farcry2 spelen onder win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
hallo allen,
ik heb een aspire7730g

Beknopte specificaties
Processor 2 GHz Intel Core 2 Duo T6400-processor
Werkgeheugen 4 Gigabyte
Harde schijf 1 TB (2 x 500 GB)
Beeldscherm 17 inch met 1440 x 900 resolutie

ik heb win7 erop en wil de game farcry 2 spelen. alleen tijdens opstarten blijft de game hangen???..

hoe los ik dat op. heb al geprobeerd om te starten met een andere met een andere modus (rechter muisknop...)

thnx gr barman

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-07 16:07
oke, je had specs op kunnen zoeken
want het gaat om de videokaart en die staat er niet bij.

aspire7730g zijn (volgens mij) 3 types van.
suc6 met uitzoeken welk type je nu hebt want ik denk niet dat iemand je zo kan helpen.
ik in ieder geval niet

Laden doe je met je zonnepanelen

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

De TS heeft deze Aspire 7730G, met daarin een GF9600M van nVidia.

Voor de zoveelste keer inmiddels: Tweakers.net is geen "u vraagt, wij draaien" forum. Hier wordt een eigen inzet verwacht en duidelijk omschreven wat het probleem is. Ten tweede staat de post van de TS in het verkeerde subforum, en kun je het beter even vragen in: Spielerij - Problemen & Vragen.

Wat er straks gaat gebeuren: je topic krijgt een slotje, of wordt verplaatst. Tot die tijd mogen we, volgens de policy, jou niet verder helpen met je probleem.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 21:06

Herman

FP ProMod
Welkom op GOT :w

Far Cry 2 is best een veeleisende game. Als eerste zou ik de meest recente driver van je videokaart installeren. Het mooiste is om eerst met driver-sweeper de oude driver eraf te halen in safe-mode.
Ik vermoed dat dit al een en ander kan oplossen. :)

Blue-Tiger schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:04:
Tot die tijd mogen we, volgens de policy, jou niet verder helpen met je probleem.
Dat is nieuw voor mij. Waar heb je dat gevonden?
M.i. zijn beslissingen over de policy voor de mods. Tot die tijd hebben we alle mogelijkheden om te helpen. O-)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Herman87 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:20:

Dat is nieuw voor mij. Waar heb je dat gevonden?
M.i. zijn beslissingen over de policy voor de mods. Tot die tijd hebben we alle mogelijkheden om te helpen. O-)
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
probeer anders in lagere resolutie?

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Verwijderd

Ik zie nergens staan dat het niet gewenst is de TS te helpen, ook al voldoet zijn topic niet aan de regels?

@ TS: loopt je PC compleet vast, or kan je het spel wel nog afsluiten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 15:48 ]

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 09:07
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:46:
[...]
Ik zie nergens staan dat het niet gewenst is de TS te helpen, ook al voldoet zijn topic niet aan de regels?
Beter nog:
Besluit je om tóch te reageren in het draadje, doe dat dan alleen om:

3) De topicstarter op weg te helpen :) . Leg rustig en vriendelijk uit dat dit soort dingen vaak gevraagd worden, en geef hem een linkje uit de search.
@TS: Krijg je foutmeldingen? Heb je de laatste far cry 2 patch ook binnengehaald? Doen andere games het wel gewoon goed?

[ Voor 17% gewijzigd door Dnomaid op 15-09-2010 15:52 ]

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:46:
[...]

@ TS: loopt je PC compleet vast, or kan je het spel wel nog afsluiten?
We mogen hem sturen naar het juiste subforum waar hij zijn vraag beter kan stellen zodat de TS beter begrijpt / leert hoe dit forum in elkaar zit. Dat deed ik in mijn eerste post dus al. We hebben het nu wel over Far Cry 2 in het OC&T topic ;) :9

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:54:
[...]

We mogen hem sturen naar het juiste subforum waar hij zijn vraag beter kan stellen zodat de TS beter begrijpt / leert hoe dit forum in elkaar zit. Dat deed ik in mijn eerste post dus al. We hebben het nu wel over Far Cry 2 in het OC&T topic ;) :9
Ja, balen hoor maar als je TS daadwerkelijk kan helpen, ook al is het topic misschien een beetje mager dan is dat toch geen reden om je te weerhouden? (Ik wil nu niet zeggen dat de moderatie onnodig is of zo).
Pagina: 1