Gewicht HTC Desire HD verkeerd vermeld

Pagina: 1
Acties:

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Niet zo zeer een tikfout, maar wel een fout waar geen discussie over hoeft plaats te vinden. Het gewicht van de Desire HD staat zowel in de preview van de Desire HD als in de vergelijkingstabel bij de Dell Streak verkeerd vermeld. Het gewicht is namelijk 164 gram en niet 135 gram, zoals ook op de HTC website vermeld staat.

[ Voor 30% gewijzigd door Laguna op 16-09-2010 10:57 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

...en zoals gezegd is het mogelijk dat Arnoud hier het gewicht ex batterijen heeft vermeld. Bij de iPhone is het gewicht uiteraard inclusief batterij, maar van de Streak weet ik het simpelweg niet. We zullen dus even moeten wachten op een reactie van de auteur :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ex accu's wegen is wel de gewoonte ja, aangezien er vaak meerdere modellen leverbaar zijn.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Onzin, wat is het nut van een vergelijkingstabel als je bij het ene toestel het gewicht vermeld inclusief accu en bij het andere toestel exclusief accu. Ik heb nog nergens bij een toestel het gewicht vermeld zien staan exclusief accu, omdat dat voor de gebruiker totaal niet interessant is. Je gebruikt je toestel per definitie nooit zonder accu.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als het gewicht van de Streak en dat van de Desire HD beide zonder accu zijn, dan kan beter de iPhone uit de tabel verwijderd worden dan dat het gewicht van de Desire HD wordt aangepast. Het simpelweg aanpassen van het Desire HD-gewicht lost het probleem van inconsequentie denkelijk niet op en dus wachten we op iemand die weet hoe de diverse cijfers van de Streak eruit zien.

En als je nog nergens een telefoongewicht ex accu hebt gezien, dan lees je niet bijster veel telefoonreviews :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Ik lees juist heel veel telefoonreviews. Ik ben wel benieuwd naar voorbeelden waarbij het telefoongewicht zonder accu wordt vermeld, dus laat maar zien. Zoals ik eerder al heb aangegeven is dat in mijn ogen niet relevant.

Daarnaast wordt op iedere respectabele telefoon site het gewicht van telefoons altijd inclusief accu vermeld. Op GSMArena is dan ook na te gaan dat alle gewichten (ongeveer) kloppen op het gewicht van de Desire HD na.

Ik vind dit overigens een erg nutteloze discussie en tweakers onwaardig.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het simpelweg aanpassen van het Desire HD-gewicht lost het probleem van inconsequentie denkelijk niet op en dus wachten we op iemand die weet hoe de diverse cijfers van de Streak eruit zien.
Suggestieve opmerkingen ('iedere respectabele telefoon site') en flames ('nutteloos'/'tweakers onwaardig') gaan niet verhullen dat je niet wil begrijpen dat ik deze tabel niet op een zinvolle manier KAN aanpassen zonder de cijfers van de Streak te kennen. En die ken ik niet dus je wacht maar gewoon af totdat er iemand is die het wel weet.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Prima ik wacht af tot het aangepast wordt.

Pagina: 1