Toon posts:

Multimedianotebook

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• Florisheutink
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-02-2014
Hallo,

Mijn desktop pc is gecrashed en kan via mijn vader's werk een nieuwe pc uitzoeken ter waarde van 1415,- euro. Ik wil graag een notebook. (als het moet wil ik zelf tot 200,- euro bij betalen, maar liever niet uiteraard).

Ik ben geheel niet thuis in de wereld der notebooks;)

Ik heb al gekeken naar o.a. een Sony Vaio en Dell Studio 16 XPS. Het zegt me eigelijk niets.

Mijn vraag:

Wat is zijn de beste opties? (alles is nog open; ook apple of andere notebook merken; ik vind uiterlijk van de pc stiekem ook erg belangrijk)

Mijn eisen:

- bluray speler(liefst ook brander)
- HD scherm
- Moet makkelijk exern op mijn '37 inch HD tv mooi films kunnen spelen.
- Snelheid(!)
- Mogelijkheid tot Photoshoppen op laag niveau.
- Mogelijkheid tot games.(zeker niet het belangrijkst)

Kortom gewoon een rammend snelle computer waar alles mee mogelijk is. Echt een Top allrounder. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt voor je reactie,

Floris

[Voor 4% gewijzigd door Florisheutink op 24-09-2010 19:12]

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Tja, daar is denk ik niet een eenduidig antwoord op te geven. Ben je van plan om hem dagelijks mee te nemen? Dan wil je wellicht een niet al te grote afmeting. Wat je verdere eisen betreft:

Als je 1600 euro uit wil gaan geven aan een laptop dan kun je het volgens mij bijna zo gek maken als je zelf wil. Voor de helft van het geld heb je volgens mij ook wel een apparaat wat met gemak aan je eisen voldoet. Zelfs de de meeste basic laptops zullen een 37" fatsoenlijk aan kunnen sturen en de mogelijkheid bieden voor Photoshop en games.

Je zou ook nog even in de BBG kunnen kijken: reviews: Notebook Best Buy Guide: augustus 2010

Desktop | Server | Laptop

• Florisheutink
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-02-2014
De laptop word via het werk van mijn vader gekocht. Dit kan eens in de 3 jaar met een gesteld budget van 1415,- euro, het is dan aan jezelf hoeveel je hiervan gebruikt. Het is dus gewoon geld weggooien als je het niet volledig gebruikt.

De 200,- die ik zelf nog bij wil leggen is meer om een laptop die net iets meer is dan 1415,- euro niet te hoeven uitsluiten.

Ik hoop nog op meer reacties.

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Meer reacties ga je krijgen als je volgens het beleid post... Losse topics staan we al jaren niet meer toe door de onoverzichtelijkheid en de versnippering. Daarom hebben we een aantal topics waar advies kan worden gevraagd. Ik zou zeggen, lees even het beleid: *LET OP* - Wat moet ik kopen en post dan bij voorkeur in [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2010 .

Het is een wonder dat je topic nog open is, maar vroeg of laat komt hier toch een slotje op.

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-09 01:38

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica