Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl3nd3d|IA
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-07-2016
Fiole schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:05:
[...]

Ziet er interessant uit. In ieder geval een stuk tankier dan de CI contagion die ik in gedacht had. Kun je ook een passive tree posten? Geen idee waar ik die uit die google doc kan halen 8)7nvm gevonden! alhoewel je de oude talen tree gebruikt...er is veel verandert als je chaos skills wilt gebruiken. Zou even op exiletools.com/fullscreen-passive-skill-tree/ kijken en hem opnieuw maken

Begin me nu echt wel af te vragen of CI / hybrid defensief genoeg kan zijn/is. Max block lijkt me wel fijner spelen...
De link is voor de nieuwe tree. Als je deze plakt in PoESkillTree (de offline software) werkt het. Je kan hem ook online bekijken door pathofexile.com door exiletools.com te vervangen (klik). Ik ben altijd een fan van de bossfights, dus vandaar de defensieve insteek. In de vorige league speelde ik een Dodge build, best tanky, totdat je geraakt wordt. Dit is best of both worlds denk ik: lage kans geraakt te worden en als je geraakt wordt wordt de klap aardig opgevangen.

ES of hybrid ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Je effective life lijkt dan misschien wel hoog, maar elke hit komt hard aan.

[ Voor 14% gewijzigd door bl3nd3d|IA op 09-12-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Magma Orb (from 80% to 125%) en: Magma Orb, in addition to its damage buff, gains an additional chain at level 10, and another at level 21. Daarnaast ook nog eens de 20% spell damage buff.

Ik ben nog een beetje zoekende voor de talisman league. Ga wss wel een bow char maken met blast rain en shrapnel shot maar wil ook een 2e char maken en nu dacht ik eerst aan een flame totem + searing bond build maar ben eigenlijk bang dat ik daar snel op uitgekeken ben.

Nu lijkt mij de damage effectiveness buff van magma orb van 80% naar 125% toch wel enorm en nog een extra chain ook op 10 en 21. Wat denken jullie? Als fire spell kan ik t zelfs nog mooi combineren met searing bond. Zou deze buff t echt een sterke skill maken of nog steeds underpowered?

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 09-12-2015 21:29 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

bl3nd3d schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:22:
[...]

De link is voor de nieuwe tree. Als je deze plakt in PoESkillTree (de offline software) werkt het. Je kan hem ook online bekijken door pathofexile.com door exiletools.com te vervangen (klik). Ik ben altijd een fan van de bossfights, dus vandaar de defensieve insteek. In de vorige league speelde ik een Dodge build, best tanky, totdat je geraakt wordt. Dit is best of both worlds denk ik: lage kans geraakt te worden en als je geraakt wordt wordt de klap aardig opgevangen.

ES of hybrid ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Je effective life lijkt dan misschien wel hoog, maar elke hit komt hard aan.
Klopt, daarom vraag ik me ook af wat de opties zijn qua defences en wat het beste werkt. Denk dat max block inderdaad eigenlijk de tankiest optie zijn...Behalve taste of hate weet ik eigenlijk geen goede opties bij een Hybrid (of bij een CI build). Heb iemand daarvoor nog ideeen? Zit niet echtr gebonden qua gear dus sta open voor suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl3nd3d|IA
Fiole schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:35:
[...]

Klopt, daarom vraag ik me ook af wat de opties zijn qua defences en wat het beste werkt. Denk dat max block inderdaad eigenlijk de tankiest optie zijn...Behalve taste of hate weet ik eigenlijk geen goede opties bij een Hybrid (of bij een CI build). Heb iemand daarvoor nog ideeen? Zit niet echtr gebonden qua gear dus sta open voor suggesties :)
Temp chains en enfeeble dual curse is ook een sterke optie. Misschien toch zorgen dat je armour of Eva naast je ES kan krijgen. Ik had in darkshrines een character met 7k effective HP. Ongeveer 50/50 life/es en 0 armour en evasion. Dat was niet echt een pretje.

• JohnnyV76
Nog een ideetje... ik speel op mijn telefoon een android spel (Knights and Dragons) en daarbij gebruiken we een chat programma voor sociale dingen maar ook voor ingame wars. Nu is het misschien ook wel handig om ook voor PoE een group chat te maken zodat we ook buiten het forum met elkaar kunnen kletsen maar ook bijvoorbeeld makkelijk af kunnen spreken voor dailies of mappen oid.

Hiervoor gebruiken we de app "Line". Het voordeel t.o.v. bijv. een whatsapp groep is dat dit nog redelijk anoniem is dus je hoeft je telefoonnummer bijv. niet te gebruiken. Als je het leuk lijkt installeer dan Line op je telefoon (groen wit icoontje en t heet voluit in de playstore "Line: Free Calls & Messages") maak een account aan en post hier (of PM mij) je user ID zodat ik je kan inviten in de groep die ik aangemaakt heb (PoE - Tweakers)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

bl3nd3d schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:30:
[...]

