Wat een geweldig programma! Ik juich het initiatief ten volle toe
De gadgets en temperaturen lijken hier prima te werken allemaal (zie sig voor harde waren). Misschien nog een idee om de resterende schijfruimte in te bouwen ergens? Verder ben ik hier heel blij mee 
Edit ik zocht een vervanger voor rivatuner, omdat ik deze icm met samurize altijd GPU info op mijn desktop liet weergeven.. Helaas zijn er al een jaar geen updates geweest en pakt rivatuner mijn nieuwe HD6870 niet zo goed. Dit is tot nu toe het enige progsel met gadgets wat mij in staat stelt om simpel wat info op mijn desktop weer te geven..
Edit ik zocht een vervanger voor rivatuner, omdat ik deze icm met samurize altijd GPU info op mijn desktop liet weergeven.. Helaas zijn er al een jaar geen updates geweest en pakt rivatuner mijn nieuwe HD6870 niet zo goed. Dit is tot nu toe het enige progsel met gadgets wat mij in staat stelt om simpel wat info op mijn desktop weer te geven..
[ Voor 40% gewijzigd door RmanX op 30-01-2011 13:13 ]
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K