt voor de update! Prettig weekend! :w

Verwijderd

Hoop dat het goed gaat met klussen Erkens!
Mijn subteam is wat gedemotiveerd geraakt. Ik zoek nu af en toe tijd handmatig de huidige stand op om de verschuivingen te rapporteren, maar mijn hemel wat een werk. We hopen dat je spoedig weer tijd & ruimte hebt voor een update :)

• Witlof
Voor de mensen die problemen hebben met de 2.1 versie, zie http://whatpulse.org/foru...hread.php?tid=2932&page=3

Smitmartijn heeft een nieuwe EXE online gezet en daarmee zijn de problemen bij enkele mensen opgelost. Ik wacht nog even met juichen, want de 2.1 versie heeft momenteel veel crashes veroorzaakt bij mij.

• Witlof
Sub-teams worden ondersteund volgens een mailing van Whatpulse:
Sub-teams and your own time!
The website has just gotten a major update with the most requested features by you guys. This update features two major new features and a few other little nuggets.

Sub-teams
Ever since people could form teams to compete against other groups, we have gotten the requests for the ability to divide a teams up in sub-teams to further improve their competing capabilities.
You can now (team founders and managers only) create sub-teams inside your team and start competing within your team!

On your own time
The pulse times have always been displayed in the local time of where WhatPulse is located (in the Netherlands). But due to diversity of our users, that is simply not practical anymore.
From now on, the time displayed will be in your own personal time. You can also choose the time zone you want to use by using the link on the bottom of each page.

Nuggets
• Allow users to reset their own stats
• Make the computer chart on the profiles metric selectable
• Add sub-teams to Web API
• Add easy "Join Team" button to team profile page
• Don't require users to part their current team before joining a new one
• Normalize dates and times across the site
• Add "My Stats" & "My Team" buttons to help center and forums header
Kan iemand Division Brabant aanmaken? :D

• Erkens
  • Niet online
In dat geval ben ik "blij" dat ik nog niet ver gevorderd ben met de stats... Had ik weer opnieuw kunnen beginnen.

• Witlof
Erkens schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:03:
In dat geval ben ik "blij" dat ik nog niet ver gevorderd ben met de stats... Had ik weer opnieuw kunnen beginnen.
Maar misschien maakt het het wel makkelijker?

Ik weet niet hoe lastig het is om die subteams aan te maken, maar alleen manager of founder kan dat. Ben benieuwd hoe dat er dan uit ziet.

• Erkens
  • Niet online
Ik zal eens kijken hoe dat werkt...

Ik heb er alvast een paar aangemaakt, echter:
Allowed characters are: alphanumeric, ., _, @, !, ^, [, ]
Als ieder subteam laat weten dat ze een subteam binnen whatpulse willen, laat dit even weten, vooral als de naam tegen de beperkingen van whatpulse loopt, zoals #whatpulse (of namen met een spatie). Dan zal ik tevens kijken of ik een koppeling in mijn systeem kan maken tussen onze oude subteams en de nieuwe.

En wellicht dan tegen die tijd iedereen overzetten (al dan niet automagisch). In ieder geval voor de stats kunnen we dat combineren, zodat ook die toevoeging van je naam niet meer nodig is. Althans ik hoop dat het op die manier kan werken.

[ Voor 127% gewijzigd door Erkens op 18-05-2013 21:57 ]

• Witlof
Bedankt! Ik ben lid van DivisionBrabant. Nu eens kijken wat het voor voordelen geeft en waar ik stats kan vinden :+

• Erkens
  • Niet online
Ik zie alleen dat er 1 member is in dat subteam, maar wie of wat kan ik niet zien.

• Witlof
Ik heb eindelijk wat gevonden aan stats. Het is wel even zoeken, maar dan heb je ook wat :+

http://whatpulse.org/stat...?orderby=subteam#subteams

http://whatpulse.org/stat.../?orderby=subteam#members

Nou ja, ze zullen nog wel wat moeten tweaken of zo ;)

Verwijderd

Bij Gamer.nl gebruiken we [GNL] als sub-team tag nog. Als je hier een teamnaam voor kan aanmaken, graag :)

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-11 12:22
Nice. Ik heb ook twee teams aangemaakt: LasVenturasPlayground (het subteam waar ik toevallig in zit) en Gamer.nl. Jammer dat team managers geen mogelijkheid hebben om mensen in een subteam te plaatsen. Nouja, de interface voor dat hele subteam gebeuren is sowieso veel te beperkt op dit moment, zoals Erkens ook al zegt, er is geen mogelijkheid voor team managers om te zien wie er in welke subteam zit.