Temp chains en enfeeble dual curse is ook een sterke optie. Misschien toch zorgen dat je armour of Eva naast je ES kan krijgen. Ik had in darkshrines een character met 7k effective HP. Ongeveer 50/50 life/es en 0 armour en evasion. Dat was niet echt een pretje.
Denk dat ik sowieso een Temp chains ga runnen ook omdat het qua damage goed is voor de chaos skills (debuff duration). Daarnaast had ik net opeens een helder momentje: Mind over Matter. Dat zou ook wel schelen: alhoewel ik niet echt weet hoe ik dat met mana regen dan zou moeten doen. Denk gewoon met clarity en een grote hoeveelheid %mana regen nodes / item stats

Oh en mn build voor hybrid contagion: http://goo.gl/LnJRJN iemand nog feedback?

[ Voor 28% gewijzigd door Anvesi op 10-12-2015 18:15 ]

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Wat voor skill zou je met deze build gebruiken?
Het concept van een block build staat me wel aan an sich, maar weet niet goed waar je het mee kan combineren. Je kiest hierin namelijk voor zowel physical damage skills, maar daarnaast ook chaos.

Viper Strike? :P

• bl3nd3d|IA
Arachnan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:57:
[...]

Wat voor skill zou je met deze build gebruiken?
Het concept van een block build staat me wel aan an sich, maar weet niet goed waar je het mee kan combineren. Je kiest hierin namelijk voor zowel physical damage skills, maar daarnaast ook chaos.

Viper Strike? :P
De nieuwe degen skills Contagion en Essence Drain. De phys damage zit nou eenmaal vast aan de block nodes en zijn eigenlijk onvermijdelijk voor een block build. Ik moet alleen nog wel afwachten hoe het met de damage zit. Maar dat zie ik dan wel weer. Ik kan altijd nog een searing bond pakken :P

[ Voor 3% gewijzigd door bl3nd3d|IA op 10-12-2015 19:07 ]

• Arachnan
bl3nd3d schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:07:
[...]

De nieuwe degen skills Contagion en Essence Drain. De phys damage zit nou eenmaal vast aan de block nodes en zijn eigenlijk onvermijdelijk voor een block build. Ik moet alleen nog wel afwachten hoe het met de damage zit. Maar dat zie ik dan wel weer. Ik kan altijd nog een searing bond pakken :P
Daar twijfelde ik ook aan ja. Ik ga eens kijken of ik leuke block build kan maken met jouw template voor een melee skill nu Melee Splash zo gebuffed is :)

• bl3nd3d|IA
Arachnan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:08:
[...]

Daar twijfelde ik ook aan ja. Ik ga eens kijken of ik leuke block build kan maken met jouw template voor een melee skill nu Melee Splash zo gebuffed is :)
Ja, de switch naar block + Viper Strike is ook snel gemaakt met deze tree. Dus opties te over.

• Arachnan
Ik ben gelukkig geen racer, dus ik kan morgen of zaterdag rustig eens kijken hoe men de nieuwe skills vindt alvorens een keuze te maken wat ik wil gaan spelen.

Is er trouwens iets bekend hoe lang deze leagues zullen duren?
Misschien is het ergens genoemd, maar ik kon het zo snel niet vinden.

• bl3nd3d|IA
Fiole schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:36:
[...]

Denk dat ik sowieso een Temp chains ga runnen ook omdat het qua damage goed is voor de chaos skills (debuff duration). Daarnaast had ik net opeens een helder momentje: Mind over Matter. Dat zou ook wel schelen: alhoewel ik niet echt weet hoe ik dat met mana regen dan zou moeten doen. Denk gewoon met clarity en een grote hoeveelheid %mana regen nodes / item stats

Oh en mn build voor hybrid contagion: http://goo.gl/LnJRJN iemand nog feedback?
Als je zo dicht bij de dual curse wheel zit, zou ik hem oppakken. Er zijn toch geen goede aura's voor chaos spells. Kun je net zo goed dubbel blasphemy runnen. Je hebt veel damage nodes en je hebt veel life en ES, dus dat zit wel goed. Alleen is hybrid wel heel erg duur qua gear. Trouwens, jewels zijn erg sterk voor Contagion en essence drain. Je kan namelijk damage krijgen van DoT, Area, Spell en chaos modifiers (tot wel 49% damage per jewel). Dus ik denk dat end-game jewels het allerbest zijn.

@Arachnan

Ik denk dat de league 3 a 4 maanden gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 14:57
Ik ben er uit als ik talisman league ga spelen wordt het een shadow met infernal blow. zoiets moet het worden

http://exiletools.com/ful...FWhr-j03jplcxnjrhFz4UjsB2

natuurlijk eerst een marauder maken en infernal blow ophalen :+

[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 11-12-2015 09:07 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Ik heb besloten dat ik in de temp HC league een soort tanky non-crit arc templar ga spelen, moet met de buffs op Arc samen met de controlled destruction gem wel goed mogelijk zijn denk ik.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Ik ben er ook uit.. Nog nooit RF geprobeerd, dus wordt het een RF Blade Vortex Scion. Twijfel alleen nog of het een IW of dual curse variant wordt..

Erg benieuwd of damage genoeg scaled voor mid / high tier maps, ik heb zo m'n twijfels. Nou ja mocht het niets zijn kan ik altijd nog een Arc Witch of Tornado Shot Ranger spelen :+

[ Voor 4% gewijzigd door FiraNove op 11-12-2015 17:55 ]

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al bekend welke class contagion en de andere chaos skills dropped?

de wiki is nog niet up to date enzo d-:

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Datamined informatie over waar je nieuwe gems bij vendor krijgt:

https://www.reddit.com/r/...ed_for_the_wiki_based_on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Heb net ff een 970% facebreaker gekocht. Rigwald's Curse 0_o
Niet normaal...
Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Kaw schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:25:
Heb net ff een 970% facebreaker gekocht. Rigwald's Curse 0_o
Niet normaal...
Of ben ik nu gek?
je verliest wel flat phys op je amulet wat erg belangrijk is, geen idee of de extra passives dit goedmaken. Verder heb ik ook geen idee of je passive points over hebt met een facebreaker build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24
Je hebt in één klap een facebreaker met 7% base crit chance. Ik denk zeker wel dat het gemis van een amulet dit goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

KneoK

Not in a million lightyears

Ik ga Rigwald's zeker proberen en mijn Cycloner ombouwen naar crit. Imagine the possibilities... Facebreaker CoC discharge, of gewoon pure crit Cycloner... Dat gaat weer een hele nieuwe uitdaging worden om een toffe build te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
KneoK schreef op zondag 13 december 2015 @ 23:39:
Ik ga Rigwald's zeker proberen en mijn Cycloner ombouwen naar crit. Imagine the possibilities... Facebreaker CoC discharge, of gewoon pure crit Cycloner... Dat gaat weer een hele nieuwe uitdaging worden om een toffe build te maken.
Ga nou eerst maar eens die league spelen prutser! :+

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Tot nu toe bevalt Caustic Arrow best wel goed!
Net CA gelinked met Conc. Effect en Void Manipulation en mobs smelten momenteel.

Het zal vast wel wat afzwakken naarmate ik verder level (ben maar iets van 25 ofzo momenteel), maar het is vrij vermakelijk momenteel.

Is er iemand die veel ervaring heeft met Caustic/Poison Arrow die ik wat vragen kan stellen mocht ik die hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Arachnan schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:14:
Tot nu toe bevalt Caustic Arrow best wel goed!
Net CA gelinked met Conc. Effect en Void Manipulation en mobs smelten momenteel.

Het zal vast wel wat afzwakken naarmate ik verder level (ben maar iets van 25 ofzo momenteel), maar het is vrij vermakelijk momenteel.

Is er iemand die veel ervaring heeft met Caustic/Poison Arrow die ik wat vragen kan stellen mocht ik die hebben?
Ik heb vorige league HC er mee gespeeld en heb recent de nieuwe build weer op std gespecced met dat char. Endgame is de damage wel iets minder. Ik ben van 16k naar 12k dps gegaan. Mobs smelten echter nog steeds super snel. Mocht je vragen hebben kan ik of iemand anders je vast helpen, er zijn hier altijd wel meerdere mensen met ervaring over bepaalde builds en anders wel iets af weten van de mechanics er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 17:01
SMD heeft een PA build gehad, ik heb de trapvariant ervan gespeeld. Uit de guild zijn er nog een aantal meer die er mee hebben gespeeld. :)

Vrijdagavond begonnen aan mijn Lightning arrow build, echt al heel lang geen bowcharacter meer gehad (PA dus niet meegerekend). Speelt best lekker weg, maar soms vallen de mobs echt met bosjes om, en soms moet je 4-5x schieten voordat je een white pack dood hebt.
Met name mijn frenzy charges up houden, daar ben ik echt veel te lui voor wat echt veel dps scheelt.

Heb nu een 120dps bow geequipped, en heb een 228dps in mijn stash liggen welke ik alleen nog 4link moet maken, maar zit helemaal zonder fusings op het moment. Afgelopen weekend hardleers erachter gekomen dat malachai met <15 resist to all echt pijn doet, dat hoop ik morgenavond in cruel anders te kunnen doen. En dat betekent dus niet 7x doodgaan..
Act 4 vind ik verreweg nog steeds de minst leuke act. Vooral het Koam's / Daresso's dream stuk. :|.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Dan begin ik alvast even met 2 vragen:

1) Ik ga er vanuit dat Conc. Effect ook daadwerkelijk de damage verhoogd, maar dit zie ik niet terug in de tooltip damage per second van de cloud. Ik kon hem vanochtend pas even linken voordat ik naar mijn werk moest, dus heb nog niet uitgebreid kunnen testen met en zonder gem. Werkt Concentrated Effect dus wel of niet met CA?

2) Welke curse/aura setup wordt gebruikt? Ik zag gisteren een stream die volgens mij met GMP-ed frenzy de vulnerability curse verspreid en daarnaast de grace aura, maar zijn hier nog goede alternatieven voor? Ik zou graag die nieuwe blasphemy gem gebruiken, maar buiten defensieve doelen (blasphemy + temporal chains / enfeeble) zie ik geen goed nut hiervoor bij CA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
1) ja verhoogd de dps, maar wordt inderdaad niet mee gerekend. (bug) De gems is echter wel een must have, omdat je dps er echt flink hoger mee wordt.

2) Ik curse zelf (nog) niet, maar je zou de curse vulnerability kunnen gebruiken voor meer dmg. Als aura run ik alleen grace + clarity. Volgens mij heeft blasphemy inderdaad niet veel toegevoegde waarde.

de nieuwe support gem Rapid decay is echter een enorme aanrader. Mijn current 6L setup in een +3 boog is dan ook CA - Empower - rapid decay - conc. effect - slower proj. - pierce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Blasphemy als ranged is een no-go is mijn ervaring, ik gebruik het zelf met Warlords Mark omdat ik vaak midden in de actie zit.
Het grote nadeel van blasphemy is de range en het feit dat zodra je ze ge-auto cursed hebt en erbij wegloopt de curse onmiddelijk verdwijnt, je moet dus wel in melee/semi-melee range blijven wil de curse werken met blasphemy.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
Hier iets grappigs over wat mogelijk is met Blasphemy :D

YouTube: PoE is still a boring game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Fucking Ghudda alweer hoor LOL

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Nog gelukt met je CA build? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
SMD007 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:01:
[...]

Nog gelukt met je CA build? :)
Jazeker, thanks voor de antwoorden!

Heb hem nu naar lvl 30 gebracht, maar omdat ik nog niet 100% zeker ben dat dit de build is die ik wil blijven spelen deze league ben ik nu een 1h + shield max block char gestart en deze zal ik ook tot lvl 30 brengen. Waarschijnlijk infernal blow of ice crash als attack.

Misschien daarna nog een summoner uitproberen en dan een keuze maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Op level 30 begin je pas net de gems bij elkaar te stoppen om je skills te versterken. Ik zou zelf eerder naar een level 50 grinden (ACT 4 cruel). Zo krijg je een beter idee van wat een build is, tenzij je al eerder merkt dat het gewoon kansloos is.

Mijn tactiek bij nieuwe leagues is een non-crit spell caster te maken om gear mee te farmen aangezien deze totaal gear onafhankelijk zijn. Zodra je een leuke unique tegen komt voor een build ga je daarmee verder.

Zelf ben ik nu een (Scion) selfcast-block-vortex-blade build aan het maken. De zijn wel sterk, rondlopen met een stuk of 12 blades, en alles schredden. Bij bosses constant casten tot je er 30+ hebt en alles verdwijnt als sneeuw voor de zon. Super tanky met block en een Cybil's paw. +8 life gain on hit met spells, reken maar uit met 30 blades. Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik niet genoeg mana heb, ik gabinnenkort maar eens bloodmagic proberen.

Edit:
Ik loop nu rond met Blasphemy en warlords mark. Daardoor heb ik nu een constante 2% mana en life leech.

[ Voor 5% gewijzigd door Blue Boon op 17-12-2015 10:15 ]

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 17:01
Vannochtend mijn PA build even snel getest in een mapje nadat ik hem gisteren in elkaar heb geklikt (laten klikken.. :P).
Vind ik deze jewel:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ud724Br.png

Als ik 3 van de 4 mods zoek op poe.trade kom ik al uit op 1 exalted of hoger, geen idee wat het in deze vorm waard is omdat het simpelweg niet erop staat. Leuk voor een 1h crit cycloner?

Vanavond maar weer verder met LA build, heeft potentie, maar lang niet zo leuk als verwacht. Misschien dat ik deze league nog wel wat anders ga maken, maar wat.. Lang geleden dat ik echt een selfcast build heb gemaakt (op SRS na), misschien dat ik iets van vaal spark ga proberen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Is er ergens een up to date poe guide.....game is zo uitgebreid
....hahaha.

Wil graag een summoner gaan levelen...elk advies is welkom

Bedankt! !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hah ja er zijn ook zat verschillende summoners builds :)

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1388991
Dat is er een.

Je kunt ook googelen op path of exile beginners guide en dan vind je ook zat guides.

Persoonlijk denk ik dat je gewoon lekker wat aan moet klooien met je eerste char en zo door vragen te stellen en te lezen het spel leren kennen. Als je bij ons in de guild komt is er altijd wel iemand online die je vraag kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Bedankt! !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
vergeet geen guild invite te vragen :) zie mijn sig.

• Cestoda
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 17:08
Als je nog iets van een beginners guide zoekt:
Hier kan je redelijk wat informatie vinden.

• jeroni1976
Thks.....

Ben inmiddels level 10 met witch volg een of Andere dual flame leveling guide.....gebruik vooralsnog alleen flame totem zonder andere spells (weet nog niet waar ik mee kan combineren

• JohnnyV76
Eerste link voor een flame totem is de faster casting support gem. Die zal je DPS een flinke boost geven als je hem linked aan je flame totem gem. Faster Casting is wel pas voor lvl18.

Dual flame totem is overigens een prima build om mee te beginnen. simpel en veilig :)

• jeroni1976
Thanks weer,

Vraagje. .....overlevingskansen zijn wel schaars op level 10 lol.ben die gevangenis in mijn upp aan het schoonvegen.

Maar niet raar dat ik puur flame totem gebruik zonder andere spells?

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
jeroni1976 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:51:
Thanks weer,

Vraagje. .....overlevingskansen zijn wel schaars op level 10 lol.ben die gevangenis in mijn upp aan het schoonvegen.

