Toon posts:

Back Up advies

Pagina: 1
Acties:

• BryanD
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-09 13:00
Beste Tweakers,

Dit is de tweede keer dat ik hier een topic over open aangezien de vorige gesloten is omdat ik de vraag meer bij jullie neer legde.
Hier bij een ander formaat hier voor.
Ik loop op het moment stage bij een webdesign bedrijf en de heren hier willen graag een back-up procedure in stellen.

Ze hebben op het moment een server die als domain controller en fileserver dient.
Er staan shares op de server waarin dingen worden opgeslagen (klant gegevens, websites etc.) (het is dus GEEN webserver!)

Deze gegevens moeten geback-upt worden...letterlijk, er moet effectievelijk een kopie gemaakt worden van deze machine naar een hardeschijf en naar een andere PC die thuis staat. Echter moet dit makkelijk vergroot kunnen worden in schaal. Ook moet de back-up draaien zodra er een bestand op de server gewijzigd is.
Dat was de originele post (gedeeltelijk volledige post hier te vinden)

Nu een andere vraag echter.

Ik heb het één en andere opgezocht en heb wat keuzes uitgestippeld, en ik wou graag jullie feedback op deze keuzes, zijn dit goeie keuzes, mis ik wat of is er iets anders? dan hoor ik dat graag.

De keuzes:

1: Robocopy & Dropbox (dropbox evt. met 100 Gig HDD)
2: BuddyBackup (website)
3: SyncBack (Artiekel over SyncBack) & Dropbox

Nogmaals zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden en wat er anders kan.

M.v.g,
Bryan

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23:38

Q

Inactief

Je kunt natuurlijk wat producten noemen maar je geeft zelf niet aan waarom je per oplossing denktndatnhet werkt of niet.

Je vorige topic is juist gesloten omdat je 'ons' laat uitzoeken en beargumenteren wat je zou moeten doen, maar dat moet jij doen. Het is ook jouw stage toch?

Wat heb je zelf bedacht en waar twijfel je over? Grichte vragen, daar kunnen we wat mee.

Hoe ga je anders je keuze voor een oplossing motiveren? Ja, die is goed want dat zeiden ze op GoT? Of copypaste je dan onze reacties?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee