Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes.

ivraag 1: Ik heb een oude philips bolbuis tv en een nvidia 9600gt video kaart.
Ik ben van plan om de tv te gebruiken als 2e monitor voor uitzendinggemist en zo.
maar die aansluiting van mijn tv is 5 polig en in mijn video kaart zit eentje van 9 a 10 polig,
mijn vraag is zijn daar verloopjes voor.

en vraag 2: Ik heb gelezen da er kabbels zijn van 10 meter gaat de kwaliteit niet achteruit dan?

Groeten equador

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:10

Herman

FP ProMod
1) Wat je zoekt is een '9-pin VIVO (video-in, video-out)'. Een gemiddelde electronicazaak kan je daarbij verder helpen. Zie ook Google. Wellicht dat je ze ook online kan bestellen.
2) Ja

[ Voor 18% gewijzigd door Herman op 16-09-2010 22:02 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zoek 5 pins naar 9 pins, en hoe erg gaat de kwaliteit achteruit?
Kan pc en tv namelijk niet naast elkaar kwijt daarom wil ik de tv gebruiken dat ik lekker in bed uitzendinggemist kan kijken, en de normale monitor kan gebruiken voor het draaien en zo de heb aan 5 meter niet genoeg want wil het wel netjes hebben liggen

• Herman

Herman

FP ProMod
Volgens mij is S-video óf 4 óf 9 pins, maar nooit 5. Ik neem aan dat je ook 4 pins bedoelt?
Dát je kwaliteitsverlies krijgt, staat vast. Of het hinderlijk is, weet ik niet.Trial and error?

Edit: Oops, lol. 7 pins S-video blijkt ook te bestaan. Maar ik zie hier nog een draadje die je kan helpen

[ Voor 34% gewijzigd door Herman op 16-09-2010 22:17 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu zon stekkertje in handen is idd 4 polig.
Kijk volgende week wel even in emmen bij het onderdellenhuis.
Herman bedankt

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 22:20 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De grote tv-out FAQ al eens gelezen? Hij sttat natuurlijk niet voor niets tussen de stickies. ;)

• Herman

Herman

FP ProMod
Nu ik toch bezig ben :P :

Draadje over kwaliteitsverlies van s-video over afstand: klik
Linkje 2: Hier

Verwijderd

Topicstarter
Okee dus geen kwaliteitverlies mooi zo.
Bedankt allemaa,. ga er volgende week mee bezig.
kan ik zo van uit het bed naar uitzending gemist kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een kabbel binnen maar werkt nog niet heb een philips bolbuis tv.
bvd

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wat heb je dan ingesteld ... clone-extended of totaal nog niet over nagedacht dat je nog iets in moet stellen

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem proberen in te stellen hij pakt alleen mijn monitor, als ik de tv poort aanzet gebeurt er niks.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
snap het al verkeerde kabbel heb rood blauw goene kabbel en 1 tulp naar tulp va tv
Pagina: 1