Maar niet raar dat ik puur flame totem gebruik zonder andere spells?
nee hoor. Als het werkt, dan werkt het. ;) Ik raad je aan om Firestorm erbij te gebruiken overigens, werkt erg goed samen. Gooi een firestorm of 2 neer en daarna je totem ertussen om packs te killen terwijl je naar de volgende pack toeloopt. Geeft een grote boost aan je clearspeed. ;)

• jeroni1976
Top kijk daar heb ik wat aan!@!!

Nog vraagje......zeer beperkte bag space ik raap te veel op denk ik

Geen idee wat wel of niet te pakken lol

• JohnnyV76
Hah ja in t begin kun je wel alles oppakken en vendoren. Elk wit item geeft je een stukje papier en 5 van die kun je inwisselen voor een identification scroll. Als je net begint zijn blauwe items t soms nog wel waard om te dragen maar over t algemeen wil je alleen de gele items identificeren. Als je blauwe items vendored krijg je ook weer scaps die in een stack van 20 ook weer een orb opleveren. In t kort... gele items ID-en en de rest un-ID-ed vendoren. Check ook de guild stash voor low level gear.

• jeroni1976
Big thks!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Weet niet of je al een loot filter gebruikt? Ik pik over het algemeen alleen spullen op die ik voor recipes kan gebruiken.

http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/

Hier staat ook uitgelegd welke items voor welk recept.

Overwatch profile awesomo#2162

• jeroni1976
Top!

Zal vandaag eens kijken of ik die kan instaleren

• jeroni1976
Ik zie trouwens net dat firestorm pas op level 20 beschikbaar is.

Hebben jullie suggesties tot level 20......wat te gebruiken icm flame totem?

• Cestoda
Firestorm is level 12 als het goed is, tot die tijd kan je prima Magma orb gebruiken, of fireball.

• jeroni1976
Op 12 al?

Weet je dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Zo......mid level 30 nu

Vette game zeker icm lootfilter
...bedankt voor die tip!!!

Nu merk ik met lootfilter dat de items maar een paar seconden oplichten (voor mij veels te kort. ..kun je dat verlenoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
jeroni1976 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:26:
Zo......mid level 30 nu

Vette game zeker icm lootfilter
...bedankt voor die tip!!!

Nu merk ik met lootfilter dat de items maar een paar seconden oplichten (voor mij veels te kort. ..kun je dat verlenoen?
Kijk bij instellingen daar kan je het 1 en ander instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Deze boss met GMP is erm.. sja.. wat moet je er van zeggen..

[YouTube: https://youtu.be/vEYigQiPK64] video moet nog verwerkt worden mbt quality

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Occy74 schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:21:
Lol, ik kijk liever toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Best kansloos daar zeg. Ouch :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:21:

[video] video moet nog verwerkt worden mbt quality
Het lijkt wel alsof je gewoon stil blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Goede middag,
Helemaal verzot op Exile....maar zoveel vragen. Probeer het hier even

Momenteel zojuist level 40 geworden rustig bezig met act 4 Normal

1: skill gems gebruik je alleen op wapens?

2: ik heb geen gems in al mijn armor,ik heb geen idee wat ik erin met plaatsen ik heb momenteel 870 HP.

3: Ik heb nu al zo een 80 Talismans in mijn stash geen idee wat ik daar mee moet

4: Alle orbs Stones heb ik bewaard in stash ook jewel dingen. ...bewaar ik die voor end game of?

5: Tips voor de andere 2 difficulties cruell/mercinaires,zowel voor gearing en farming

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
jeroni1976 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:04:
Goede middag,
Helemaal verzot op Exile....maar zoveel vragen. Probeer het hier even

Momenteel zojuist level 40 geworden rustig bezig met act 4 Normal

1: skill gems gebruik je alleen op wapens?

2: ik heb geen gems in al mijn armor,ik heb geen idee wat ik erin met plaatsen ik heb momenteel 870 HP.

3: Ik heb nu al zo een 80 Talismans in mijn stash geen idee wat ik daar mee moet

4: Alle orbs Stones heb ik bewaard in stash ook jewel dingen. ...bewaar ik die voor end game of?

5: Tips voor de andere 2 difficulties cruell/mercinaires,zowel voor gearing en farming

Ik zou zeggen vraag een guild invite aan (zie mijn sig voor linkje 2de linkje eerste is mijn shop :+ ) In de Guild kunnen mensen je ingame vaak stukken beter op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Ik doe wel even een korte poging

1.skill gems gebruik je gewoon daar waar plek voor is, let goed op de links! In het begin is het verstandig om af en toe een 4 link glove of helm te bewaren, omdat een 4 link main skill al aardig wat damage kan doen.

2.plemp gewoon gems in open plekjes waarvan je denkt dat je ze mss ooit gaat gebruiken (vooral support gems) dan zijn ze in ieder geval geleveld

3. http://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki

4. transmutations en orb of alteration en heel af en toe een alchemy orb (als je bv een 5L chest vind of zo) is oke als je nog geen level 70+ bent, blacksmith wetstone zijn oke om te gebruiken bij witte items als de sockets en links goed zijn (kost maar 4 dan om 20 quality te maken), om rare en unique 20q te maken pas doen bij semi endgear

5. aardig wat ele resist voor cruel, en voor merciless max ele resist en aardig wat chaos resist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:31:
[...]

