Ik heb de pc met de volgende config al 4 jaar op vista X64 HP probleemloos gebruikt.
Board: Gigabyte 8I945GMF
2,80 gigahertz Intel Pentium D
2GB werkgeheugen
ATI Radeon HD 3870
Sinds vorige week heb ik windows 7 32 bit HP vanaf scratch geinstalleerd, en sindsdien heb ik bij grafische load mega lag op de muis en toetsenbord. Zo erg, dat ik tijdens het kijken van een youtube filmpje bijvoorbeeld amper nog met de muis kan navigeren. Als ik dan eenmaal op de stopknop ben of het kruisje van het venster, dan moet ik nog maar zien dat de knop ook echt reageert.
Maar ook zonder youtube, bijvoorbeeld in mijn IM, tijdens het tikken krijg ik bijvoorbeeld ditttttttttttttttttt soort tafereeeeeeeeeeeeeeeeeeeelen.... samengaand met missende letters of woorden.
nou
alles maar eens geupdate.
AVG free eraf gehaald en Essentials geinstalleerd.
ATi drivers
register nog maar eens opgeschoond
ook mijn setpoint (dinovo laser) naar 6.1 op aanraden van een medetweaker.
Logitech zelf hield me op 4.8 oid.
reboot, en alles liep feilloos.
voor één dag!
sindsdien is alle problematiek weer terug.
Ik heb al veel gelezen over dit probleem, maar ik lees ook dat de oorzaak niet eenduidig is en dat het soms zoeken is naar een speld in een hooiberg.
Maar het is voornamelijk vreselijk irritant dat je niet zomaar kunt chatten, of op de stopknop kunt drukken op youtube bijvoorbeeld
Bedrade muis (2) geeft hetzelfde probleem.
wie weet er nog raad?
Board: Gigabyte 8I945GMF
2,80 gigahertz Intel Pentium D
2GB werkgeheugen
ATI Radeon HD 3870
Sinds vorige week heb ik windows 7 32 bit HP vanaf scratch geinstalleerd, en sindsdien heb ik bij grafische load mega lag op de muis en toetsenbord. Zo erg, dat ik tijdens het kijken van een youtube filmpje bijvoorbeeld amper nog met de muis kan navigeren. Als ik dan eenmaal op de stopknop ben of het kruisje van het venster, dan moet ik nog maar zien dat de knop ook echt reageert.
Maar ook zonder youtube, bijvoorbeeld in mijn IM, tijdens het tikken krijg ik bijvoorbeeld ditttttttttttttttttt soort tafereeeeeeeeeeeeeeeeeeeelen.... samengaand met missende letters of woorden.
nou
alles maar eens geupdate.
AVG free eraf gehaald en Essentials geinstalleerd.
ATi drivers
register nog maar eens opgeschoond
ook mijn setpoint (dinovo laser) naar 6.1 op aanraden van een medetweaker.
Logitech zelf hield me op 4.8 oid.
reboot, en alles liep feilloos.

voor één dag!

sindsdien is alle problematiek weer terug.
Ik heb al veel gelezen over dit probleem, maar ik lees ook dat de oorzaak niet eenduidig is en dat het soms zoeken is naar een speld in een hooiberg.
Maar het is voornamelijk vreselijk irritant dat je niet zomaar kunt chatten, of op de stopknop kunt drukken op youtube bijvoorbeeld
Bedrade muis (2) geeft hetzelfde probleem.
wie weet er nog raad?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.