Simpele, korte vraag, waarvan ik van Tweakers graag een second opinion hoor. Ik ben van plan 2 3870x2 kaartjes in crossfire te zetten (jaja ik weet dat ze achterhaald zijn maar ik kon ze goedkoop krijgen), maar mijn voeding is een 600W OCZ StealthXstream. Volgens GPUreview.com is de maximale power draw van deze kaart een niet misselijke 250W, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen. In andere reviews van de kaart van onder andere overclockers.net en hardware canucks kwam de maximale draw van het complete systeem op ongeveer 320W uit wanneer je deze kaart een beetje kietelt, dat is dus inclusief hardwerkende CPU etc, en dat leek me realistischer. Zou betekenen dat de kaart ongeveer 200W uit de muur trekt.
Ik ben van plan de kaarten over te klokken en draai bovendien een tot quadcore unlockede Phenom II x2 555 op 4Ghz. Zie specs in mijn sig. Situaties waarin zowel GPUs als CPU maximaal gestressed zullen worden bestaan eigenlijk niet, dus bottom line denk ik dat het met 600W kiele kiele net zal gaan. Wat denken jullie?
Ik ben van plan de kaarten over te klokken en draai bovendien een tot quadcore unlockede Phenom II x2 555 op 4Ghz. Zie specs in mijn sig. Situaties waarin zowel GPUs als CPU maximaal gestressed zullen worden bestaan eigenlijk niet, dus bottom line denk ik dat het met 600W kiele kiele net zal gaan. Wat denken jullie?