Toon posts:

[W7 Pro 32bit] my documents kwijt na herinstall hdd

Pagina: 1
Acties:

• Seesar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-09 21:17

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Hmmz, ik heb voor mijn laptop een nieuwe hdd gekocht. Dus ik heb de oude eruit gehaald en de nieuwe erin gezet, w7 geinstalleerd en alles werkt. Ik heb voor de oude 2.5" schijf dus een cradle gekocht om de bestanden over te laden.

Echter bleek dat mijn account niet meer bestaat op de oude schijf. Ik dacht dat het een permissie probleem was en heb dus mijn oude schijf weer terug gezet met het idee dat als ik de oude w7 weer opstart alles als vanouds zou zijn; niet dus.

Na opstarten ging W7 op mijn oude account wel via mijn ww opstarten maar gaf vervoglens aan dat bureaublad opnieuw geconfigd werd. Daarna kwam ik op bureaublad uit maar er staat nog steeds niets in my documents of favorieten.

Als ik via de explorer en my computer naar mijn documenten wil navigeren is mijn account bij users niet meer aanwezig. Alleen de Default, Desktop, openbaar en een zgn Temp. In allen staan niet mijn gegevens.
Ook niet als ik verborgen bestanden aan vink en ook een systeemherstel werkt niet.

Ik heb de SFC /Scannow optie geprobeerd, maar die geeft aan dat er onherstelbare bestanden zijn gevonden.

Uit de properties van de C-schijf blijkt dat het gebruikte volume (hoeveelheid gb's dus) nog steeds wel de mijn documenten mee telt; ergo het staat dus nog wel op mijn schijf.

Rara? Hoe krijg ik mijn account met haar gegevens terug?

Nogmaals; ik kan dus wel inloggen met oorspronkelijke account en ww en alle geinstalleerde apps zijn er ook nog, maar mijn account gegevens zijn "kwijt".

T60P Widescreen

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Als ik jou was zou ik ten eerste een image maken van de gehele schijf. Daarna zou ik met een tooltje als TestDisk of iets in die geest aan de slag gaan om bestanden terug te halen. In het Thematopic: Datarecovery kun je de nodige info vinden.

Desktop | Server | Laptop

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 30-07 09:49
schrijf iig vanaf nu niks meer weg op die schijf. alleen nog maar lees acties uitvoeren. zo heb je het meeste kans dat je nog wat terug krijgt

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee