Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375042

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik een nieuw CAD werkstation op papier aan het samenstellen. Voor o.m. 3D tekenwerk en redering.
Mij is door één persoon, persoonlijk, de Quadro FX 580 videokaart aangeraden. Een gevonden reactie op internet raadde de kaart weer ten sterkste af.

Verder kan ik geen recenties, reviews of testen vinden over deze specifieke kaart. Zijn er mensen die wat meer over de Quadro FX 580 kunnen vertellen. Het liefst hoor ik eigen ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ligt helemaal aan je antwoorden op de vragen die gesteld zijn in de stickies als *welke videokaart moet ik kopen*, zoals wat is je budget, wat voor software, wat heb je voor ogen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bwerg op 14-09-2010 23:37 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is een beetje jammer om te verwijzen naar "een gevonden reactie op internet" maar geen links te geven.

Sowieso verwachten we op GoT dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent. Daar hoort bij dat je op zoek gaat, maar ook dat je de moeite neemt om in je topicstart aan te geven waar je op zoek gegaan bent, op welke zoektermen, wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is.

Dat doe je hier geen van allemaal...

Een beetje abstractie doet ook wonderen. Als je eens begint met op te zoeken wat het verschil is tussen Quadro en Geforce kaarten, en vervolgens een kijkt welke Geforce kaart equivalent is aan deze Quadro (tip: wikipedia - eerst kijken bij Quadro naar de core, dan bij Geforce naar de consumentenkaarten met zelfde core), dan kun je letterlijk honderden reviews mbt performance opzoeken.

Gaat het je niet om performance? Waar dan wel om - welke ervaringen wil je exact horen? Dat vermeld je niet. Je geeft ook niet aan waarom die ene persoon deze kaart en niet een andere aanraadde, noch waarom de reactie op internet het afraadde. Zonder die drie stukken info kunnen wij echt niets roepen over hoe toepasselijk deze kaart voor jou gaat zijn (of niet), en dat gecombineerd met het gebrek aan eigen inzet betekent dat dit topic dicht gaat :o

Sowieso zijn topics om naar ervaringen te vissen op GoT niet de bedoeling. Ervaringen zoek je met de search. Geen ervaringen gevonden? Ofwel je zoekt verkeerd, danwel zijn er geen ervaringen. In geen van beide geval biedt een topic meerwaarde.

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 14-09-2010 23:43 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.