Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JS] Probleem IE

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:22
Hallo,

Op *snip* heb ik een javascript prijs updater gemaakt.
Dit gaat allemaal goed en leuk, maar in Internet Explorer gaat het een beetje fout helaas..

Als ik daar kies voor 2 velden en ik selecteer bij elke een banner soort dan komt er in IE de nieuwe prijs gewoon onder de prijs die er voorheen was. Hij vervangt de div dus niet, helaas.
Dit probleem is aanwezig in IE 7 IE 8 en IE 9 beta. (IE 6 niet getest).

In chrome en FireFox gaat het allemaal goed..

Weet iemand waar ik moet zoeken, of weet iemand direct al een oplossing voor mij?
Ik ben echt een javascript noob en weet niet echt waar ik op moet zoeken...

Alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 22-09-2010 13:19 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Sorry, maar zo werken we hier niet. Als je code plaatst, plaats die dan in het topic m.b.v. code tags. Mocht je een probleem willen illustreren en dus een online testcase tonen dan is dat ook prima maar zorg dan:
a) dat die testcase enkel code bevat welke relevant is voor het demonstreren van het probleem (dus overbodige HTML/CSS/JS eruit mikken tot je een kale pagina hebt waar het probleem zich nog steeds voordoet)
b) dat die testcase al helemaal is ontdaan van allerlei merknamen en andere zaken; we zijn hier niet zo verzot op spam ;) (Sowieso: waarom een bit.ly url en niet gewoon een directe link :? )
Maaark schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:14:
Weet iemand waar ik moet zoeken, of weet iemand direct al een oplossing voor mij?
We verwachten dat je zélf moeite doet (Debuggen: Hoe doe ik dat?). Zie verder ook onze Quickstart.
Maaark schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:14:
Ik ben echt een javascript noob en weet niet echt waar ik op moet zoeken...
Dan is het tijd om je n00b status te verliezen en je te verdiepen in de materie waar je mee bezig bent d.m.v. een tutorial danwel de klus uit te besteden aan iemand die geen n00b is ;)

Anyway, omdat dit niet meer is dan een quickfix gaat dit topic dan ook op slot.

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 22-09-2010 13:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.