é wil niet op toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-05 12:02
Beste tweakers,

Ten eerste spijt het mij als dit compleet verkeerd staat, wist niet zeker waar het probleem lag, maar volgens mij ligt dit bij windows.

Ik heb een logitech toetsenbord en windows 7. Ik heb er een klein en hoogst waarschijnlijk achterlijk vraagje over.

Als ik een e accent wil (é) type ik normaliteit ' en dan een e echter werkt dit niet bepaald op het moment. Ik moet de hele tijd die vervelende alt combo's in typen en dat irriteert mij nog al, kan iemand mij uitleggen waar ik dit veranderen kan?

B.v.d,

Bryan

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Tja, als je weet dat het via het international keyboard moet is het zo gevonden...

How to use the United States-International keyboard layout in Windows 7, in Windows Vista, and in Windows XP

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:55

job

BryanD schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:53:
Als ik een e accent wil (é) type ik normaliteit ' en dan een e echter werkt dit niet bepaald op het moment. Ik moet de hele tijd die vervelende alt combo's in typen en dat irriteert mij nog al, kan iemand mij uitleggen waar ik dit veranderen kan?
Kijk bij de regionale instellingen (bij het configuratiescherm) en vertel eens op welke taal je je toetsenbord hebt ingesteld.

• BryanD
Nederland Nederlands - Verenigde staten

Toetsenbord staat op VS

edit:

Misschien niet helemaal goed uitgelegd het gaat er dus om dat zodra ik ' e doe hij direct de ' plaatst zonder dat hij wacht op de e

[ Voor 52% gewijzigd door BryanD op 23-09-2010 14:09 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:55

job

Jep, het bekende probleem toetsenbord regiosettings probleem.
Probeer het op vs internationaal, of als dat ook niet werkt zet hem op nederlands.

[ Voor 40% gewijzigd door job op 23-09-2010 14:11 ]

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-06 20:15

Snuffel

Vroem!

En anders alt 0201 voor de É en alt 0233 voor de é.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• BryanD
@snuffel, maar dat is juist wat ik NIET wil

• BryanD
Kijk hij doet het dank u mensen!

edit: excuses voor de dubbele post!! foutje

[ Voor 42% gewijzigd door BryanD op 23-09-2010 14:15 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Deze vraag betreft een Windows Clients instelling. Echter, in plaats van je topic te verplaatsen, ga ik het sluiten omdat deze vraag andersom ook al in de FAQ aldaar staat. ;) Misschien volgende keer iets beter kijken.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.