Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soelle
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 14:43
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste drie dagen lang gezocht achter een simple gratis programma dat mijn avi's kan converteren naar apple formaat (voor mijn ipad). Heb uiteindelijk een uitgebreid pakket aan tools getest en mij soms zeer hard geërgerd. Maar uiteindelijk is mijn zoektocht zojuist op zijn einde geraakt. Even erbij vermelden, ik ben zelf volledig nieuw in videobewerking/conversie.

De softwarepakket noemt Handbrake

De reden waarom ik hier een topic van maak, er zullen zeker nog andere mensen zijn die naar een dergelijk software pakket zoeken en ik ben hier zo content van dat ik wat geld wilde doneren. Dit willen ze echter zelf niet, klik hier .

Hopelijk heb ik hiermee iets bijgedragen...

Mvg

[ Voor 14% gewijzigd door Moby op 16-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Sorry, maar je doet net alsof Handbrake totaal nieuw is op het fora hier. als je de zoekfunctie had gebruikt had je minstens 1000 hits gekregen met mensen die het al gebruiken, ik denk dus dat er weinig discussiewaarde over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soelle
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 14:43
ik heb toch even gezocht hier op de forum en mij daarna begeven naar google en het heeft mij toch wat tijd gekost om een programma te vinden dat aan al mijn eisen voldeed. Gratis, multi platform, goede/makkelijke gui, snel, ...

Ik wil gewoon hiermee wat bijdragen aan nieuwe lezers en aan de ontwikkelaars, ik ben vrij nieuw op de forums van tweakers dus indien deze topic niet gepast is of echt geen meerwaarde bied mag het gerust gedelete worden.

edit: ik ben via dit forum vooral doorverwezen naar SUPER en dit is echt wel een rot stukse software, vroeger was dit blijkbaar een topproduct maar de laatste 2 versies zitten blijkbaar vol met malware en spyware (als je niet oppast heb je vanalles geinstalleerd dat je niet wilt), de gui trekt op niks, het is traag, ... Dit is ook een reden waarom ik dit topic heb gemaakt.

Mvg

[ Voor 29% gewijzigd door soelle op 16-03-2011 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hoewel vriendelijk bedoeld, kan dit onder spam vallen, zoals je zelf al aan geeft. Aangezien dat onwenselijk is op GoT gooi ik hem dicht.

[ Voor 20% gewijzigd door Moby op 16-03-2011 13:44 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.