Het lijkt wel alsof je gewoon stil blijft staan?
Dat heb je heel goed opgemerkt :)
Ik schrok een beetje van die gmp mod waarvan ik niet wist dat die op de map zat (was een un-identifed gevaalde map) en was net geleveld dus de rip kon me niet zoveel schelen.

Alleen wel dom dat ik niet snel op resurrect klikte waardoor mijn animated guardian ook dood ging met zijn uniques (die gelukkig wel goedkoop zijn dus zon ramp was het ook weer niet)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Rob_Dielemans schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:05:
Ik doe wel even een korte poging

1.skill gems gebruik je gewoon daar waar plek voor is, let goed op de links! In het begin is het verstandig om af en toe een 4 link glove of helm te bewaren, omdat een 4 link main skill al aardig wat damage kan doen.

2.plemp gewoon gems in open plekjes waarvan je denkt dat je ze mss ooit gaat gebruiken (vooral support gems) dan zijn ze in ieder geval geleveld

3. http://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki

4. transmutations en orb of alteration en heel af en toe een alchemy orb (als je bv een 5L chest vind of zo) is oke als je nog geen level 70+ bent, blacksmith wetstone zijn oke om te gebruiken bij witte items als de sockets en links goed zijn (kost maar 4 dan om 20 quality te maken), om rare en unique 20q te maken pas doen bij semi endgear

5. aardig wat ele resist voor cruel, en voor merciless max ele resist en aardig wat chaos resist
Bedankt! Ik ga er eens mee aan de slag top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:14
jeroni1976 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:04:
Zoek eens op Spell Totem, simpele manier om ook je armor te benutten.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
bregweb schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:14:
[...]

Zoek eens op Spell Totem, simpele manier om ook je armor te benutten.
Weet niet of aan mij ligt maar ik snap niet wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Ben ik weer even. ..

Ben erg aan het stoeien in act 4 ga bizar vaal dood .....is het mijn totem witch build ...of mijn gear

Heb 950 hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
jeroni1976 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:33:
Ben ik weer even. ..

Ben erg aan het stoeien in act 4 ga bizar vaal dood .....is het mijn totem witch build ...of mijn gear

Heb 950 hp
Act4 is over het algemeen een stuk moeilijker dan de eerste 3. 950hp is ook een beetje aan de magere kant. Een redelijke maatstaf is dat je zo'n 300hp per act probeert te krijgen, dus tegen het einde van a4 normal zou je dan zo'n 1200hp moeten hebben. Probeer ook je elemental resists op orde te brengen (chaos is niet zo belangrijk). Zeker de fire en lightning resists zijn redelijk belangrijk in a4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Thanks zoiets hoopte ik al. ...maar mijn grooste probleem. ...vraag is waar/hoe kom ik aan extra reist en life

• JohnnyV76
Extra resist kan van nodes in de skill tree komen als je t nodig hebt maar meestal komt dit vooral van je gear. Goed kijken dus naar de gele items die droppen en dan vooral items met life en liefst 2 resists erop.

Weet niet of je nu al in de guild zit maar ik weet bijna zeker dat er in de guild stash genoeg items voor je zullen liggen waarmee je je resist wss. wel kunt maxen (75%)

• bregweb
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:48:
[...]

Weet niet of aan mij ligt maar ik snap niet wat je bedoelt.
Hij vertelt erboven dat hij geen gems in zijn armor heeft, en geen idee heeft wat hij daar moet plaatsen.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Wat is handig vind is om de builds in forum Poe te bekijken en naar de mechaniek van de build te kijken. Leer je wat je graag wilt. Om zo te komen tot een build die op je speelstijl afgestemd is.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• jeroni1976
Thanks!

Noob probleempje (again)

Ik waarschijnlijk quest skill gems gevendored ......pffff

Hoe zou ik die skills toch kunnen krijgen. ....???? Ben nu al bang voor het antwoord lol

• bregweb
Zodra je die quest hebt voltooid kun je ze ook kopen. Elke stad heeft 1 persoon die veel gems verkoopt. Je kunt ook even google op poe + 'naam van gem' dan kom je op bijvoorbeeld http://pathofexile.gamepedia.com/Spell_Totem en kun je zien met welke quest je de gem kunt krijgen of wie de gem verkoopt.

• Floydian
  • Laatst online: 27-09 09:36
Iets wat ik zelf wel handig vind is om nadat je geleveldt bent een rondje vendors te doen. Ze verkopen altijd wel wat om te verkopen voor een chromatic orb.
Op deze manier ook een mooie 5 linked chest plate gevonden met de exact goede socket kleuren voor maar een transmutation orb.

