Toon posts:

[MMORPG] Vindictus Open Beta

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Tyrius
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 05-10-2010
Op 13 oktober 2010 komt Vindictus in open beta. Zeggen jullie er maar wat jullie er van vinden(als het met je internet provider lukt om op de Amerikaanse servers te komen).
Deze game zal volgens vele een nieuwe fase worden in de MMORPG game wereld zoals Runes of Magic

Hier heb je de Trailer:

[Voor 16% gewijzigd door Tyrius op 01-10-2010 15:42. Reden: Er is geen betere/langere TS]

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 10:58

psychoclown

Back in black

Nieuwe topics voor games juich ik alleen maar toe maar de TS moet wel genoeg informatie bevatten.
Dat heeft deze TS dus totaal niet, zet er wat algemene game informatie in, links ed. want nu heeft het geen toegevoegde waarde. Zie ook het algemeen beleid voor een Topicstart quickstart.

[Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 01-10-2010 12:00]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vraag me uberhaubt af of je hierop gaat komen, Nexon NA heeft afaik ip blocks op al zijn games voor niet-NA mensen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 08:28

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Inderdaad een vrij korte TS. Maar het ziet er wel vet uit.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• White Dust
  • Laatst online: 07-10 21:25

White Dust

PlaneScape: Torment

Als ik die trailer zo zie, de zoveelste anime/korean mmo..... scrap and move to the next.

• Dionisuz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-07-2013

Dionisuz

Why so serious?

Mjah, kom ik dus waarschijnlijk nieteens op die servers.. Gedownload en geregistreerd en als ik wil inloggen disconnect ie weer.. Dacht eerst dat het een maintenence is ofzo of connection issues want staat ook allemaal op die site, maar ligt dus waarschijnlijk gewoon aan het feit dat dit niet gaat lukken :P

You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 13:42
Volgens mij zou deze game voor het einde van dit jaar nog een europese release krijgen.

http://www.gamert.nl/video/moet_je_zien_vindictus.html

Ziet er goed uit voor een free to play MMO.
Ben benieuwd..

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-10 10:56

Nazanir

Is pappa!

Ik kan in ieder geval bevestingen dat er een IP block is. Heb de game vele malen getracht te starten, maar net zoals met Dungeon Fighter Online, staat er helaas een IP block voor alles wat niet NA is. Nu zijn er wel wat mogelijkheden om hier omheen te gaan, maar daar voel ik niet zoveel voor.

-

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 10:58

psychoclown

Back in black

Deze TS is nog steeds niet verbeterd dus bij deze zoek ik iemand die zich ermee bezig zou willen gaan omdat de huidige TS'er er niks aan doet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat het weinig nut heeft, of er moet een Europe versie uit gaan komen. Volgens Gamert zou dit nog dit jaar komen, maar dan kan er beter een nieuw topic worden aangemaakt.

http://vindictus.nexoneu.com/
Deze dan maar in de gaten houden ;)

[Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2010 17:03]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuke gameplay review van MMOhut:

[Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2010 10:48]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kleine bump, als deze in Europa beta gaat kan ik wel een nieuwe TS beginnen, deze versie is met IP block dus in principe niet te spelen.

Gister toch even een tijdje kunnen spelen, VPN met 1 van de spelers daar om toch te zien hoe het spel in elkaar zit.

Het is Dynasty Warriors meets Dragonica meets Age of Conan. Dynasty Warriors voor je 'open combat', Dragonica voor de dungeons (normal/hard, bonus targets) en Age of Conan deels voor de graphics, deels voor layout.

Ondanks de hoge ping, merk je daar singleplayer helemaal niets van, alle physics worden dus clientside gedaan. Met andere spelers moet je wat geluk hebben, al zal dat een stuk beter zijn op de Europe versie.

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:19
Ik kijk echt wel een beetje uit naar deze game, volg het al sinds eind 2009. Had zelfs al een beta key in mijn bezit. Was echt balen toen hij opeens achter de IP block kwam.

Probeer het nog wel eens met een proxy, maar dan valt de verbinding toch wel vaak weg....

Tijd dat deze game ook in EU gaat komen.

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Plus dat ze vrij actief accounts controlleren die via proxy/nonUS IP komen, ben tot lvl11 gekomen en het speelt best netjes allemaal.

• Dionisuz
  • Laatst online: 21-07-2013

Dionisuz

Why so serious?

