Toon posts:

Hulp gevraagd met Perl

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:51
Beste Tweakers,

Ik heb met een klasgenoot een script gemaakt voor een opdracht op school. Nu hebben we een klein probleempje en dat is dat we helaas een goto moesten gebruiken. Nu mag dit niet volgens school en wil ik vragen of iemand hier mij misschien kan uitleggen of een bron kan geven waar dit gedaan word hoe ik dit het beste in deze situatie kan oplossen.

Ik heb al wat gegoogled op alternatieven voor de goto maar dan kom ik steeds op oplossingen die niet werken in dit script.

Heeft iemand een tip of idee wat ik hier mee kan doen?

Alvast Bedankt,

VulcanRaven

Script:

*snip*

[Voor 96% gewijzigd door RobIII op 30-09-2010 20:02]

• mlowijs
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 26-03-2020
Gewoon een while(true) loop?

Edit: Gooi je twee 'goto LOOP;' weg, vervang 'LOOP:' door
code:
1
while(true) {
en plak aan het einde van je code een extra }, dan zou het moeten werken.

[Voor 74% gewijzigd door mlowijs op 30-09-2010 19:53]

• Aeprox
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19-11-2013
Ziet er mij uit als iets voor een while-lus? http://www.tizag.com/perlT/perlwhile.php

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Als je code post, gebruik dan code tags a.u.b. en post enkel en alleen relevante(!) delen code. Verder zijn wij hier niet om je huiswerk voor je te maken; dat mag je zelf doen door bijv. je boeken te raadplegen, je docent eens aan te spreken of... verzin iets.
VulcanRaven schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:45:
maar dan kom ik steeds op oplossingen die niet werken in dit script.
Zoals wat dan? En waarom zien we die pogingen niet terug in je topicstart? Als je onze Quickstart hanteert bij het openen van een topic had je gezien dat we die pogingen ook graag zien en dus je eigen inzet ook graag in een topicstart terug lezen. Doe je dat niet dan is de kans groot dat we met een aantal oplossingen op de proppen komen welke je misschien al lang geprobeerd hebt; da's zonde van onze en jouw tijd.

Open gerust een nieuw topic maar zorg dan dat je voorgenoemde quickstart hanteert.
PiLotCoptEr schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:48:
Gewoon een while(true) loop?

Edit: Gooi je twee 'goto LOOP;' weg, vervang 'LOOP:' door
code:
1
while(true) {
en plak aan het einde van je code een extra }, dan zou het moeten werken.
Daar zal TS iets van opsteken... Nu heeft 'ie fijn z'n huiswerk af en niets geleerd...
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man how to fish and feed him for a lifetime.

[Voor 109% gewijzigd door RobIII op 30-09-2010 20:07]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee