Oud systeem goedkoop upgraden.

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 21:07

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb voor een vriend een pc in elkaar gezet met mijn oude onderdelen en wat van hem. Een soort frankenstein PC dus, nu was de pc bedoeld om wat op te internetten/msn etc maar een potje starcraft 2 zou ook leuk zijn. Dus moet er het een en ander worden geupgrade.

Op het moment draait hij een;

400W (asus) voeding.
1 80GB HD
1 DVD brander

S939 mobo
AMD3200+ cpu
8500GT
1.75GB geheugen. (pc 3200)

De 2 logische apparaten om te upgraden zijn natuurlijk de CPU en de grafische kaart. Een AMD dual core CPU, zou wel een goede upgrade zijn maar ik weet niet zo goed welke videokaart ik er bij zou willen doen. Starcraft 2 op 1024x768, wat zou daar een goede zet voor zijn?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica