Hallo!
Ik heb voor jullie kenners even een vraagje want ik kom er zelf niet meer uit.
Ik heb een zelf samengestelde PC bij mijn Samsung televisie staan, een Playstation 3 en een Denon receiver van allen nog geen jaartje oud.
De PC en de PS3 zijn uiteraard via de receiver gekoppeld naar mijn tv-scherm met HDMI kabels.
Nu heb ik er soms last van als ik een zwaardere HD film speel vanaf de PC dat het beeld soms wat happert of wat schokkerig is (niet héél erg hoor maar net zo van.... jammer). Nu ligt dat niet aan mijn codecs, speler of hardware, dat zit allemaal wel goed.
Maar ik verwacht dat het mijn (nogal goedkope
) Action HDMI-kabels zijn van 2 euro xD
Ik wil graag nieuwe aanschaffen:
1 stuk van 2,5/3 meter
2 stuks van 1,5/1 meter.
Budget ligt rond de 30 euro per kabel. (als ik er dan gigantisch langs zit zeg dat dan even
)
Kan iemand mij helpen!?
Alvast bedankt!
Groetjes Moosji!
Ik heb voor jullie kenners even een vraagje want ik kom er zelf niet meer uit.
Ik heb een zelf samengestelde PC bij mijn Samsung televisie staan, een Playstation 3 en een Denon receiver van allen nog geen jaartje oud.
De PC en de PS3 zijn uiteraard via de receiver gekoppeld naar mijn tv-scherm met HDMI kabels.
Nu heb ik er soms last van als ik een zwaardere HD film speel vanaf de PC dat het beeld soms wat happert of wat schokkerig is (niet héél erg hoor maar net zo van.... jammer). Nu ligt dat niet aan mijn codecs, speler of hardware, dat zit allemaal wel goed.
Maar ik verwacht dat het mijn (nogal goedkope
Ik wil graag nieuwe aanschaffen:
1 stuk van 2,5/3 meter
2 stuks van 1,5/1 meter.
Budget ligt rond de 30 euro per kabel. (als ik er dan gigantisch langs zit zeg dat dan even
Kan iemand mij helpen!?
Alvast bedankt!
Groetjes Moosji!