Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
Zoek eens via internet naar een oud ijzerhandelaar bij jou in de buurt. Heb ik al eens mooie aluminium traanplaten gekocht voor weinig geld.
Gewoon even bij een metaal werk bedrijf langs gaan en vragen of ze nog wat hebben liggen vaak hebben ze wel stukken liggen waar zij niks meer mee kunnen maar wel voor een paar cent willen verkopen.
Si vis pacem, para bellum
Had je de site van de metaalwinkel al bekeken?
Ik ben er mee bezig om dat in de toekomst ook te gaan verkopen
Aluminium (en metaal in het algemeen) blijft duur, maar de bouwmarkten zijn inderdaad wel erg duur en hebben weinig keus.
Casemod: Cubeleon
Tja, maar voor dat laatste moet je ook naar de biljartwinkel denk ik.brinkdinges schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:04:
Ik ben er mee bezig om dat in de toekomst ook te gaan verkopenAluminium (en metaal in het algemeen) blijft duur, maar de bouwmarkten zijn inderdaad wel erg duur en hebben weinig keus.
Ik heb meteen een vrijblijvende prijsopgaaf aangevraagd bij de metaalwinkel.nl. Ik zal binnenkort ook kijken of hier een oud-ijzer handel in de buurt zit.
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de tip!posttoast schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:07:
[...]
Tja, maar voor dat laatste moet je ook naar de biljartwinkel denk ik.
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
Plaatselijke metaalbewerker al geprobeerd?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Mocht je er nog niet uit zijn dan kan je misschien mijn eigen topic over hetzelfde onderwerp even doornemen, daar werden ook al een aantal oplossingen genoemd: Aluminium plaatmateriaal
| USG 4.5.3 | Firmware 0.11.9 | Controller 5.9.22 | US 60W 3.9.48 | UAP AC LITE 3.9.48 | T-Mobile Glasvezel 750/750 |
Verwijderd
Toevallig heb ik gisteren bij Fixet (in Veldhoven) een plaat alu gehaald. Een plaat met jouw specs (1000*500*1 mm) kost daar zo'n 16 a 17 euro. Is nog steeds aan de prijs maar al acceptabeler dan wat je schetst van de Praxis en Gamma.
Pagina: 1