• MrTorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
Beste Tweakers,

Ik heb 2 vragen over de samsung galaxy S die kort geleden heb aangeschaft:

Is het mogelijk om te switchen van actieve aplicaties ? (alt-tab)

Hoe kan ik terug in het telefoongesprek komen als ik in het gesprek op het "vorige" knopje heb gedrukt? Ik blijf contact houden met diegene die ik aan de lijn heb maar niet de mogelijkheid om het gesprek te beeindigen.

Dit zijn echt de 2 punten waar ik mee zit te klooien, verder is het een super toestel :D

Gr,

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ipv een nieuw topic te openen kon je ook misschien hier je antwoord vinden of stellen.
Maar om toch je vragen te beantwoorden:
1: niet bij alle apps, maar bij de meeste gewoon op de menu button (fysieke knop op je SGS) drukken en dan heb je zeg maar de "alt-tab" functie.
2: je moet dan je status balk naar beneden schuiven, daarmee bedoel de balk waar ook je batterij icoon ziet.

Ik ga niet in details trede, maar dit moet genoeg hopelijk voor je zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaKa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2020
Dag allemaal.

Sinds eergisteren ook trotse bezitter van een SGS. Had geen ervaring met smartphones, maar moet zeggen tjonge, wel wat gemist. Prachtige techniek en functionaliteit.

Heb de gebruikershandleiding geraadpleegd en op diverse fora (ook deze) zitten zoeken naar het antwoord op wellicht een echte noob vraag die ik heb.
Bij instellingen / over de telefoon / status / mijn telefoonnummer staat het telefoonnummer dat ik het eerst met de SGS heb gebeld, in plaast van het 06 nummer zelf. Zal waarschijnlijk bij het ingebruiknemen iets niet helemaal goed hebben gedaan. Nou wil ik dat graag wijzigen, maar zou niet weten hoe. Het betreffende veld is 'grijs' wat waarschijnlijk betekent 'niet aan te passen'.
Kan iemand me op weg helpen :?

alvast bedankt en groeten

NaKa

[ Voor 0% gewijzigd door NaKa op 16-10-2010 14:02 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:17
Op youtube valt ook veel te vinden tegenwoordig!

"edit"

Naka had pas vraag later gesteld?

Dat is wel een vreemde wending die je telefoon daar heeft gemaakt, kan je verder nog wel gewoon gebeld worden en bellen? bij mijn hero staat wel mijn telefoon nummer er.
Denk dat het trouwens alleen met firmware aan te passen is.

Heb even gegoogled voor je en kwam hier uit >

http://community.giffgaff...my-phone-number/m-p/87545

en daar wordt weer doorverwezen naar een site waar de quote staat
Its a known issue with Android.

Basically, android is unable to edit the sim card to add the phone number. Some phone operators have the phone number stored on the simcard before they send it, however many, including giffgaff don't assign a number until you activate the sim. Seems google didn't take into account that phone operators outside USA often have different business practices.

Unfortunetly the only solution is to amend your phone number on the sim using a compatible phone. iPhone works, as do most older Sony Ericcson and Nokias.
Wellicht als je de aankomende update (2.2 Froyo) op je samsung installeert het correcte nummer krijgt.

Succes verder.

"2de edit"
Hi all

You can add your number on the Galaxy S. :)

To check it:

Settings -> About phone -> Status -> Phone number

If this is blank or incorrect, follow the below procedure:

Contacts -> [Menu] -> More -> Settings -> Own numbers -> [Menu] -> Create

You can add your name and number here. For this to take effect you need to restart the phone.

Let me know if you've any further issues.

Regards

Trev
eForum Team
http://forum.vodafone.co....ong-number-in-phone-info/

[ Voor 109% gewijzigd door Minaaj op 16-10-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaKa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11-2020
Minaaj schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:06:
Op youtube valt ook veel te vinden tegenwoordig!
Dank voor de tip Minaaj. Inderdaad veel te vinden op youtube, er zal vast ook wel ergens tussen de 5630 items over de SGS iets staan dat mij verder helpt.

groeten Naka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je vragen/problemen hebt, dan graag een eigen topic openen in plaats van een oud topic te schoppen. Topicrecycling is niet nodig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.