Flash videoplayer werkt niet op Zie.nl, wel op youtube enz.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Een kennis van mij heeft het volgende probleem:
Hij kan zowel in IE als in FF geen (flash) videos bekijken op www.zie.nl. Alle andere websites, zoals youtube e.d. werken prima.
Ik heb de flash player al eens geupdate naar de laatste nieuwe versie, maar dat maakt geen verschil. Er gebeurt gewoon niets. De player zelf wordt ook niet geladen, het is dus niet zo dat het filmpje niet gebuffered wordt, er is gewoon een leeg vierkant op de pagina te zien.

Waar kan dit aan liggen ? Ik vind het namelijk raar dat het zowel in IE als in FF is en bovendien alleen op die website...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op het zwarte gedeelte met de rechtermuis klikt kun je dan ook bij de instellingen van de flash player komen?
Misschien staat daar iets verkeerd?
Hardwareversnelling?

Mischien dat je nog kunt testen met de plugin Flash switcher voor FF.
Of misschien maakt hij gebruik van een Ad-blocker en word er iets tegengehouden?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:45:
Als je op het zwarte gedeelte met de rechtermuis klikt kun je dan ook bij de instellingen van de flash player komen?
Ja
Misschien staat daar iets verkeerd?
Nee, alles zoals het hoort.
Hardwareversnelling?
Nog niet naar gekeken, goed idee

Mischien dat je nog kunt testen met de plugin Flash switcher voor FF.
Ga ik doen.
Of misschien maakt hij gebruik van een Ad-blocker en word er iets tegengehouden?
Dacht ik in eerste instantie ook, maar hij heeft geen adblockers geinstalleerd.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Dit kan liggen aan instellingen van je flash player. Ik heb dezelfde effecten gehad met de filmpjes hier op Tweakers.

Zoek op internet naar Flash Player Settings.

Als het goed is vind je een pagina van Adobe waarop je je Flash settings kan veranderen.

Bij mij was het de setting Sta Flash inhoud van derden toe.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Bedankt voor je reply.
Bedoel je deze pagina ?
http://www.macromedia.com...p/settings_manager03.html
En dan een vinkje zetten bij:
'Sta flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan' ?

Bvd !

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Yep, soort van cookies van derden. Deze moet je toestaan om op sommige sites Flash Video te kunnen gebruiken. (Zoals hier op tweakers. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1421971)

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Yup, that did the trick. Probleem is opgelost ! Bedankt voor je hulp !

Pagina: 1