Hallo allemaal,
Sinds vanmiddag heb ik een probleem met mijn videokaart. Ik had een aftermarket koeler op mijn Sapphire HD5770 gezet zodat ik hem lichtjes kon overklokken. Dit ging goed en kwam ook gewoon door die test van de driver (Catalyst). Na een beetje internetten liep de pc echter vast en na ongeveer 10 seconden werd het scherm donker oranje. Een erg mooie kleur die goed bij mijn kamer past, maar daar is mijn pc natuurlijk niet voor bedoeld
Toen dit na een halve minuut nog niet weg was resette ik de computer, maar nu verscheen het oranje scherm steeds weer na het aanmelden. Die functie van Windows om de computer in een eerdere stand te zetten (naam even kwijt) haalde niks uit, ook het resetten van de BIOS niet. Omdat ik nu bijna zeker wist dat het aan de videokaart moest liggen had ik de driver van de kaart verwijderd in safe mode. Dit hielp, maar het is natuurlijk niet handig om zonder driver te gamen. De driver opnieuw instellen hielp ook niet, ik kreeg weer het oranje scherm. Nu heb ik alle registerwaarden met ATI erin verwijderd, maar ik heb nog niet geprobeerd de driver nog een keer te installeren.
Ik had nog een ander topic hierover gevonden, alleen zonder oplossing. Er staan wel foto's bij van het oranje scherm.
Mijn specs:
Inventaris
De aftermarket cooler is de Arctic Cooling Accelero L2 Pro.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen
Sinds vanmiddag heb ik een probleem met mijn videokaart. Ik had een aftermarket koeler op mijn Sapphire HD5770 gezet zodat ik hem lichtjes kon overklokken. Dit ging goed en kwam ook gewoon door die test van de driver (Catalyst). Na een beetje internetten liep de pc echter vast en na ongeveer 10 seconden werd het scherm donker oranje. Een erg mooie kleur die goed bij mijn kamer past, maar daar is mijn pc natuurlijk niet voor bedoeld
Ik had nog een ander topic hierover gevonden, alleen zonder oplossing. Er staan wel foto's bij van het oranje scherm.
Mijn specs:
Inventaris
De aftermarket cooler is de Arctic Cooling Accelero L2 Pro.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen