Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Wat een geweldig programma! Ik juich het initiatief ten volle toe _/-\o_ De gadgets en temperaturen lijken hier prima te werken allemaal (zie sig voor harde waren). Misschien nog een idee om de resterende schijfruimte in te bouwen ergens? Verder ben ik hier heel blij mee 8)

Edit ik zocht een vervanger voor rivatuner, omdat ik deze icm met samurize altijd GPU info op mijn desktop liet weergeven.. Helaas zijn er al een jaar geen updates geweest en pakt rivatuner mijn nieuwe HD6870 niet zo goed. Dit is tot nu toe het enige progsel met gadgets wat mij in staat stelt om simpel wat info op mijn desktop weer te geven..

[ Voor 40% gewijzigd door RmanX op 30-01-2011 13:13 ]

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:58
Dank voor de positieve reactie!

Mijn excuses voor het gebrek aan updates trouwens heren. Zowel ik als mijn collega Michael zijn bezig met ons afstuderen, en dat vreet behoorlijk aan onze tijd. We hebben wel alvast wat ontwerpen gemaakt voor nieuwe dingen die we willen doen, maar het zal nog even duren eer we zo ver zijn. Sandy Bridge zou in elk geval moeten werken met de laatste SVN revisie. Er zijn nog een paar dingetjes die we moeten testen, maar alles wat we sinds 0.2.1 hebben gecorrigeerd zal binnenkort in een nieuwe release gepresenteerd worden.

Frappant detail overigens: CPUID's Hardware Monitor heeft enkele van onze icoontjes overgenomen, en ook een deel van onze opzet (zoals alles onder een moederbode node hangen onder andere) :P

[ Voor 14% gewijzigd door Werelds op 04-02-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds een paar weken is er weer een nieuwe versie, 0.4.0 beta:
  • Added an option to show the sensor-plot in a separate window or on the right of the tree-view.
  • Added support for saving and restoring the sensor history as shown in the plot for the last 24h.
  • Added a context menu to the plot which allows the user to configure the time window for plotting.
  • Added code to save and restore the plot sensor selection.
  • Added support for AMD family 12h (Llano) and 15h (Bulldozer) CPUs.
  • Added support for package level temperature sensors on new Intel Sandy Bridge CPUs.
  • Added support for Intel CPU power sensors (package and cores).
  • Improved the CPU load sensors. The values displayed for the load per core and the total load should now be more accurate.
  • Rewritten the SMART HDD and SSD monitoring code based on a patch by Roland Reinl. The report now contains a list of all SMART attributes with the labels as identified by the Open Hardware Monitor.
  • Added support for SMART total host writes and total host reads sensors on SSDs.
  • Further restricted the identification for Indilinx SSDs to prevent Maxtor HDDs to be identified as Indilinx SSD.
  • Added the hard drive firmware version to the report.
  • Added support for the Fintek F71889AD super I/O chip.
  • Added support for the ITE IT8772E super I/O chip.
  • Added support for fan control on the NCT677X super I/O chips.
  • Added fan control for Nvidia GPUs based on a patch by Christian Vallières.
  • Extended the identification list of mainboard manufacturers.
  • Added mainboard specific configurations for the Gigabyte Z68X-UD7-B3, ASUS P8P67, ASUS P8P67 EVO, ASUS P8P67 PRO and Shuttle SH67Hx mainboards.
  • Added a third decimal place for voltages to the displays.
  • Optimized the memory allocation behavior of the GUI.
http://openhardwaremonitor.org/downloads/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat iets fout bij het berekenen van de tijd. 1 uur is 60 minuten, 1.5 uur is 90 minuten. 2 uur is.. 100 minuten :? Dat schaalt verder ook door naar andere eenheden. In een uur zitten 60 minuten. Geen 50 :P

Edit: in de source, http://code.google.com/p/...runk/GUI/PlotPanel.cs#176, staat het wel goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19
@Werelds, ik heb een shitload aan oudere (pre-DX9) videokaarten waaronder een boel minder vaak voorkomende kaarten. Zijn jullie er in geïnteresseerd om informatie van deze kaarten toe te voegen aan jullie database? Zo ja, hoe kan ik helpen? (Ik leen mijn kaarten trouwens niet uit.)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:13
Kickje van dit topic....

Heb Open Hardware Monitor draaien op m'n server (Server 2008 R2 Standard x64) met een Intel DH67BL moederbord. Werkt prima, webinterface is ook leuk om de temperatuur in de gaten te houden.

Maar wat ik mij af vroeg, is er ook een plugin o.i.d. om JSON formaat uit de OHM webinterface te krijgen? Dan kan ik heel makkelijk in PRTG temperatuursensoren toevoegen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 01:01
Ik heb een AMD A10-5800K, en de alle programma's zijn wel ergens incorrect. Toch meld ik het maar even, misschien heb je er wat aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4EHkw.png

Wel mooi dat ie op sommige vlakken meer info geeft dan hwmonitor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Heb je niet stiekem koeling met stikstof oid? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Juist eens geprobeerd en alles is zogoed als juist behalve de temp van mijn Samsung 830 SSD deze staat op 73°C en de gewone schijven zijn rond de 32°C

Edit: zien juist dat er wat meer achter Temperatuur staat eigenlijk is ie maar 27°C (Temperature difference from 100)

[ Voor 29% gewijzigd door Damic op 25-11-2012 15:37 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 01:01
Joen schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:48:
Heb je niet stiekem koeling met stikstof oid? ;) :P
koelkastkoeling is nog plausibel :P Maar ik heb natuurlijk gewoon luchtkoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Top deze software zo alles samen!

Wat ik ook graag zou willen is achter elke sensorwaard een knopje met opties om een actie te verbinden aan het overschrijden van een waarde. Dus dat je bij je cpu of gpu temp een actie kan activeren die bijv je pc afsluit?

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 01-12-2012 14:35 ]

specs

Pagina: 1 2 Laatste