Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik heb nog maar een paar dagen m'n desire met 2.2 en zit al weer te kijken wat 3.0 ons brengt.

Ik ben benieuwd wat zien jullie liever.
1. elk jaar een nieuw o.s. met nieuw eyecandy, patswerk en nieuwe functies/ toepassingen
2. een os dat telkens ge-update wordt en van kleine annoying ontdaan wordt. (zoals win -xp) maar geen nieuwe functies toevoegt

Poll: Revolutie of Evolutie?
Revoltie (nieuw nieuw nieuw)
Evolutie (beter beter beter)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=362389&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 42% gewijzigd door Pinin op 07-09-2010 21:07 ]

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Zelf ben ik voor Evolutie gegaan als het om iets als een OS gaat. Want waar ik de meeste problemen mee heb is het good old bellen. Een Smartphone kan dan nog zo geweldig zijn, maar qua bellen verslaat een oude nokia 6301 elke smartphone met 10-0.
Eigenlijk mis ik niet iets aan 2.2, maar sommige dingen kunnen gewoon beter.

www.casarodriguillo.com

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:29
Ik heb voor evolutie gekozen, maar iedereen weet dat we zonder revolutie ook geen stap verder komen :)

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Natuurlijk, ik ben ook erg blij met win7 en m'n desire. Neemt niet weg dat er soms iets te snel alle aandacht naar iets nieuws gaat terwijl het oude nog niet 100% is.

www.casarodriguillo.com

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een beetje een insinuerende poll met dat verhaaltje. Ik denk dat iedereen zo voor evolutie kiest (free updates, bugfree, wie wil dat niet :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Pinin schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:45:
Ik heb nog maar een paar dagen m'n desire met 2.2 en zit al weer te kijken wat 3.0 ons brengt.
Eigenlijk zie ik niks waar ik echt warm van wordt
Lekkere conclusie. Zo veel is er helemaal niet over 3.0 bekend. Bovendien is het nog maar de vraag, of de dingen die je ziet, niet eerst nog in een versie 2.5 (bv) komen - en dus niet voor 3.0 zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 21:06 ]

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Hij is iets aangepast, beter zo?

Ik kan me herinneren dat het forum ongeveer ontplofte toen 2.2 niet op de beloofde avond gelaunched werd.

[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 07-09-2010 21:08 ]

www.casarodriguillo.com

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 21:45

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Uiteindelijk heeft de snelle evolutie gezorgd voor de spectaculaire opname van dit OS door zoveel verschillende bedrijven en toepassingen... Toch gok ik dat je uiteindelijk een mix van beide poll antwoorden wil!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een topicstart met alleen een poll erin is echt te karig als topic, daarom gaat dit op slot.

Discussie over Android 3.0 mag in Android 3.0 Gingerbread.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.