Huge bump, maar hier is verder nog niks over bekend vrees ik?
Denk dat ik beter de hoop dat ie nog naar Europa komt kan opgeven :P

You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-08 16:41
Zoals runes of magic?...Wut?...is dat een gare b titel?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie Tera Online nog eerder komen dat Vindictus, zelfs al kwamen ze gelijktijdig uit, koos ik zonder twijfel voor Tera :P

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

SinergyX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:01:
Ik zie Tera Online nog eerder komen dat Vindictus, zelfs al kwamen ze gelijktijdig uit, koos ik zonder twijfel voor Tera :P
SCHOP

Ware het niet dat Tera P2P is en Vindictus F2P

Ik heb het net zelf even gespeeld, ik moet zeggen dat ik er een beetje gemengde gevoelens bij heb. Het speelt heel anders als andere MMORPG'S Omdat je niet met je muis werkt maar meer met WASD loopt. Je valt wel gewoon aan met je muis maar voor zover ik het dood had is het een beetje auto attack achtig.

Wel leuk maar omdat het ook niet heel erg lekker liep: lees redelijk wat lag en hele vervelende vreemde laadtijden waarvan je denkt HALLOOO waarom moet je nou zo lang laden tijdens een gesprek met een NPC dat ik het niet blijf spelen.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb weinig hoop dat wij Europeanen Vindictus nog gaan zien. Nexon heeft een beetje een slechte reupatie hierin. DFO is ook nooit naar Europa gekomen, terwijl ik daar ook al weer een goed jaar op gehoopt heb. De EU closed beta zou dan eind vorig jaar van start zijn gegaan, de website dateert van september '10 en er is niet eens een update geweest, een dik half jaar later, ziet de site er nog precies hetzelfde uit.

En waarom? Ik weet zeker dat er heel wat mensen zijn (alleen al in Nederland) die het spel heel graag zouden willen proberen. Daarbij zijn er al genoeg F2Ps die ook volop in Europa te spelen zijn, waar meer dan genoeg animo voor is. Dus een excuus voor niet genoeg inkomen kan het gewoon niet zijn.

Ik heb de hoop aardig laten varen wat betreft Nexon ben ik bang.

-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX neemt een enorme aanloop
http://www.facebook.com/VindictusEurope

Als 2de favoriet naast Tera, bleef ik Vindictus toch een beetje volgen, recent is er nog een poll geweest welke versie mogelijk in Europa zou moeten uitkomen:
Vindictus XE version
http://www.facebook.com/v...=141626109199677&comments

Vindictus Premiere version
http://www.facebook.com/v...=141626109199677&comments

Vraag me niet wat het verschil is :P

Maar het belangrijkste nieuws:
Vindictus Europe
Hello Vindictus fans! We know there has been a great demand on Vindictus for its European debut and we are very sorry that we couldn't provide you with timely updates and news. We sincerely apologize for such a long delay and we are more than happy to announce that Vindictus is coming to Europe in this year's Q4! Stay tuned here as we'll be dropping you updates through our Facebook channel.

• SirNobax
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-08 07:40
Ik heb de "US" Vindictus een tijdje geleden vanachter een VPN geprobeerd, en vond het best een aardig F2P spel. Tot, level 17 o.i.d. gespeeld.

Kwa 'spelstructuur' en combat lijkt het een beetje op de Monster Hunter serie, al is combat wel wat simpeler vergeleken met MH; je krijg in een dorpje wat quests, selecteer de quest die je wil doen en daarna ga je monster-kont schoppen, loot verzamelen, eventueel de quest herhalen en vervolgends terug in het dorpje van die gelootte monster-konten een compleet monster-armor te maken, en zo gaat dat door 8)7 .

Wat me wel tegenvalt, is dat de omgevingen (vaak bestaande uit 3 korte 'levels') semi-random zijn en constant herhaald worden. Ook zijn de omgevingen 'gangetje, gangetje'.

Gezien de latency van de vpn en dat 'instances' blijkbaar op een soort Peer2Peer manier gehost worden (de spelers hosten dus) zat in een party spelen er niet bij.

Pentaxiaan

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klopt inderdaad, vanuit de hub kom je in een eigen instance, leader wordt de host waarmee iedereen verbinding maakt.

