• stephan-v
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-01 14:30
Hoi,

Heeft iemand ervaring met deze winkel http://www.pctools.be/.

Mijn episch lange zoektocht naar een MSI NF980-G65 moederbord heeft me naar deze winkel geleid, alleen de website ziet er wel amateuristisch uit.

Het geeft wel een beetje vertrouwen dat de contact gegevens op hun website staan en ze mensen toelaten om spullen op te komen halen.

Ik zou dit moederbord daar graag willen bestellen en ze hebben de optie om rembours te betalen, is dit tevens ook nog mogelijk als het word verzonden van België naar Nederland?

Groeten,

Stephan

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Simpele vragen naar ervaringen met een bepaalde shop horen niet thuis in het Shopping Forum, zoals je ook kan lezen in SF Beleid. Zoals RaZ al aangeeft hebben we daar de Shopreviews voor. Helaas staat er daar maar één review en is die ook nog eens 5,5 jaar oud, dus zul je even verder moeten zoeken. Wellicht dat er op andere review sites (bijvoorbeeld Belgische?) wel wat te vinden is. Sowieso kan je Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten eens doorlezen, daar staan ook nog wel wat nuttige tips. Dit topic gaat in elk geval op slot.

Of ze verzenden naar Nederland en of je dat ook onder rembours kan kun je beter even navragen bij de shop zelf :)

Sowieso zou ik als ik jou was even checken of ze het moederbord ook wel echt kunnen leveren. Ze hebben volgens de informatie op de site geen eigen voorraad en als dat moederbord echt zo lastig te leveren is dat je er voor naar België uit wilt wijken dan zou het best ook bij hen niet leverbaar kunnen zijn.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.