Google Calendar > Outlook Sync.

Pagina: 1
Acties:

• Danzwell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07 14:47
Ik ben op zoek naar een gratis stukje software die Google Kalender kan syncen met een speciefke Outlook agenda.Helaas is deze optie niet beschikbaar in Google Calender Sync sinds deze automatische je eigen agenda selecteert.In mijn e-mail account van Outlook heb ik een extra agenda aangemaakt nou wil ik dat Google calender alleen met de extra agenda synchroniseert en niet mijn eigen.

Enige software die ik tegenkwam met deze optie is : Sync2 helaas is deze niet gratis.

Iemand suggesties?
:D

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:50

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zoek even in Google Calendar op 'outlook', mogelijk kun je daar je antwoord al vinden.

Anders zou ik de vraag in dat topic stellen, ik denk dat je daar meer kans maakt op gebruikerservaringen dan in een nieuw topic.

[ Voor 50% gewijzigd door Tukk op 26-08-2010 10:26 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• PeetR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 19:54
kan je niet gewoon simpel je google calendar importeren in outlook? in Thunderbird kan dat wel namelijk. (ical)

Your time as a student is the best time of your life

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:16
laat maar niet goed gelezen

[ Voor 69% gewijzigd door TWFpa2Vs op 26-08-2010 10:30 ]

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Er zijn mogelijkheden om in outlook je google calendar te openen. Dit is niet gelijk aan syncen met een ander agenda maar misschien wel wat je zoekt. Als dat is wat je wil kan ik je verder helpen.

Ik ben zelf ook aan het kijken geweest of ik een willekeurige google calendar kan syncen met een willekeurige outlook agenda maar dat lijkt niet zo makkelijk.

Zelf gebruik ik overigens thunderbird/lightning en hiermee gaat het prima. In zoverre dat het eigenlijk ook het openen van de google calendar is maar wel volledig geïntegreerd zodat je het niet meer merkt.

Laat even weten wat je precies wil.

👑

• Danzwell
ajakkes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:30:
Er zijn mogelijkheden om in outlook je google calendar te openen. Dit is niet gelijk aan syncen met een ander agenda maar misschien wel wat je zoekt. Als dat is wat je wil kan ik je verder helpen.

Ik ben zelf ook aan het kijken geweest of ik een willekeurige google calendar kan syncen met een willekeurige outlook agenda maar dat lijkt niet zo makkelijk.

Zelf gebruik ik overigens thunderbird/lightning en hiermee gaat het prima. In zoverre dat het eigenlijk ook het openen van de google calendar is maar wel volledig geïntegreerd zodat je het niet meer merkt.

Laat even weten wat je precies wil.
Er is vandaag een collega bijgekomen maar hij is extern en krijgt dus geen exchange e-mail account.
Nu wilt mijn manager inzicht hebben in zijn agenda dus bij mij de opdracht gekomen hoe we dit kunnen oplossen.Google Sync getest deze synchroniseert alleen naar je eigen agenda en geen keuzemenu naar een aangemaakte agenda.Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de agenda van mijn collega synchroniseert met die van mijn manager.Daarom moet er een extra agenda aangemaakt worden op zijn outlook account en deze zien te syncen met die van Google Calender.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kun je bij delen niet gewoon de gegevens van die manager invullen met als permission "see all event details"? Dan heeft die externe collega geen Exchange sync nodig, alleen die manager (ik neem aan dat je een Google Exchange account bedoelt?)

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 26-08-2010 11:11 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Danzwell
Marzman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:10:
neem aan dat je een Google Exchange account bedoelt?
De interne exchange server die aan het domein hangt :P .(Outlook)

[ Voor 8% gewijzigd door Danzwell op 26-08-2010 11:15 ]

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

In dat geval kan je een extra agenda toevoegen.
Tenminste ik heb het getest in Outlook 2007.

Extra -> Accountinstellingen -> Internetagenda's

of als de werkgever meer wil dan alleen zien

Aan de persoonlijke mappen een nieuwe map toevoegen -> agenda
Deze in het 2e tabblad een andere introductiepagina geven
Hier de link naar de google agena invoegen. Eventueel via een Google account op email adres van je manager

Je kan dan via agenda delen (google calendar) de agenda delen met het account van je manager. Deze kan met zijn eigen email en wachtwoord inloggen en kan doen wat hij wil.

👑

• Danzwell
ajakkes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:22:
In dat geval kan je een extra agenda toevoegen.
Tenminste ik heb het getest in Outlook 2007.

Extra -> Accountinstellingen -> Internetagenda's

of als de werkgever meer wil dan alleen zien

Aan de persoonlijke mappen een nieuwe map toevoegen -> agenda
Deze in het 2e tabblad een andere introductiepagina geven
Hier de link naar de google agena invoegen. Eventueel via een Google account op email adres van je manager

Je kan dan via agenda delen (google calendar) de agenda delen met het account van je manager. Deze kan met zijn eigen email en wachtwoord inloggen en kan doen wat hij wil.
Het werkt!
Super bedankt voor je hulp. _/-\o_
Pagina: 1