outlook private appointments - Gmail agenda syncen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb een Android toestel en op de computer gebruik ik outlook 2007. Outlook hangt ook aan het netwerk van het bedrijf waar ik bij werk. Nu sync ik mijn Android toestel via Google calendar sync. Van outlook naar google calendar gaat goed. Alleen de andere kant op komen alle nieuwe agenda onderdelen standaard zichtbaar in Outlook te staan. Deze zijn vervolgens voor het hele bedrijf zichtbaar.

Ik wil nu dat alle nieuwe afspraken die via Google calendar worden geimporteerd als "private" in Outlook komen te staan. Ik kom er alleen niet uit hoe dat moet. Nu heb ik de sync. richting maar 1 kant op staan (outlook --> Gmail)... Dat is echter niet ideaal want mijn prive afspraken zijn daarom niet in outlook zichtbaar.

Is er een mogelijkheid om dit wel werkend te krijgen? Google, Gmail help en verschillende android fora hebben geen uitkomst geboden tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Heb je in Google Calendar je afspraak ook gemarkeerd als Private?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Misschien staat hier een oplossing voor je:

Google Calendar > Outlook Sync.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
Roady81 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:33:
Heb je in Google Calendar je afspraak ook gemarkeerd als Private?
Ik kan de afspraken in Gmail agenda inderdaad aanvinken als private. Het vreemde is alleen dat ik in de agenda bij Android dat niet kan.. Weet iemand waar die mogelijkheid zit?

[ Voor 24% gewijzigd door burlapp op 01-10-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
kick... nog steeds geen oplossing gevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:19

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb dat opgelost door een 2e gmail account te maken voor mijn werk. Deze sync ik met de Google Calendar Sync utility. Vervolgens open ik deze in mijn mijn primaire Gmail Calendar met een andere kleur. Deze setting wordt vervolgens overgenomen in mijn Android foon.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
Kijk daar heb ik wat aan! Eens even kijken hoe ik dat ga regelen, maar daar kom ik wel uit! Is een work around, maarja, dan kom je er wel.
Pagina: 1