Toen ik daarna (ook via VPN gespeeld) Tera tegenkwam, wist ik ook meteen wat mijn voorkeur zou gaan worden, Vindictus leunt heel erg tegen C9, die in europa ook nooit is uitgebracht. Grappig om lekker te kunnen meppen, maar voor voortgang en progressie moet je het zeker niet spelen :P Grootste irritatie was dat je eerst uit een dungeon alle 'unlocks' moest halen, waardoor je na 5x spelen al heel die dungeon (en spawns) uit je hoofd kende.

Al begreep ik dat de XE versie wel stuk grotere mappen heeft.

• prutser387
  • Laatst online: 26-09 09:47
Ik heb niet alles gelezen, maar de zin in de OP "een nieuwe fase worden in de MMORPG game wereld zoals Runes of Magic" vind ik wat overdreven.

Het is een TOTAAL anders soort spel. Het is meer een MMOHAS (Hack and Slash) dan een RPG.
En dan nog zijn de F2P hack and slash games meestal instances.

Dus een soort guild wars met een lobby systeem waarbij je met een party een afgesloten level gaat spelen, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Huxley (MMOFPS).

Ben benieuwd of dit wel echt MMO is

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het is degelijk een MMO.

Echter, ik loop nog niet meteen warm van die twitter berichten. Q4 van dit jaar? Zijn ze "slechts" een jaartje te laat (zie mijn eerdere berichten). Nexon staat er nog altijd heel erg bekend om, weinig om Europa te geven. Het jammere is, zelfs al komt hij uit in Q4 van dit jaar, ik weet heel zeker dat heel veel mensen die erop -zaten- te wachten, het niet echt meer hoeft. Mijzelf inbegrepen. Ik ben verder gegaan en andere spellen gaan spelen.

-

• Dennis_k
De eerste beta keys voor europa worden vandaag weggeven via facebook.
Gaat niet soepel, server van Vindictus is gecrashed door de vele aanvragen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm lijken ze toch op de gewone versie te gaan, had toch gehoopt op de XE versie :(

Ach ja, beta key in de pocket, nu maar wachten tot ze beginnen :P

• basketnoobj3
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-07-2020
ik heb ook een key, ETA van begin Beta?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het mee zit, deze maand. Maar ik gok pas oktober.

• Dennis_k
De beta website gaat open ergens tussen 15 en 19 september.
Denk dat het dan mogelijk wordt om je Beta sleutel te gebruiken en je te registerenen voro de client

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op facebook wordt er flink negatief gereageerd, zeker die 2 nieuwe classes trailer is natuurlijk al jaren bekend vanuit US versie. Maarja, ik heb een key dus ik vind het best :P

Ze hadden wel een volledig draaiende versie op gamescom, ik verwacht dat na openen van de website de beta zelf ook niet lang meer zal duren (hopelijk :P).

[Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2011 15:22]

• Dennis_k
Vandaag de lancering van de closed Beta. Alleen zijn er nog wat probleempjes met de client.....
Lijtk wel of het drama alleen maar groter wordt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag het op Facebook, over 800 reacties. Hopelijk vanavond dat alles weer draait.

• Dennis_k
De client is inmiddels te downloaden. Ben benieuwd

• wanda
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-10 13:59
Weet iemand nog waar er keys te krijgen zijn?

Edit: via http://www.facebook.com/VindictusEurope heb ik er nog 1 kunnen bemachtigen.

[Voor 49% gewijzigd door wanda op 16-09-2011 00:09]

• Dennis_k
Vind het tot nu toe een redelijk spel.
Alleen in het dorpje waar je begint is het MMO gevoel aanwezig. De rest gaat via z.g.n. battle's.
Je krijgt een quest in de vorm van een battle. Bij de haven kun je op een soort bord eventuele battle's met een groepje doen. Met dit groepje ga je naar een eigen instance, waarna je een soort dungeon afwerkt. Aan het einde krijg je een soort boss. Na de boss keer je terug naar de haven, om zo in het dorpje de battle af te handelen / in te leveren.
De instance / dungeon waar ik nu in zit is elke keer het zelfde. Ook zul je buiten je party members verder geen andere spelers tegenkomen. Dit vind ik wel een minpunt. Tot nu toe ben ik geen open velden tegen gekomen waar je andere spelers ziet buiten de haven en het dorpje.

De gevechten vind ik wel aardig, soort van hack and slash achtig idee.

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Dennis_k schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:05:
Vind het tot nu toe een redelijk spel.
Alleen in het dorpje waar je begint is het MMO gevoel aanwezig. De rest gaat via z.g.n. battle's.
Je krijgt een quest in de vorm van een battle. Bij de haven kun je op een soort bord eventuele battle's met een groepje doen. Met dit groepje ga je naar een eigen instance, waarna je een soort dungeon afwerkt. Aan het einde krijg je een soort boss. Na de boss keer je terug naar de haven, om zo in het dorpje de battle af te handelen / in te leveren.
De instance / dungeon waar ik nu in zit is elke keer het zelfde. Ook zul je buiten je party members verder geen andere spelers tegenkomen. Dit vind ik wel een minpunt. Tot nu toe ben ik geen open velden tegen gekomen waar je andere spelers ziet buiten de haven en het dorpje.

De gevechten vind ik wel aardig, soort van hack and slash achtig idee.
Ik wou precies hetzelfde vragen als wat jij post.
Je hebt dus alleen battles/dungeons/hoe dat ook mag heten? Je kan niet vrij rondlopen?

Wat een gemis zeg, dat vind ik altijd leuk. Ook vind ik de gesprekken met die mensen uit het dorpje erg langdraderig. Normaal gesproken lees ik zulke stukken altijd wel en vind ik het leuk en interessant om het verhaal te volgen, maar op een of andere manier druk ik in deze game steeds op spatie om het maar zo snel mogelijk af te kappen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is inderdaad volledig 'hub&instance' based MMO, buiten de towns (en docks) zie je dus verder niemand.

• thoragz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-10 16:09
Gelanceerd in EU nu, wat vinden jullie van het spel? De moeite waard?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met slechts 2 beschikbare classes kan ik niet echt praten van een 'launch'.
US heeft er 4, Evie speelt erg leuk.
http://vindictus.nexon.net/Guides/Characters.aspx

Het is leuk voor tussendoor, paar dungeons rondmeppen. XE heb ik gemengde gevoelens over, bijnaam is al eXtra Easy. Viel me al op dat bepaalde bosses al enorm stuk makkelijker waren dan de US versie (dat was toen de non-XE versie), maar als je dit ziet.. is het wel heel erg. (deze boss kan buiten Fiona in guard iedereen 1-shotten)

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Toch maar even de moeite genomen, aangezien ik toch wel een groot fan ben van spellen zoals DMC, Dante's Inferno, God of War, Bayonetta, etc.

Het spel ziet er grafisch erg netjes uit, en draait al redelijk op een mindere PC. Het is eigenlijk een multiplayer DMC, het is wel jammer dat er pas 2 van de 4 classes beschikbaar zijn, en vreselijk jammer dat de classes genderlocked zijn. Grafisch zit het spel goed in elkaar, ware niet dat sommige omgevingen wat inspiratie loos zijn. Aan de andere kant, de cinematografie is wel erg mooi/leuk uitgewerkt.

Echter, mijn grootste punt van kritiek, is de besturing. Het is op zich wel goed uitgewerkt hoor, je karakter reageert goed, combo's zijn goed te doen. nee, ik heb het hier eigenlijk om de collision detection. Je kan bijv. niet een trap/schuine heuvel van opzij erop springen, je moet echt onderaan beginnen. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar het word wel vre-se-lijk irritant, als je weg probeert te strafen van een grotere vijand (voornamelijk boss monsters), maar vast in hun model blijft zitten.

Frustratie omdat je dan klappen krijgt, terwel je dus ECHT probeerde deze te ontwijken. Bij een spel zoals Bayonetta, was dit wel perfect gedaan, dodgen en bewegen was nooit een probleem. Waarom deze vergelijking? Omdat beide spellen het moeten hebben van deze manier van spelen, als dat niet gewoon perfect verzorgd is, dan is dat in essentie een probleem voor de speelbaarheid.

Vooralsnog vermaak ik me zeker wel met dit spel, maar dit soort ergernissen zijn redelijk zwaar voor een spel als deze.

Alweer level 23 met Lann, 45 titles verzameld, rustig wat spulletjes en quests grinden. Best leuk toch wel.

[Voor 3% gewijzigd door Nazanir op 02-10-2011 22:02]

-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bayonetta is ook beetje ultiem voorbeeld hoe zulk soort combat zou moeten zijn, machtig spel.

Kwam er gister pas achter dat ze dus een character reset hadden gedaan, is er verhoogde exp of dergelijke? In klein uurtje was ik alweer lvl8, paar dungeons gedaan en begon zelfs achter te lopen met de quests.

Wel jammer dat het nog verre van stabiel is, veelal krijg ik eind-scherm nooit te zien, enige optie is uitloggen en dungeon opnieuw beginnen, de vele 'delayed connection' error berichten in parties.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Simpele oplossing voor dat probleem: /leave in chat typen.

Even een update:

Heb level 30 aangetikt, bijna 31 alweer. Gaat vrij vlot en toch heb je niet het echte grind gevoel naar mijn idee, omdat je steeds actief aan het spelen bent. Ook is de meditation skill erg mooi. ben je offline, krijg je toch nog steeds AP (wat je nodig hebt om je skills te verbeteren). Ook kun je titles vrij spelen, en op het moment dat je er een vrij speelt, worden je stats permanent geupgrade. Anders dus dan simpel levelen, wil je ook titles hunten, om zo ook sterker te worden. Sommige titles geven niet echt spannende bonussen, en krijg je vaak vanzelf, anderen zijn wel mooi en om mee te pochen. Hier onder een screenie van mijn char, al mijn equip is +2 of beter, ik heb de hele Blood Prince set op de ring na:

http://tweakers.net/ext/f/VMYu5hegECgBQiCFLFLOgb0v/thumb.jpg

Dure grap wel, ik denk dat alles bij elkaar een kleine miljoen heeft gekost (chest piece is bijv ong 400k, gloves 200k dus reken maar uit). Maar het is wel de moeite waard. Alles naar een silver/wit dye gedaan.

[Voor 90% gewijzigd door Nazanir op 04-10-2011 18:14]

-

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De Patch met Evie is nu uit overigens.

-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi, ik ga Evie spelen :D

• Valandin
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-10 19:55
Hmm, wel eventjes gespeeld.
Devils - Level 33 Spear Lann - Full blood prince set +5
Toen kwam evie dus nu

Hikao - Level 31 Scythe Evie - Full broken ash set +5.
Nog even wat van die tattooages, dyes, etc. uit de CS gehaald.
Zeker leuk spel ;')

| Website: Nuloh.nl (Fotografie) | Nikon D600 | Nikon 50mm F/1.8 | Sigma 70-200 F/2.8 OS |

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Snap er geen reet van :/

een of andere pumpkin smash race ofzo, ik gooi nonstop pumpkins :x de rest staat maar beetje mobs te meppen dus die winnen iedere keer, nu al keer of 8 die fucking pumpkin ding gedaan maar nog 0xp erbij.... >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Odinos
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-08 17:42
Heb net lv44 bereikt en heb nu ook end-game armor en wapen. ong 2 weken over gedaan, ik kan niet wachten op de update met verhoogde level cap!

• Anvesi
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 19:41

Anvesi

What you did there, I see it.

Ben dit ook begonnen te spelen; heb nu een lv. 19 Fiona, vindt het tot nu toe wel lachen...alleen is het solo af en toe niet leuk en niet goed te doen...iemand zin me vanavond misschien beetje helpen / samen te spelen? :)

• Rambie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-10 17:20
wordt deze game nog gespeeld? Ben benieuwd hoe de ontwikkeling hier is geweest...

• Nafraq
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-05-2019
Wie speelt vindictus nog ?
ben van het weekend begonnen en moet zeggen wat een geweldig spel!
het is voor mij een tijd geleden dat ik weer zo erg verslaafd ben geraakt aan een MMO!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel nog heel af en toe, maar het is zo enorm 'hetzelfde', dat ik er uiteindelijk op uitgekeken ben.

Of je nu eerste dungeon doet of de de latere (lvl25-30), blijft hetzelfde principe, waar enkel mobs wat harder gaan meppen en je hebt je XE skills erbij (die verder vrij nutteloos zijn, maargoed).

• Nafraq
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-05-2019
hmmm ja tot nu toe (lvl 30 gister) nog niet echt verveeld hoewel de snelheid van missies/verhalen etc sterk heeft afgenomen de laatste 4-5 lvls. maar opzich lijkt me er genoeg te doen.

Tot zover vermaak ik me erg.
En het ziet er niet uit dat echt geld erin stoppen een vereiste is! wat altijd mooi is om te zien.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee