Toon posts:

Vervanging videokaart Geforce 8600 GTS

Pagina: 1
Acties:

• Ferra
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:35
Beste Tweakers,

Ik heb nu de Geforce GTS 8600 in mijn pc zitten. Ik wil deze graag eens vernieuwen, omdat ik toch wel merk dat deze verouderd begint te raken.

Wat raden jullie me aan? Max prijs is zo rond de 250 euro. Als het goedkoper kan is natuurlijk beter.

Ik hoor graag jullie reacties Alvast bedankt!

Gr,

Ferra

• Vorak
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
begin maar eens met de pricewatch, welke modellen je aan zit te denken, wat er nog meer in je computer zit, en waarom je twijfelt tussen deze door JOU gevonden modellen

• Ferra
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:35
Moederbord: Intel X38 Express chipset
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 ghz
Videokaart: Geforce 8600 GTS (PCI Express 2.0)
Geheugen: 4x 1024mb DDR2 667 mhz

Het is met name bedoeld om inderdaad toekomstgericht te kunnen gamen.

Ik dacht zelf aan de Geforce GTX 460. ATI ben ik niet zo bekend mee. Dus was benieuwd naar de suggesties van mede-tweakers!

• Vorak
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
ik zie aan de andere topics die je ook opende dat je nog meer wilt vervangen. misschien was het handiger geweest om dat in 1 topic te verzamelen, nu raakt het allemaal wat verspreid. die andere topics hebben al wat meer reacties. daar verder kletsen?

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Ik zou zeggen, begin eens met het doorlezen van de FAQ op Tweakers. Dat is niet flauw, want er wordt enige eigen inzet verwacht. Lees je in in het onderwerp; soort kaarten, vergelijken tussen verschillende kaarten, dat soort werk. Er is een schat aan informatie te vinden op Google.

Als je daarna niet uit bepaalde zaken komt zijn wij er om antwoorden te geven op al jouw vragen. Ook kan je misschien terecht in het upgradetopic voor gamesystemen. Daar kunnen ze je meer antwoord geven op gamesysteem specifieke vragen, mocht je die hebben.

Succes!
Vorak schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:00:
ik zie aan de andere topics die je ook opende dat je nog meer wilt vervangen. misschien was het handiger geweest om dat in 1 topic te verzamelen, nu raakt het allemaal wat verspreid. die andere topics hebben al wat meer reacties. daar verder kletsen?
Het upgradetopic is daar prima geschikt voor, daarvoor hoeft geen los topic geopend te worden!

[Voor 28% gewijzigd door Camacha op 03-10-2010 10:03]

Persuader of bytes.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het ligt aan de rest van de specs van je PC, maar je kan voor 250 euro een ATi Radeon HD5850 of een Nvidia GeForce GTX470 kopen. Dit zijn de kaarten met de beste prijs/kwaliteit verhouding die je op dit moment vinden zal. Beide DirectX 11 ondersteuning, en beide kunnen elk spel met gemak aan (mits je ook een aardige processor en wat RAM geheugen).

Nogmaals, het ligt aan de rest van je specs, misschien is zo'n dure kaart een beetje overkill vergeleken bij je andere PC onderdelen, of werkt hij niet met je moederbord. Wat goedkopere maar ook erg goede kaarten zijn de HD5770 en de HD5750.

Overigens kon je dit beter in een ander topic plaatsen, zoals Camacha al zei.

[Voor 6% gewijzigd door Thomas op 03-10-2010 10:04]

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee