[feat] Pricewatch toevoegen afmetingen muizen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 22:37
Lieve Devvers,

Misschien niet een nieuwe feature, maar wel een toevoeging die mij als gebruiker van de pricewatch. Zelf ben ik opzoek naar grotere muizen, dit omdat ik dit persoonlijk fijner in de hand vind liggen. Zo zouden andere mensen ook specifiek op zoek kunnen zijn naar kleine muizen voor in een laptop tas. Daarom lijkt het mij handig om de afmetingen toe te voegen aan muizen (en misschien wel toetsenborden).

Ik snap dat dit nog is 3 waarden zijn voor de mensen die de informatie invoeren, maar bij het vergelijken van muizen kan dit erg handig zijn. Verder zie ik dit als iets dat niet van het high priority is, maar gewoon handig als toevoeging.

Groet, Gert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is een contentissue, dus een tikje van Lieve Devvers -> Pricewatch :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier is er laatst nog over gesproken: Hoeveelheid knoppen bij muis

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 22:37
Okay, dat is een duidelijk antwoord. Had nog gezocht ernaar, maar de search vond hem niet dus excuses voor het aanmaken van een topic. Snap dat het veel werk vergt, maar vindt het nu soms een beetje gok werk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Dat valt op zich wel mee, maar er zijn maar weinig fabrikanten die de maten van de muizen opgeven. Dat maakt een filter an sich al nutteloos als er geen data achter hangt.