[CIP] 1e casemod: Thermaltake V3 Black Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 06:48
Hallo allemaal,

In mijn profiel heb ik al een tijdje staan dat ik ooit nog wel eens een Case-Mod wil maken. nu is het zo ver, ik heb samen met een vriend (robero50) een kast besteld. Een stap in de goede richting! Ik heb de kast al thuis staan en nu komen er natuurlijk heel wat ideeën los. We willen een soort Budget-Mod maken. Na wat rekenen zijn we er achter gekomen dat we een kleine Case-Mod hebben voor ongeveer 120 euro.

We hebben er allebei erg veel zin in en doen het vooral om ervaring op te doen. Het is voor ons allebei de eerste Mod dus we moeten nog maar zien wat het voor Mod word :) .

Alle tips & trucs die jullie voor ons hebben zijn van harte welkom!

De kast waar we wat mee willen doen is de:Thermaltake V3 Black Edition.
Hier een paar plaatjes. Ik weet niet zo goed hoe ik ze hier moet krijgen. Dus heb ik ze in Paint op een kleinere resolutie gemaakt en dan ge-upload. Weet iemand hoe ik dit beter kan doen? (De kleuren kunnen een beetje afwijken)
Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.be/output/1285008329.jpg
Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.be/output/1285009133.jpg
Zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.be/output/1285009636.jpg

Hier een paar doelen die we zoiezo willen halen:

-Op de laatste foto is de zijkant te zien. Daar willen we zelf een window maken. Hoe we het 'gat' er in krijgen weten we ook nog niet goed. Kan dit gewoon met een (elektrische) ijzerzaag?

-We willen ook nog bovenin 2 fans en aan de voorkant 1 fan met blauw licht.

-Als we er een window in hebben zitten zijn 1/2 Led balkjes ook wel op hun plaats dachten we.

Nog een keer: dit is voor ons beiden de eerste keer dat we aan zoiets beginnen. Ik denk dat we heel wat beginners fouten begaan. Als jullie tips O.I.D voor ons hebben horen we het graag!

Ik zal zo snel mogelijk een update plaatsen en natuurlijk antwoorden op jullie reacties!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Ik denk dat je het beste deze mededeling even kunt lezen:

Casemods in Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
Ik hoop dat ik met deze redelijk standaard Case-Mod toch aan de voorwaarden vol doe (ik had ze al gelezen).
Anders zullen ze contact met me opnemen, dus ik hoor het wel...

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Je moet zowieso een Topic starten in schop een modje.
Moet je nog ff die mededeling goed lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Hier dus, dus nog een keer goed lezen. Schop een Modje

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
Hmmm... ik dacht dat ik dat had gedaan, maar ik zal het nog een keer doen.
Hopelijk nu wel op de goede plaats :)

hoe verwijder ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Je kan ze niet verwijderen maar de admins verplaatsen m vast graag even voor je.
Ik wens je alsvast veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Ik vraag me alleen af als je zoveel vragen hebt over dingen om het dan verstandig is om meteen te beginnen met een nieuwe (dure) kast te modden. Ik zou als ik jou was eerst eens een kast bij de kringloop o.i.d vandaan halen om gewoon eens te ervaren waar je op moet letten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zoals de mensen hiervoor ooka l gezegd hebben: een casemod-in-progress moet je aanvragen. Als ik je topic zo even bekjijk vraag ik me alleen af of je daadwerkelijk een CiP wilt maken: om een CiP aan te vragen moet je al enigszins onderweg zijn met het modden, maar als ik het zo zie is het werk wat je voorstelt (windowtje, fans vervangen en een ledbalkje installeren) in een paar dagen gedaan. Je kan misschien beter je vragen in Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17 stellen, en dan uiteindelijk je resultaat in een [CM]-topic posten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.