hoi, ik zit er over te denken om mijn laptop te verkopen maar nou weet ik niet zo goed hoeveel ik er voor kan vragen. het gaat hier om een dell studio 1557 een hele goede laptop. ik doem hem weg omdat ik vanwege mijn grafische opleiding toch graag overstap naar een macbook.
van binnen:
Intel Core i7-720QM 4 fysieke en 8 logische kernen. 8 MB L3 Cache
4 GB DDR3 geheugen 1333 MHZ
ATI Mobility RADEON HD 4570 512 MB GDDR3 SDRAM + shared videogeheugen van 1786 MB
320 GB HDD 7200 rpm
15.6 inch True lite scherm met een resolutie van 1366 x 768
DVD+- brander
Dell Wireless 1397 WLAN Mini-Card
Aansluitingen:
3 x USB 2.0
1 x Firewire 1394
1 x Ethernet poort
1 x HDMI
1 x VGA
2 x audio out 3.5 mm jackplug. ( bij bepaalde programma's als dubbele geluidskaart te gebruiken waar door men bijvoorbeeld kan mixen met virtual dj, 1 kanaal koptelefoon en 1 kanaal speakers )
1 x Microfoon aansluiting 3.5 mm jackplug.
1 x SD slot ( daarboven zit nog een slot voor een bepaalde kaart waarvan ik geen idee heb hoe dat heet).
laptop is nu bijna een jaar oud en is nooit gek mee gedaan. zuinig op geweest en vertoont slechts minimale gebruik sporen, als ik hem verkoop staat er een schone legale versie van Windows 7 Premium op en worden alle dvd's boekjes en cd's meegeleverd.
mijn vraag, hoeveel kan ik hiervoor vragen, in gedachte houdend dat de nieuwprijs ruim 900 euro was?
van binnen:
Intel Core i7-720QM 4 fysieke en 8 logische kernen. 8 MB L3 Cache
4 GB DDR3 geheugen 1333 MHZ
ATI Mobility RADEON HD 4570 512 MB GDDR3 SDRAM + shared videogeheugen van 1786 MB
320 GB HDD 7200 rpm
15.6 inch True lite scherm met een resolutie van 1366 x 768
DVD+- brander
Dell Wireless 1397 WLAN Mini-Card
Aansluitingen:
3 x USB 2.0
1 x Firewire 1394
1 x Ethernet poort
1 x HDMI
1 x VGA
2 x audio out 3.5 mm jackplug. ( bij bepaalde programma's als dubbele geluidskaart te gebruiken waar door men bijvoorbeeld kan mixen met virtual dj, 1 kanaal koptelefoon en 1 kanaal speakers )
1 x Microfoon aansluiting 3.5 mm jackplug.
1 x SD slot ( daarboven zit nog een slot voor een bepaalde kaart waarvan ik geen idee heb hoe dat heet).
laptop is nu bijna een jaar oud en is nooit gek mee gedaan. zuinig op geweest en vertoont slechts minimale gebruik sporen, als ik hem verkoop staat er een schone legale versie van Windows 7 Premium op en worden alle dvd's boekjes en cd's meegeleverd.
mijn vraag, hoeveel kan ik hiervoor vragen, in gedachte houdend dat de nieuwprijs ruim 900 euro was?