Review HTC Desire Z

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Hey,

In de review van de Desire Z wordt gezegd dat hij over 4GB flash beschikt:
reviews: HTC Desire Z: een zakelijke Android?

Echter is dit volgens mij maar 1.5GB, net als de Desire HD.
Dit wordt ook in het Desire Z-topic vermeldt bij de specificaties:
HTC Desire Z

en ook op de site van HTC:
http://www.htc.com/www/product/desirez/specification.html

Lijkt me dus niet correct te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:32

Laguna

Connaisseur

Het zou kunnen dat die 4GB het microsd kaartje betreft, maar volgens mij is het nog niet bekend wat de grootte is van het meegeleverde microsd kaartje.

Wat betreft het interne opslaggeheugen heb je gelijk dat is inderdaad 1,5GB.

Ook het vermeldde gewicht komt niet overeen met de specificaties, maar dat heb ik al gemeld.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb het nog even opgezocht in HTC's mediakit (van 500MB :X ) en inderdaad: de speclijst zegt 1,5GB en 180 gram voor respectievelijk opslaggeheugen en gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:32

Laguna

Connaisseur

@Olaf

Als je nu toch bezig bent hetzelfde geldt voor de specificaties van de Desire HD :) gewicht verkeerd vermeld en bij opslaggeheugen staat ook 4GB ipv 1,5GB.

Zie ook Gewicht HTC Desire HD verkeerd vermeld.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Er staat nog een foutje in de specificaties, de Desire Z heeft ook wifi 802.11n (naast b/g)

Daarnaast heeft hij wel DLNA (volgens HTC Europe) en is hij 14,2 mm i.p.v. gemelde 14,6 mm (in 'Uiterlijk')

[ Voor 37% gewijzigd door Cadezo op 20-09-2010 21:32 ]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Toch wel vreemd dat de onjuistheden in het artikel nog steeds niet zijn aangepast.....

Hecht T.net niet zo veel waarde aan feitelijke correctheid?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het is inmiddels aangepast. Ik verkeerde in de veronderstelling dat deze al behandeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quickssilverr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2022

quickssilverr

Play hot...Stay cool

Geniaal toestel ! _/-\o_

Ik heb deze nu net een week en hij werkt heerlijk.Het toestel reageert snel, menu's zijn duidelijk en goed ingedeeld, enorm veel opties, leuke achtergronden en tunes (zowel standaard als via apps te downloaden) en natuurlijk whatsapp wat geniaal is. :9~

Het enige minpunt wat ik vind is dat de batterij behoorlijk snel leeg is met normaal gebruik. Het toestel houdt zich dan nog geen dag vol. :(

Iemand ervaring met andere batterijen, hoe veel langer deze meegaan? Ik heb gecontroleerd dat de standaard batterij 1300 mAh is en je zou op internet anderen kunnen aanschaffen zoals 1500 mAh en 24 mAh, alleen bij de laatste krijg je een totaal ander klepje bij waar ik niet op zit te wachten... :F

Play hot...Stay cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Denk dat je je vraag beter hier kan stellen: HTC Desire Z. Dit topic gaat specifiek over de review.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Pagina: 1