Huis 1984 | Gasloos nov' 2025 | ZP: 20x 325WP, Solaredge | WeHeat Sparrow P60 FE
Videokaart drivers een keer updaten?
@MrBee_RC
Dat heb ik dus al gedaan, zo slim ben ik ook nog wel:) Zelfs na een schone installatie van Windows 7 blijft het probleem zich voordoen. Het ligt niet aan de vga-kaart. Maar aan de controller of een bug in Windows 7. Ik draai Ultimate 64Bit Build 7600. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met het probleem. Mijn hele pc lijkt te "freezen" zodra ik ingame zit.Meelobee schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:51:
Videokaart drivers een keer updaten?
Huis 1984 | Gasloos nov' 2025 | ZP: 20x 325WP, Solaredge | WeHeat Sparrow P60 FE
Heb je ook je chipset drivers of bios drivers eens geupdate?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
hmmmmm,
Het lijkt wel een video probleem. Dit is dan wel heeeeel erg toevallig.
Op dag dat ik de controller koop gaat mn videokaart stuk? Ik weet het nog niet zeker, maar het ziet er niet goed uit. Zelfs rode strepen in het informatiescherm als ik de pc opstart, en ook in de windows setup.
Erg apart, ik hou jullie wel op de hoogte.
Het lijkt wel een video probleem. Dit is dan wel heeeeel erg toevallig.
Op dag dat ik de controller koop gaat mn videokaart stuk? Ik weet het nog niet zeker, maar het ziet er niet goed uit. Zelfs rode strepen in het informatiescherm als ik de pc opstart, en ook in de windows setup.
Erg apart, ik hou jullie wel op de hoogte.
Draai anders eens ATITool en scan op artifacts, dan weet je snel genoeg of je kaart kaduuk is of niet
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja, hij is echt flink stuk. Allemaal gele artifacts in het beeldje en als ik 3dview doe dan loopt de PC vast:)
Dan maar een RMA sturen naar pchut. Het is een EVGA8800GT met 10jr garantie. Dus dat zal vast wel goed komen denk ik.
Dan maar een RMA sturen naar pchut. Het is een EVGA8800GT met 10jr garantie. Dus dat zal vast wel goed komen denk ik.
Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten
Welkom bij de club.
Succes met je RMA, nu maar hopen dat je een 460gtx ter vervanging krijgt.
Welkom bij de club.
Succes met je RMA, nu maar hopen dat je een 460gtx ter vervanging krijgt.
Die heb ik nou net zelf al besteld, geen zin om lang te wachten op die RMAdr_dreey schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:58:
Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten
nu maar hopen dat je een 460gtx ter vervanging krijgt.
Grappig topic trouwens, had ik nog niet gezien
Pagina: 1