Beste Tweakers,
Dit is de tweede keer dat ik hier een topic over open aangezien de vorige gesloten is omdat ik de vraag meer bij jullie neer legde.
Hier bij een ander formaat hier voor.
Nu een andere vraag echter.
Ik heb het één en andere opgezocht en heb wat keuzes uitgestippeld, en ik wou graag jullie feedback op deze keuzes, zijn dit goeie keuzes, mis ik wat of is er iets anders? dan hoor ik dat graag.
De keuzes:
1: Robocopy & Dropbox (dropbox evt. met 100 Gig HDD)
2: BuddyBackup (website)
3: SyncBack (Artiekel over SyncBack) & Dropbox
Nogmaals zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden en wat er anders kan.
M.v.g,
Bryan
Dit is de tweede keer dat ik hier een topic over open aangezien de vorige gesloten is omdat ik de vraag meer bij jullie neer legde.
Hier bij een ander formaat hier voor.
Dat was de originele post (gedeeltelijk volledige post hier te vinden)Ik loop op het moment stage bij een webdesign bedrijf en de heren hier willen graag een back-up procedure in stellen.
Ze hebben op het moment een server die als domain controller en fileserver dient.
Er staan shares op de server waarin dingen worden opgeslagen (klant gegevens, websites etc.) (het is dus GEEN webserver!)
Deze gegevens moeten geback-upt worden...letterlijk, er moet effectievelijk een kopie gemaakt worden van deze machine naar een hardeschijf en naar een andere PC die thuis staat. Echter moet dit makkelijk vergroot kunnen worden in schaal. Ook moet de back-up draaien zodra er een bestand op de server gewijzigd is.
Nu een andere vraag echter.
Ik heb het één en andere opgezocht en heb wat keuzes uitgestippeld, en ik wou graag jullie feedback op deze keuzes, zijn dit goeie keuzes, mis ik wat of is er iets anders? dan hoor ik dat graag.
De keuzes:
1: Robocopy & Dropbox (dropbox evt. met 100 Gig HDD)
2: BuddyBackup (website)
3: SyncBack (Artiekel over SyncBack) & Dropbox
Nogmaals zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden en wat er anders kan.
M.v.g,
Bryan