Toon posts:

Game PC budget €800

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo kenners,

Ik ga voor een vriend een PC in elkaar zetten. Hij gaat hem voor namelijk gebruiken om te gamen. Dit zijn dan wel de laatste games op de hoogste settings dus het moet grafisch wel wat kunnen. Nou heb ik zelf wel wat in mijn hoofd, maar heb het laatste half jaar niet actief de hardware markt gevolgd. Zo weet ik niet of ik al SSD moet gaan halen etc. Daarom vraag ik jullie een mooi systeem op te zetten. Dit is zonder randapparatuur. Het budget is 800 euro, ik denk dat jullie daar wel wat mee moeten kunnen.

Alvast bedankt jongens!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-12 17:13
Lees eerst even de CSL FAQ en CSL Beleid
Evt. deze nog, *LET OP* - Wat moet ik kopen
Ik geloof niet dat het de bedoeling is zomaar een topic te openen. Ik kan het ook fout hebben :X

[ Voor 50% gewijzigd door Stevanov op 19-09-2010 23:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb hier meerdere topics geopend.
En het gaat er om dat ik research heb gedaan, dat heb ik.
Maar ik ga niet alleen bepalen, waar iemand 5 jaar mee moet doen.
Vandaar dat ik advies vraag van kenners.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:04
Beetje makkelijk om dit zo te brengen. Het komt nu erg over alsof je zegt; Stel eens even een systeempje samen voor mij.
Daarnaast zeg je research te hebben gedaan, maar in je topicstart zeg je: "maar heb het laatste half jaar niet actief de hardware markt gevolgd". Zoals hierboven al aangeeft, volg de BBG topics, lees dat rustig door en je leert al heel wat. Heb je dan nog vragen kan je die daar stellen.

kimi

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-12 17:13

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-12 11:00

leuk_he

1. Controleer de kabel!

CSL Beleid @Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen?

Lees bovenstaande links. Zondermeer is je budget beperkt voor "hoogste settings" bperkt...

Er is een reden waarom in reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2010 (inclusief scherm, ex OS) voor een budget van 1250 gekozen is)

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 19-09-2010 23:39 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Al is er ook een mid-range game-systeem (één BBG geleden als ik me niet vergis) geweest voor 800 euro dus voor dat budget kan je prima spul krijgen. Alleen niet op hoogste settings maar net-iets-lager-dan-hoogste settings. Maar verder dus in het BBG-topic dat genoemd werd en als basis kan je dus de BBG van juli gebruiken.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica