Vanavond is de lancering van de IE9 beta gepland, de webcast van het evenement in San Francisco is te volgen via IE 9 Beta Press Event!
Hij is inmiddels te downloaden 
Eerste indruk is dat het erg snel is zeg! Alles sites vliegen!
http://ie.microsoft.com/testdrive/
[ Voor 19% gewijzigd door Pittie op 15-09-2010 19:35 ]
waar is ie te downloaden??
edit
ah, zie het al
edit
ah, zie het al
[ Voor 32% gewijzigd door F.West98 op 15-09-2010 19:30 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hij vliegt inderdaad zeg! Alleen de fonts ziet er niet echt geweldig uit
.
edit: en die titelbalk is een beetje nutteloos als er geen titels instaan
. Verder wel cleane interface.
edit: en die titelbalk is een beetje nutteloos als er geen titels instaan
[ Voor 47% gewijzigd door cpt.skydiver op 15-09-2010 19:34 ]
Jullie hebben hem al??? Bij mij is hij nog bezig, ik post zo een updatecpt.skydiver schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:33:
Hij vliegt inderdaad zeg! Alleen de fonts ziet er niet echt geweldig uit.
edit: en die titelbalk is een beetje nutteloos als er geen titels instaan. Verder wel cleane interface.
Toch maar even een linkje:
http://windows.microsoft....r/download/ie-9/worldwide
Ik ben hem ook aan het downloaden. Toch maar even proberen, al is mijn huidige standaardbrowser Chrome en grijp ik af en toe terug naar Firefox. Af en toe moet je IE en Opera toch een kans geven
Ik ben hem ook aan het downloaden. Toch maar even proberen, al is mijn huidige standaardbrowser Chrome en grijp ik af en toe terug naar Firefox. Af en toe moet je IE en Opera toch een kans geven
Jeps download is maar iets van 2,5MB groot. Tijdens het installeren download hij volgens mij dan nog wat filetjes.F.West98 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:35:
[...]
Jullie hebben hem al??? Bij mij is hij nog bezig, ik post zo een update
Alleen mis ik mijn google search balk aan de rechterkant nogal. Maar goed voor mijn gevoel is deze echt 10x sneller dan IE8
Aah hij is ook in het Nederlands beschikbaar..gwystyl schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:36:
Toch maar even een linkje:
Ik heb iig ook een linkje toegevoegd aan mijn tweede post
[ Voor 37% gewijzigd door Pittie op 15-09-2010 19:38 ]
Is het misschien verstandig om hier verder te gaan: Discussie: Internet Explorer 9 Pre-beta
Het originele topic van IE9
Het originele topic van IE9
Volgensmij 36,6mb, maar hij wordt massaal gedownload hij is bij mij al 10 minuten bezig met downloaden.Pittie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:37:
[...]
Jeps download is maar iets van 2,5MB groot. Tijdens het installeren download hij volgens mij dan nog wat filetjes.
Alleen mis ik mijn google search balk aan de rechterkant nogal. Maar goed voor mijn gevoel is deze echt 10x sneller dan IE8
[...]
Aah hij is ook in het Nederlands beschikbaar..![]()
Ik heb iig ook een linkje toegevoegd aan mijn tweede post
Terwijl ik 16mb internet heb.
Blijkbaar ben ik dan net voor de drukte geweestjbkappirossi schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:41:
[...]
Volgensmij 36,6mb, maar hij wordt massaal gedownload hij is bij mij al 10 minuten bezig met downloaden.
Terwijl ik 16mb internet heb.
ik ben al klaar... nu nog ff opnieuw starten *zucht* dat gedoe...Pittie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:46:
[...]
Blijkbaar ben ik dan net voor de drukte geweest
30 min later eindelijk!
me letters zijn wel dikker geworden en wat een vaage indeeling.
En ik merk geen snelheids verschil tot nu toe.
me letters zijn wel dikker geworden en wat een vaage indeeling.
En ik merk geen snelheids verschil tot nu toe.
Heb IE9 beta draaien nu en kan zeggen dat het tot nu toe lekker loopt allemaal
Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB
opzich wel mooi, ook wel sneller dan FF beta 5 op het moment, FF doet raar de laatste tijd
hee hebben jullie ook dat je lettertype vet gedrukt is, tenminste de letters op bijv. tweakers zijn nu dikker.
De letters zijn idd iets groter geworden, wel duidelijker zo
Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB
Misschien beter om hier verder te gaan:
Discussie: Internet Explorer 9 Pre-beta
Dat is het officiele IE9-topic
Discussie: Internet Explorer 9 Pre-beta
Dat is het officiele IE9-topic
Hoe kan ik de tab-bar onder de adres-bar krijgen? Dit is helemaal niks zo, ik kan de titels van mijn tabs helemaal niet lezen! 
Verder gaat hij wel vlotjes ja. Ben benieuwd of hij stabiel blijft na een tijdje gebruiken
Verder gaat hij wel vlotjes ja. Ben benieuwd of hij stabiel blijft na een tijdje gebruiken
volgens mij niet...Fire69 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:10:
Hoe kan ik de tab-bar onder de adres-bar krijgen? Dit is helemaal niks zo, ik kan de titels van mijn tabs helemaal niet lezen!
Het is wel een nadeel dat de eigen website van microsoft nu niet meer werkt; http://workspace.office.live.com
[ Voor 3% gewijzigd door Mils op 15-09-2010 20:15 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Ik heb een nieuw topic aangemaakt: Discussie: Internet Explorer 9 (alle versies)
Vet, dat is handig. Kan die nog sneller 'fast'lopenPittie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:24:
Hij is inmiddels te downloaden
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Is de boel nu al overbelast? Bij mij blijft downloaden van de updates halverwege hangen..
Ja zie alleen maar vakjes, weet niet of dat de bedoeling is?
‹(◕‿◕)›
wow, die speed reading is 20 seconden, bij FF meer dan 5 minuten!!
Site zelf is niet echt FF vriendelijk hier @ m'n laptop. Vage lettertypes?
‹(◕‿◕)›
Tekst is bij het verversen van de pagina soms ook niet meer te zien.
Verwijderd
Explorer 9 eindelijk geinstalleerd gekregen. Moest wel handmatig de updates regelen (uit de temp folder gevist
)
Maar ik weet nu weer waarom ik Firefox wil. Echt overzichterlijk vind ik IE niet.
Maar ik weet nu weer waarom ik Firefox wil. Echt overzichterlijk vind ik IE niet.
Ik denk dat ik weer overga op IEVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:48:
Explorer 9 eindelijk geinstalleerd gekregen. Moest wel handmatig de updates regelen (uit de temp folder gevist)
Ik denk dat ik nog wel ff wacht tot ie final is
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Mja goed, de feitelijke discussie over IE9 had beter in Discussie: Internet Explorer 9 (alle versies) gepast (of de voorganger daarvan), nutteloze meldingen a la 'ik ben hem nu aan het downloaden' passen beter in je Twitter-feed, daar is GoT niet echt voor bedoeld.
Omdat ik verder niet het nut inzie van dit topic, ga ik het dan ook sluiten.
Omdat ik verder niet het nut inzie van dit topic, ga ik het dan ook sluiten.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()