Ja dat is een mooi artikel. Ik heb ook nergens beweerd dat een PS3 geen 3d BR kan afspelen of geen 3d games kan spelen. Ik zeg alleen dat je TV het actief moet ondersteunen en dat
die het signaal voor de shutterbril moet verzorgen.
Het zijn trouwens toch Passieve 3D brillen.. Wist het verschil niet omdat ik nooit actieve brillen had gezien

.
Gewoon zo'n zonnebril achtig ding.
Passieve 3d brillen werken OF met rood en groen OF met gepolariseerd licht. Waarbij je TV om en om een vertikaal of horizontaal gepolariseerd licht geeft (of tegelijk met om de regel V en H gepolariseerd licht, dat is vrij geavanceerd en dat wordt in consumentenelectronica niet gebruikt).
Dus of je hebt een groen/rood brilletje en maakt er hier een mooi verhaal van, of je kletst uit je nek. Een TV met gepolariseerde bril bestaat niet. Dit is alleen in de bioscoop beschikbaar (omdat je daar vrij eenvoudig met twee projectoren, elk door een polarisatiefilter, kan projecteren. Een vertikaal en een horizontaal gepolariseerd.
Dan werkt een passieve bril.
Bonnetje heb ik niet aangezien dit een cadeau van mijn grootouders was..
Hehe, he wat jammer...
offtopic:
Als het niet geloofd wil worden jammer dan

ik gaf alleen maar op wat ik zelf dacht (Dat 2D TV's gewoon een 3D signaal aannemen konden). Maar moet er direct zo gereageerd worden dan?
Het is niet erg als je zegt wat je dacht hoor. Dat gebeurt op forums heel veel. Ik maak me daar zelf ook weleens schuldig aan. Soms denk je het te weten en wil je iemand helpen, maar zit je mis.
Waar ik me aan stoor, is dat je het daarna nog enorm gaat lopen volhouden en je in de discussie in allerlei vreemde bochten wringt. Want op mij komt het over als een techniek die thuis niet beschikbaar is, een bon die niet beschikbaar is, een tv die niet van de muur af kan , een tweaker die zn typenummer niet kent en een bril die blijkbaar los als cadeay is gekregen, zonder specifiek bij een apparaat te horen...
Als je het gewoon laat rusten geen probleem, maar ga dan niet in allerlei bochten om je gelijk te halen...