In de Web API is dat overigens wel te zien: http://api.whatpulse.org/team.php?team=1295&members=yes, er zit een aparte SubTeams node in het bericht met alle subteams en hun members erin.

• itsalwaysme
  • Laatst online: 15:29

itsalwaysme

Graast voor DB

Grr moet ik zeker de Division Brabant wp stats aanpassen (van Witlof) :(
Al doen ze het nu nog steeds.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• DuneEmpire
http://whatpulse.org/search/?str=[onlt]

[ONLT] wil ook weer graag op de kaart komen :)
Gewoon als ONLT is prima eigenlijk. Zou je dat alsjeblieft kunnen regelen? :D

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:31
Een Team NoordHolland is misschien ook leuk als er meer mensen in willen komen dan alleen moi. :)
Nog geen idee hoe ik een subteam kan joinen als het er eenmaal is.

[ Voor 25% gewijzigd door Mirre op 24-05-2013 08:14 ]

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

• Oreios
Er is een API. Nu moet het toch sneller en makkelijker kunnen om een layout te maken? :D

Please create TBE Team Belgium

• Witlof
Er is nu ook een update zodat je per subteam kan zien hoeveel iemand heeft bijgedrage. Zie bv voor Division Brabant: http://whatpulse.org/stat...8/?orderby=uptime#members :D

• Oreios
Conclusie, eens je de premium feature hebt zijn er bijna geen stats meer nodig.

Twas wel leuk om te zien wie de meeste clicks, keys per dag had :D

• lameeuw

lameeuw

voor [Team Black Bulls] lijkt me dan TBB een optie ?

• masterpoi
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:50
+1
Oreios schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:43:

[ Voor 23% gewijzigd door masterpoi op 23-06-2013 14:49 ]

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-11 19:18
heb net de nieuwste whatpulse erop gezet nadat ik voor de zoveelste keer weer een paar ton keys weg kan gooien vanwege een corrupte file (eignlijk standaard met WP) ..

lets try this one

• Oreios
Oreios schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:43:
Is dit hier dood fzo? Ik wil niet grof doen klinken. Maar ik heb een tijd geleden al gezegd dat ik wou vertrekken. Omdat ik dan plots een sprankeltje hoop kreeg omdat er misschien iets gedaan zou worden ben ik toch maar gebleven.

Zelfs een Sub-Team aanmaken kost nu al teveel tijd? Eigenlijk kunnen we dit project dan toch beter afsluiten?
Als de admins die het beheren geen tijd meer hebben (wat perfect acceptabel is).

Gewoon even mijn mening hierzo.

• Witlof
Ik weet niet precies wie de beheerders (managers/founders) zijn, maar het kan zo maar zijn dat die de vakantie niet met elkaar afgestemd hebben ;) Het is tenslotte vakantieperiode en de meeste zitten tijdens de (geweldige zonnige) zomer niet achter een PC/laptop/tablet.

Maar het is inderdaad rustig :+

• Erkens
  • Niet online
Zojuist twee subteams aangemaakt

• Witlof
You are in the team called Dutch Power Cows, and in sub-team DivisionBrabant. You are a manager of your team.
:D

Dus ik kan nu ook subteams aanmaken bij DPC *O* Hopelijk voelt het dan al wat minder doods aan ;)

• Pavla
  • Laatst online: 15-10 22:34
Zou iemand dan ook subteam [Boonanza] willen aanmaken? Alvast bedankt :)

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Witlof
Heb net subteam Boonanza aangemaakt. Mijn eerste klus als manager oOo

• Witlof
Oreios schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Is dit hier dood fzo? Ik wil niet grof doen klinken. Maar ik heb een tijd geleden al gezegd dat ik wou vertrekken. Omdat ik dan plots een sprankeltje hoop kreeg omdat er misschien iets gedaan zou worden ben ik toch maar gebleven.

Zelfs een Sub-Team aanmaken kost nu al teveel tijd? Eigenlijk kunnen we dit project dan toch beter afsluiten?
Als de admins die het beheren geen tijd meer hebben (wat perfect acceptabel is).

Gewoon even mijn mening hierzo.
Nou dat de subteams aangemaakt zijn, moet je ze nog wel joinen ;)

3 nieuwe subteams aangemaakt en alle 3 nog zonder leden :N

• Oreios
Iets wat eerst dood lijkt ga je niet elke dag opvolgen he :P

Ik zal eens joinen :D

• devino

devino

@meneer de manager: krijgen we ook weer stats hier? Ik wil wel weten of we als DB nog steeds hoog genoeg staan of dat ik maar eens moet gaan pulsen....

• Witlof
Stats fabrieken kan ik niets in betekenen. Wellicht dat iemand anders daarop kan reageren. Het probleem is nu wel dat we 2 soorten subteams hebben. Subteams met de (uit het verleden gebruikte) prefix of de subteams van WhatPulse. Ik denk dat de eerste de beste is op dit moment, maar waarschijnlijk moet de 2e ook ingeregeld worden voor de toekomst.

Maar zoals ik al zei, ik kan niets betekenen qua stats. Ik weet niet of er mensen zijn die mogelijkheden tot het bakken van stats. Niet iedereen heeft helaas evenveel tijd of kennis om het te fixen.

• Oreios
Ik zou de nieuwe gebruiken. Waarom iets gebruiken dat we zelf gemaakt hebben terwijl er nu iets is van WP zelf waar 9/10 een api voor is gebouwd.

• Witlof
De nieuwe mag ook, maar als ik kijk naar hoeveel leden een prefix hebben voor de naam, dan staan die nog lang niet bij een subteam ingedeeld. Bij ons missen we er ook nog wel een stuk of 25. Zitten net op de helft als je dit overzicht mag geloven http://whatpulse.org/stats/subteams/8/ t.o.v. deze http://stats.itsalwaysme.nl/

• Witlof
Het aantal subteams is nog niet echt groot. Weet niet of ik ze allemaal uit de oude lijst (laatste hitparade van 21 december 2012) moet halen of moet wachten tot er iemand om vraagt. Wat vinden jullie?

Als ik kijk naar de huidige lijst, missen we toch nog wel heel veel subteams en leden her en der. Het overzicht (in notepad met spaties ipv html):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Subteam Name                   Members     Keys          Clicks        Download     Upload         Uptime
DivisionBrabant                  28     451.567.705   151.307.130        4,07TB     3,25TB    4y23w6d18h3m12s
GoT                               8      74.248.482    30.694.939        3,18TB   318,44GB      36w1d17h3m25s
LasVenturasPlayground             2      65.932.095    14.490.744        2,00MB     2,00MB       6w19h51m47s
Gamer.nl                          3      58.689.838    23.188.828      751,38GB    67,70GB      28w6d4h38m9s
TeamBelgium                       2      42.636.993    10.022.296        1,74TB     1,00TB    1y47w1d54m45s
TeamBlackBulls                    0               0             0        0,00MB     0,00MB           <1m
Boonanza                          0               0             0        0,00MB     0,00MB           <1m

• Erkens
  • Niet online
Witlof schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:27:
De nieuwe mag ook, maar als ik kijk naar hoeveel leden een prefix hebben voor de naam, dan staan die nog lang niet bij een subteam ingedeeld. Bij ons missen we er ook nog wel een stuk of 25. Zitten net op de helft als je dit overzicht mag geloven http://whatpulse.org/stats/subteams/8/ t.o.v. deze http://stats.itsalwaysme.nl/
ik had het idee om de subteam stats te combineren, dus de oude bij de nieuwe optellen... maar er is alleen een issue met "tijd" wat ik niet eenvoudig kan fixen...

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 06:03

Grandmasg

What ever!!!!

Stats voor wie ze wil bekijken ;)
Ook subteamstats (links bovenin kiezen)

http://www.grandmasg.nl/WP/index.php

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• Witlof
En een DPCH?

Verders natuurlijk super!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:34
Grandmasg schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:32:
Stats voor wie ze wil bekijken ;)
Ook subteamstats (links bovenin kiezen)

http://www.grandmasg.nl/WP/index.php
Super dat er weer een statspagina gemaakt is. Ik moet zeggen dat ik dat toch wel het leukste aan het meedoen met Whatpulse vond en dat het verdwijnen ervan de fun een beetje weg haalde. Daily updates zouden natuurlijk nog mooier zijn, maar hier ben ik al heel blij mee.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 09:46
Weet iemand hoe ik de benodigde data voor deze heatmap kan exporteren in de huidige client/website?
http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/

De heatmap in WP 2.2 toont niet alle data .... :(

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Witlof
Premium accounts kunnen hem online posten. Ben je geen premium member, dan moet je iets meer moeite doen. Gewoon een screenshot maken bijvoorbeeld. Of de Snipping tool gebruiken in Windows 8 :D

Wat bedoel je trouwens met 'niet alle data' 7(8)7 Toch niet het numpad he? :D

[ Voor 17% gewijzigd door Witlof op 13-09-2013 11:55 ]

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 09:46
Witlof schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:53:
Premium accounts kunnen hem online posten. Ben je geen premium member, dan moet je iets meer moeite doen. Gewoon een screenshot maken bijvoorbeeld. Of de Snipping tool gebruiken in Windows 8 :D

Wat bedoel je trouwens met 'niet alle data' 7(8)7 Toch niet het numpad he? :D
Ik heb meerdere PC's met whatpulse. Volgens de applicatie heb ik 900K aan keystrokes. Volgens de website een stuk meer :P

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Witlof
Misschien een reset na een update?

• Witlof
Gaan we hier ook nog ooit eens hitparades van krijgen? O-)

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-11 00:33

ongekend41

Division Brabant

Witlof schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:58:
Ik hoop het wel, de laatste zijn 20-12-2012 gepost. Er zijn wel AAPstats maar dat gaat alleen over DPC en niet hoe we er wereldwijd voor staan. Daarnaast is het wel leesbaar maar niet makkelijk postbaar. Nog maar even langer afwachten dan...

nope

• Witlof
Misschien zijn er nog wat mensen die zich vervelen in het Paasweekend :X

[ Voor 134% gewijzigd door Witlof op 17-04-2014 20:21 . Reden: pfff, lezen is ook moeilijk ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik gebruik WhatPulse niet eens meer :$ Werd die crashende client echt zat :X

Doen anderen er nog wat mee ? Welke client gebruiken jullie dan ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Witlof
De laatste, meest recente :X werkt hier goed :Y

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 06:03

Grandmasg

What ever!!!!

Witlof schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:58:
Misschien ;)

Witlof schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:19:
Misschien zijn er nog wat mensen die zich vervelen in het Paasweekend :X
Klein beetje alleen niet met Pasen ;)

ongekend41 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:18:
Ik hoop het wel, de laatste zijn 20-12-2012 gepost. Er zijn wel AAPstats maar dat gaat alleen over DPC en niet hoe we er wereldwijd voor staan. Daarnaast is het wel leesbaar maar niet makkelijk postbaar. Nog maar even langer afwachten dan...
  • [b]Probeer te doen als ik even tijd heb:[/b]
  • Postbaarheid: Zal voor wat ik nu heb een xml (UBB-code) maken (op basis van de originele stats)
  • Wereldstats: Moet ik even induiken ;)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

Valkyre

Kitesurf FTW!

na lange tijd maar weer eens geinstalleerd maar als ik de statistics zo eens bekijk is er niet echt concurrentie meer :)

iRacing Profiel

• Witlof
Is dat nodig dan? Het is toch gewoon voor de fun? :P

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 19:15
Ik ben ondertussen jullie ook gejoind...

gr

DPC Chef-kok :)

• Witlof
Xanquezer schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:08:
Ik ben ondertussen jullie ook gejoind...

gr
Welkom :w
Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste