Toch maar even de moeite genomen, aangezien ik toch wel een groot fan ben van spellen zoals DMC, Dante's Inferno, God of War, Bayonetta, etc.
Het spel ziet er grafisch erg netjes uit, en draait al redelijk op een mindere PC. Het is eigenlijk een multiplayer DMC, het is wel jammer dat er pas 2 van de 4 classes beschikbaar zijn, en vreselijk jammer dat de classes genderlocked zijn. Grafisch zit het spel goed in elkaar, ware niet dat sommige omgevingen wat inspiratie loos zijn. Aan de andere kant, de cinematografie is wel erg mooi/leuk uitgewerkt.
Echter, mijn grootste punt van kritiek, is de besturing. Het is op zich wel goed uitgewerkt hoor, je karakter reageert goed, combo's zijn goed te doen. nee, ik heb het hier eigenlijk om de collision detection. Je kan bijv. niet een trap/schuine heuvel van opzij erop springen, je moet echt onderaan beginnen. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar het word wel vre-se-lijk irritant, als je weg probeert te strafen van een grotere vijand (voornamelijk boss monsters), maar vast in hun model blijft zitten.
Frustratie omdat je dan klappen krijgt, terwel je dus ECHT probeerde deze te ontwijken. Bij een spel zoals Bayonetta, was dit wel perfect gedaan, dodgen en bewegen was nooit een probleem. Waarom deze vergelijking? Omdat beide spellen het moeten hebben van deze manier van spelen, als dat niet gewoon perfect verzorgd is, dan is dat in essentie een probleem voor de speelbaarheid.
Vooralsnog vermaak ik me zeker wel met dit spel, maar dit soort ergernissen zijn redelijk zwaar voor een spel als deze.
Alweer level 23 met Lann, 45 titles verzameld, rustig wat spulletjes en quests grinden. Best leuk toch wel.
[
Voor 3% gewijzigd door
Nazanir op 02-10-2011 22:02
]