Toon posts:

9400 gt kaduk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• careltjuh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-09 16:39
eigenlijk weet ik het bijna zeker dat hij kapot is(als ik in op het bureaublad kom dan geeft hij al artifects open ik de 3dview van atitool dan is mijn beeld een en al artifact en loopt die fataal vast)
maar wel op een rare manier kapot gegaan
ik was mijn kastje aan het schoon maken (vaker gedaaan)haal ff mijn graka der uit want er zat nog al veel stof onder het passiefe koelblok(9400gt point of view passief)kon ik zo niet bij dus ik denk schroef hem er ff af
nou blok eraf mooi netjes schoon gemaakt (niet met stofzuiger )
zat naar mijn gevoel erg weinig koelpasta op dus heel klein beetje der bij
koelblok er weer op graka er weer in
start de pc weer op en denk dat alles goed is krijg ik dat probleem dat ik net hier boven heb beschreven

hoe kan dat heb ik nou zo onvoorzichtig gedaan ofzo
want ik heb dit liever niet weer bij mijn volgende graka

• Vorak
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
mm, soms krijg je dit als de ram te warm wordt en is het nog reversibel. maak alles nog eens open en schroef het opnieuw in elkaar. ik denk dat je bij het monteren wat vergeten kunt zijn.

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:22

M2M

medicijnman

of schroef de kast open en zet er een tafelventilator op volle toeren op. Dan heb je koeling overkill en kan het ding haast niet te warm worden. Blijft het probleem? Koelblok verwijderen en hermonteren.

-_-

• careltjuh
nou dat is het gekke hij wordt niet abnormaal warm volgens mij wel iets warmer want ik zit nu op 60 graden in idle dat was eerst 50 hij werdt altijd wel warm bij instensief gebruik wordt hij wel 90 graden
meschien ook vermelden ik laat hem wel een met een overklok draaien maar dan niet heel hoog memory met iets van 50 omhoog core clock iets van 50

en @ the mask
dat gaat over de 8000 serie dit is er een van de 9000 serie maar maakt niet zat ff te kijken daar en wat als ik hem nou eens in de oven leg :p

@vorak
wat zou ik moeten hebben vergeten het zijn 4 schroefjes en dan is hij er af :)
heb hem trouwens al nog een keer er af geschroeft

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
careltjuh schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:27:
en @ the mask
dat gaat over de 8000 serie dit is er een van de 9000 serie maar maakt niet zat ff te kijken daar en wat als ik hem nou eens in de oven leg :p
In principe gaat het over elke nVidia kaart, beetje slechte titel alleen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• careltjuh
-The_Mask- schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:35:
[...]

In principe gaat het over elke nVidia kaart, beetje slechte titel alleen.
ok dat wist ik niet had hem al wel gezien maar ik dacht daar gaat het alleen over 8800 serie kaarten

• Vorak
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
mpf, geen pasta op de ramblokjes of iets dergelijks? kijk als ie kapot is en overleden ist gewoon jammer, maar er achteraf achterkomen dat je het nog had op kunnen lossen is natuurlijk /facepalm

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09-09 10:25
careltjuh schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:38:
[...]

ok dat wist ik niet had hem al wel gezien maar ik dacht daar gaat het alleen over 8800 serie kaarten
de 9xxx serie is gewoon een rebrand van de 8xxx serie, dus het gaat voor beide op.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee