Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb gister een sony ericsson xperia x1 gekocht, alleen 1 probleem alles werkt ik kan alleen niet smsen.
dan geeft de telefoon een foutmelding dat ik ergens bij opties en andres een sms centrale in moet voeren.
weet iemand precies hoe dit moet?
ik snap er namelijk niks van.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eerst hier eens: Het algemeen beleid. Daar staat wat we van een topic verwachten, en dat is wat meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien. Wat doe je precies? Wat voor foutmelding? Waar heb je zelf al op gezocht?

Graag je topicstart wat aanvullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je er één met een originele rom? Kijk dan eens in de handleiding, daar staat het namelijk gewoon in.
Bij een custom rom kan windows mobile er iets anders uitzien (als er een sense schil of spb mobile shell of wm6.5 op zit bijvoorbeeld), maar de terminologie blijft ongeveer hetzelfde.

[google=windows mobile sms centrale veranderen] levert ook aardig wat hits, misschien dat daar wat bij zit?

Als je een custom rom draait kan het ook een bug van die rom zijn. De makkelijkste oplossing dan is om een andere (officiele of custom) rom te flashen. Hoe dat moet is makkelijk terug te vinden, bijvoorbeeld in het Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 8 topic hier

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 08-09-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe weet ik welke rom ik heb?
en kunt u mij zeggen waar in de handleiding dit staat om dit te veranderen?
ik kan dit namelijk niet vinden.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 19:47 ]