Hallo,
Mijn desktop pc is gecrashed en kan via mijn vader's werk een nieuwe pc uitzoeken ter waarde van 1415,- euro. Ik wil graag een notebook. (als het moet wil ik zelf tot 200,- euro bij betalen, maar liever niet uiteraard).
Ik ben geheel niet thuis in de wereld der notebooks;)
Ik heb al gekeken naar o.a. een Sony Vaio en Dell Studio 16 XPS. Het zegt me eigelijk niets.
Mijn vraag:
Wat is zijn de beste opties? (alles is nog open; ook apple of andere notebook merken; ik vind uiterlijk van de pc stiekem ook erg belangrijk)
Mijn eisen:
- bluray speler(liefst ook brander)
- HD scherm
- Moet makkelijk exern op mijn '37 inch HD tv mooi films kunnen spelen.
- Snelheid(!)
- Mogelijkheid tot Photoshoppen op laag niveau.
- Mogelijkheid tot games.(zeker niet het belangrijkst)
Kortom gewoon een rammend snelle computer waar alles mee mogelijk is. Echt een Top allrounder. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt voor je reactie,
Floris
Mijn desktop pc is gecrashed en kan via mijn vader's werk een nieuwe pc uitzoeken ter waarde van 1415,- euro. Ik wil graag een notebook. (als het moet wil ik zelf tot 200,- euro bij betalen, maar liever niet uiteraard).
Ik ben geheel niet thuis in de wereld der notebooks;)
Ik heb al gekeken naar o.a. een Sony Vaio en Dell Studio 16 XPS. Het zegt me eigelijk niets.
Mijn vraag:
Wat is zijn de beste opties? (alles is nog open; ook apple of andere notebook merken; ik vind uiterlijk van de pc stiekem ook erg belangrijk)
Mijn eisen:
- bluray speler(liefst ook brander)
- HD scherm
- Moet makkelijk exern op mijn '37 inch HD tv mooi films kunnen spelen.
- Snelheid(!)
- Mogelijkheid tot Photoshoppen op laag niveau.
- Mogelijkheid tot games.(zeker niet het belangrijkst)
Kortom gewoon een rammend snelle computer waar alles mee mogelijk is. Echt een Top allrounder. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt voor je reactie,
Floris
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 19:12 ]