Hallo tweakers,
Heb hier (vindt ik zelf) een raar probleem.
Krijg een van een kameraad een pc binnen die geen beep of geen post geeft.
Alles nagelopen... ander geheugen erin , andere voeding, alles overige hardware los gekoppelt, cmos reset
krijg er geen leven meer in
Fans beginnen wel te draaien en hdd begint ook te spinnen
de troubleshot faq doorgenomen maar bood helaas ook geen oplossing
Mijn gedachte was moederbord kapot, nieuw moederbordje bestelt samen met een geheugen uitbreidingkit. Alles aangesloten ... ook de 12 volts connector.
Zelfde probleem.
kotsluiting heb ik uitgesloten door het mobo op een plankje te leggen weer het zelfde verhaal... geen post ,geen beep
Andere vga kaart geprobeert, cmos reset op het nieuwe bordje gedaan, verschillende voedingen geprobeert 2 verschillende geheugen kits geprobeerdt.
iemand nog ideeen..?
hierbij de specs:
oud mobo: asus p5sd2-fm/s
nieuw mobo: asus p5g4ic-m
dual core intel processor
apen 350 watt voeding
kinston ddr 2 geheugen 1 gigh
hynix ddr 2 2x 512
2x seagate barracuda hdd
Heb hier (vindt ik zelf) een raar probleem.
Krijg een van een kameraad een pc binnen die geen beep of geen post geeft.
Alles nagelopen... ander geheugen erin , andere voeding, alles overige hardware los gekoppelt, cmos reset
krijg er geen leven meer in
Fans beginnen wel te draaien en hdd begint ook te spinnen
de troubleshot faq doorgenomen maar bood helaas ook geen oplossing
Mijn gedachte was moederbord kapot, nieuw moederbordje bestelt samen met een geheugen uitbreidingkit. Alles aangesloten ... ook de 12 volts connector.
Zelfde probleem.
kotsluiting heb ik uitgesloten door het mobo op een plankje te leggen weer het zelfde verhaal... geen post ,geen beep
Andere vga kaart geprobeert, cmos reset op het nieuwe bordje gedaan, verschillende voedingen geprobeert 2 verschillende geheugen kits geprobeerdt.
iemand nog ideeen..?
hierbij de specs:
oud mobo: asus p5sd2-fm/s
nieuw mobo: asus p5g4ic-m
dual core intel processor
apen 350 watt voeding
kinston ddr 2 geheugen 1 gigh
hynix ddr 2 2x 512
2x seagate barracuda hdd