Ik ben wel gecharmeerd van deze camera, maar ik heb nog wel een paar vragen over de flitser.
Voor mij is deze flitser een nieuw systeem, een popup ipv "ingebouwd".
Voordat ik deze camera aanschaf zou ik wel wat meer willen weten over dit systeem.
Er is aardig wat informatie en reviews te vinden van deze camera, maar niet echt over de flitser.
Ok, hier de vragen...
1) Hoe/wanneer komt de flitser omhoog (manueel, camera uit/aan, etc.)?
2) Hoe/wanneer gaat de flitser terug? (terug drukken, camera uit/aan, etc.)?
3) Het komt in mijn ogen fragiel en kwetsbaar over, zowel de flitser als het systeem, is daar iets over bekend?
4) Wat zijn de voordelen van een popup flitser (algemeen en in het geval van de LX5)?
5) Wat zijn de nadelen van een popup flitser (algemeen en in het geval van de LX5)?
Voor mij is deze flitser een nieuw systeem, een popup ipv "ingebouwd".
Voordat ik deze camera aanschaf zou ik wel wat meer willen weten over dit systeem.
Er is aardig wat informatie en reviews te vinden van deze camera, maar niet echt over de flitser.
Ok, hier de vragen...
1) Hoe/wanneer komt de flitser omhoog (manueel, camera uit/aan, etc.)?
2) Hoe/wanneer gaat de flitser terug? (terug drukken, camera uit/aan, etc.)?
3) Het komt in mijn ogen fragiel en kwetsbaar over, zowel de flitser als het systeem, is daar iets over bekend?
4) Wat zijn de voordelen van een popup flitser (algemeen en in het geval van de LX5)?
5) Wat zijn de nadelen van een popup flitser (algemeen en in het geval van de LX5)?
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]