Na conversie MP4 bestanden loopt het geluid achter

Pagina: 1
Acties:
  • 886 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ten einde raad
Mijn vrouwjte heeft filmpjes op haar foon staan van onze dochter.
Omdat ik in Windows media maker een film aan het maken ben moet ik de filmpjes omzetten naar avi bestanden, de films zijn namelijk mp4 bestanden.
Maar welke programma ik ook gebruik om dit om te zetten het geluid gaat achter lopen op de beelden, zwaar irritant.

Iemand de verlossende tip?????

Elke programma wat te voren komt op internet als ik mijn probleem opzoek via google werkt niet ;-(

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Mediaconvert al geprobeerd? Ik gebruik deze site als ik even niks beters voor handen hebt, heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Je zou ook een ander programma kunnen gebruiken wat meteen de MP4's slikt zoals bijvoorbeeld Sony Vegas of een gratis pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 13:25
Zelf gebruik ik AnyVideoConverter, werkt voor mij nog altijd prima ;) al ga ik meestal van .mkv/.avi naar .mp4 xD

Verwijderd

Topicstarter
marti-n schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:32:
Zelf gebruik ik AnyVideoConverter, werkt voor mij nog altijd prima ;) al ga ik meestal van .mkv/.avi naar .mp4 xD
Deze gebruik ik ook altijd maar voor mp4 bestanden laat hij mij wel in de steek

Verwijderd

Topicstarter
MPeek schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:30:
Mediaconvert al geprobeerd? Ik gebruik deze site als ik even niks beters voor handen hebt, heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Je zou ook een ander programma kunnen gebruiken wat meteen de MP4's slikt zoals bijvoorbeeld Sony Vegas of een gratis pakket.
Nope werkt ook niet snap er geen hol van grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer?
Anders ga ik met een filmcamera voor de pc zitten om de mp4 bestanden te filmen zodat ik ze daarna wel om kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

probeer eens een online converter, http://youconvertit.com bijvoorbeeld

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:15:
Niemand meer?
Anders ga ik met een filmcamera voor de pc zitten om de mp4 bestanden te filmen zodat ik ze daarna wel om kan zetten
Je kan natuurlijk ook de trial van Vegas Pro downloaden (of een ander programma wat MP4 direct slikt) en de bestanden direct inladen. Mocht het geluid dan nog steeds achterlopen kan je het altijd nog relatief makkelijk fixen. Het lijkt mij dat het in het bestand zit en niet in de converters, aangezien het niet uitmaakt hoe je ze omzet en ik weet dat Mediaconvert geen problemen met MP4 heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door MPeek op 26-09-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 16:39
Er zijn programma's waarmee je je geluid weer in sync kan brengen met het beeld. Kan zo even niet op de naam komen maar met een beetje googlen zou je dat zo moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Probeer eens XVID4PSP en neem de portable versie 6.001 beta, daar zitten alle codecs ect al in. De naam van het proggie lijkt wat misleidend, maar hij kan echt alles converteren.

[ Voor 22% gewijzigd door Caveman op 27-09-2010 11:22 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Caveman schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:21:
Probeer eens XVID4PSP en neem de portable versie 6.001 beta, daar zitten alle codecs ect al in. De naam van het proggie lijkt wat misleidend, maar hij kan echt alles converteren.
KONING

Eindelijk werkt het bedankt.

KONING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soelle
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-07 16:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ook dicht om elke schijn van spam tegen te gaan.

[ Voor 52% gewijzigd door Moby op 16-03-2011 13:45 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.