Het leek allemaal perfect te werken dat android. Krijg er nu al een hekel aan te krijgen na 2 dagen. Ik heb een probleem met de emulator. Om GPS te testen moet ik GPS coordinaten doormelden met DDMS. Dit werkt voor geen meter. Ik stuur de volgende coordinaten: 4.773867, 51.588170 en er komt 4.773345,51.59183 uit als ik in de log kijk van LogCat. Ik heb zitten zoeken en het is een bekend probleem wat gewoon al jaren bestaat. Alle input komt gewoon niet exact aan. Alles komt zeer dicht in de buurt van 4.773345,51.59183 te liggen.
Ook als ik via telnet met geo fix aan de slag ga geeft dat exact hetzelfde resultaat als via DDMS. Er komen dus wel gegevens binnen op de applicatie alleen de gegevens kloppen niet met de invoer in DDMS. Ook heb ik het volgende geprobeerd:
- Date/Time settings in de emulator veranderd naar en/US, alleen kan ik nergens vinden hoe ik deze instellingen EXACT in moet stellen
- eclipse ini file aangepast. -Duser.country=US en -Duser.language=en toegevoegd
Eclipse Gallileo Pulsar
Android 2.2 als project
Windows 7 Professional Engels
Ik ben al uren aan het zoeken, maar ik krijg het probleem niet opgelost.
Ik beschik niet over een android telefoon. Ik moet het dus doen met de emulator.
Wie weet een oplossing/fix/workaround?
Ook als ik via telnet met geo fix aan de slag ga geeft dat exact hetzelfde resultaat als via DDMS. Er komen dus wel gegevens binnen op de applicatie alleen de gegevens kloppen niet met de invoer in DDMS. Ook heb ik het volgende geprobeerd:
- Date/Time settings in de emulator veranderd naar en/US, alleen kan ik nergens vinden hoe ik deze instellingen EXACT in moet stellen
- eclipse ini file aangepast. -Duser.country=US en -Duser.language=en toegevoegd
Eclipse Gallileo Pulsar
Android 2.2 als project
Windows 7 Professional Engels
Ik ben al uren aan het zoeken, maar ik krijg het probleem niet opgelost.
Ik beschik niet over een android telefoon. Ik moet het dus doen met de emulator.
Wie weet een oplossing/fix/workaround?
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.