• jeroni1976
Thanks voor de tips! !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 17:55
Ik heb zelf een tijdje PoE gespeeld, er was toen een soort van season aan de gang (Warbands?).
Opzich heb ik wel weer zin om PoE te proberen, maar zijn dit soort seasons er nog steeds? En zoja, wanneer is het begonnen? Zo kan ik beslissen of er nog tijd is om te spelen of dat ik misschien beter tot het nieuwe seizoen kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaihel schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:37:
Ik heb zelf een tijdje PoE gespeeld, er was toen een soort van season aan de gang (Warbands?).
Opzich heb ik wel weer zin om PoE te proberen, maar zijn dit soort seasons er nog steeds? En zoja, wanneer is het begonnen? Zo kan ik beslissen of er nog tijd is om te spelen of dat ik misschien beter tot het nieuwe seizoen kan wachten.
20 dagen geleden. Duurt in totaal ~ 3 maanden. Er is dus nog genoeg tijd over. Je kunt kiezen uit talisman softcore of talisman hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:48:
[...]

20 dagen geleden. Duurt in totaal ~ 3 maanden. Er is dus nog genoeg tijd over. Je kunt kiezen uit talisman softcore of talisman hardcore.
Dank. Nog een advies vwb een goeie class? Neig zelf naar Ranger, maar weet niet of ze een beetje beginner friendly zijn (ben niet nieuw met hack'n'slash maar PoE is alweer een tijdje geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ranger is prima hoor... class maakt ook eigenlijk niet een enorm verschil. De meeste builds zijn ook vaak met 1 of 2 andere classes prima te doen. Je zou even op t poe forum moeten neuzen naar builds en kijken wat je aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaihel schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:21:
[...]

Dank. Nog een advies vwb een goeie class? Neig zelf naar Ranger, maar weet niet of ze een beetje beginner friendly zijn (ben niet nieuw met hack'n'slash maar PoE is alweer een tijdje geleden).
Class maakt niks uit. Build wel.

Paar easy builds zijn ED/contagion, flame totem, bladefall (of met traps), RT cyclone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Update:

Ik blijf poe een geweldige game vinden.
Ik ben zo goed als bijna level 55,net bezig in act 3 van cruel.

Ik zit momenteel op 1600 hp en gaat best lekker.
Wat ik nog steeds lastig vind is het looten,ik pak gewoon alle uniques en identify ze en dan vendor. Gaat wel aardig wat tijd in zitten.

Binnenkort maar eens rustig verdiepen in het maps gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook een beetje bezig met PoE. Op dit moment een lvl 23 wizard. Na Diablo best wel gespeeld te hebben probeer ik dit spel nu. Het joinen van de guild lijkt me leuk, hoe kan ik dit gedaan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:43:
Sinds kort ook een beetje bezig met PoE. Op dit moment een lvl 23 wizard. Na Diablo best wel gespeeld te hebben probeer ik dit spel nu. Het joinen van de guild lijkt me leuk, hoe kan ik dit gedaan krijgen? :)
Kennis is macht in dit spel. Je hebt zeker nog niet de kans gehad om de 80 postings door te nemen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:43:
Zie mijn sig komt er op neer dat je een officer of mij de Guild leader ingame een pm moet sturen of in het topic van mijn sig even een berichtje achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik ben even deze guide aan het doorlezen, omdat ik misschien een Arc Witch wil maken:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1147951

Ik heb een vraag over het volgende stuk:
Once you've entered the Cavern of Wrath, go to town to claim Firestorm and craft yourself a +1 Fire gems weapon. For this, vendor a magic Wand or Sceptre (transmute the 3L one you hopefully got by now) together with a Ruby Ring and Orb of Alteration.
If you don't have a Ruby Ring, vendor an Iron Ring together with a red skillgem, which you can buy at the vendor. Do the same, but with blue skillgems if you need Sapphire Rings for Merveil. Now try to chrom your new weapon to B-B-R and put into Firestorm + Flame Totem + Added Lightning Damage.

Once in Act 2, start looking out for Topaz Rings to boost your lightning resistance.
You can also wear a Kite Shield for the implicit elemental resistance if needed.
After finishing the Weaver quest, claim Faster Casting and use it instead of ALD in your weapon.
Ik ben nog vrij nieuw met PoE, maar is bovenstaande wel de moeite waard? Je krijg weliswaar een wapen met een goede link voor je gems, maar zal waarschijnlijk hele lage base dmg hebben? Is het niet beter om een wapen te upgraden als hij betere stats heeft/hogere damage? Of is dat irrelevant met deze build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cestoda
jaihel schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:34:
Ik ben nog vrij nieuw met PoE, maar is bovenstaande wel de moeite waard? Je krijg weliswaar een wapen met een goede link voor je gems, maar zal waarschijnlijk hele lage base dmg hebben? Is het niet beter om een wapen te upgraden als hij betere stats heeft/hogere damage? Of is dat irrelevant met deze build?
In tegenstelling tot D3 is weapon damage totaal irrelevant voor spell casters. Gem levels daarentegen zijn vrij belangrijk, dus het craften van een +1cold/fire/lightning skills wapen helpt je enorm in de lage levels. Tip: koop een Lifesprig, en vanaf lvl24 een Reverberation Rod. Beiden zouden je niet meer dan een alch moeten kosten en helpen je enorm met caster builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 21:09 . Reden: spuit11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Vraagje,

Ik ga compleet stuk op dominus op cruel!!
Iemand tips voor mij. 1600 hp dual flame totem.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
1 woord: kiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
en dan de iets uitgebreidere versie:

Dual flame totems zouden gehakt moeten maken van Domi.
Waar ga je dood? in t 1e stuk met de elite adds of in 't 2e stuk waar hij die totems plaatst en van die projectiles op je schiet of in de laatste fase als Domi getransformeerd is naar dat beest?

Voor de 1e twee fases is het een kwestie van helemaal onderin staan. Er zit onderin in het midden een muurtje en dat is wel een beetje de sleutel om de 1e fases door te komen. Zelf daar staan en je totems aan de uiteindes of wat verder plaatsen. mochten er mobs naar je toe komen lopen dan kun je om het muurtje lopen terwijl je totems herplaatst.

Voor de laatste fase is het t beste om iig 1 life flask te hebben met bleed removal. Verder gewoon Domi facetanken en aan 2 kanten een totem zetten. In die laatste fase niet gaan kiten maar gewoon dicht bij hem staan en de totems hun werk laten doen.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend heb ik m'n headset eens gefixt en vroeg me af wat de gegevens zijn van de teamspeak server, of was het ventrilo? Word er een beetje actief ingelogd? Ik wil eigenlijk wat meer sociale ervaring in PoE dan alleen de guildchat, met alle nieuwe char-namen die steeds voorbij komen kan ik onmogelijk bijhouden wie wie is, op een paar mensen na. Oja, zijn er eigenlijk ook dagen waarop er wat party-play is? mapping en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Vraag ingame maar aan SMD of Shodan, lijkt me niet handig om die login gegevens hier neer te plempen :)

Bijna elke avond zitten we wel op teamspeak, zelfs gasten zonder microfoon zitten erop maar die hebben het te druk met stashtab management om een mic te kopen :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb een tijdje terug een initiatief gepost hier voor een groupschat op de android app genaamd Line maar daar is niet veel reactie op gekomen :N

Lijkt me nog steeds handig om bijv. af te spreken voor dailies of gewoon algemeen geouwehoer of vragen over het spel en men hoeft niet bang te zijn... je hoeft niks te zeggen en omdat je met z'n allen in een chatroom zit is het ook behoorlijk anoniem. Minder eng dan een whatsapp groep! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Thanks!!!

Ik ga stuk op de fase dat hij je oppakt met zo een circel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
jeroni1976 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:49:
Thanks!!!

Ik ga stuk op de fase dat hij je oppakt met zo een circel
Met die cirkel in de 2e fase moet je erop letten dat je binnen de cirkel staat want de regen die erbuiten valt geeft je bleed dmg, je moet dan dus wel dichtbij Dom staan.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Goede morgen

Update:

Ik ben momenteel level 57 en zo goed als klaar met act 4 cruel was erg pittig hahaha

Mijn stash is echt bomvol bewaar alleen legends jewels en heb wel honderd talismans wat moet ik er allemaal mee hahaha.

Ik moet ook zeggen dat ik vrijwel niks enchant of zo dus alle ingrediënten daarvoor zitten ook in stash. Ik dacht lekker bewaren voor maps.

Hoewel ik mij afvraag of ik wel voldoende stash ruime heb? Voor merciless.
Ook vraag ik mij af of ik me gear moet upgraden voor merciless.

Wellicht hebben jullie nog tips

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb je wat gehad aan de tips voor Dominus? Ging het beter nu?

Tja de stashtabs die je standaard krijgt zijn aan de magere kant als je lekker door speelt. Denk ook haast wel dat de meeste reguliere spelers wel extra stashtabs hebben gekocht. Zelf heb ik er 29 totaal en weet dat er mensen zijn met nog veel meer :)

Als je het spel leuk vindt en ook verwacht dat je toekomstige leagues gaat spelen en andere builds gaat proberen dan kun je er over nadenken om ook een supporter pack te kopen. Met die punten kun je dan stash tabs kopen. Het is een gratis spel maar gelukkig zijn er heel veel spelers die zo'n pack kopen om ten eerste het spel en de makers te ondersteunen en ten tweede meer plezier beleven door extra stashruimte en bijv. bepaalde skill effecten e.d. Als ik kijk hoeveel uren plezier ik al aan PoE beleefd heb dan zijn die 2 supporter packs die ik gekocht heb het dubbel en dwars waard geweest.

Als je niet wilt of kunt kopen dan wordt het toch echt heel kritisch naar de spullen kijken en meer gaan ruimen. Die talismans kun je upgraden... als je 5 verschillende in zo'n altaar dumpt komt er een monster uit (met adds) die een tier hogere talisman draagt. Zo kun je je T1's gaan upgraden en omdat 5 T1 slechts 1 T2 geeft kun je ook lekker je stash schonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:59:
Heb je wat gehad aan de tips voor Dominus? Ging het beter nu?

Tja de stashtabs die je standaard krijgt zijn aan de magere kant als je lekker door speelt. Denk ook haast wel dat de meeste reguliere spelers wel extra stashtabs hebben gekocht. Zelf heb ik er 29 totaal en weet dat er mensen zijn met nog veel meer :)

Als je het spel leuk vindt en ook verwacht dat je toekomstige leagues gaat spelen en andere builds gaat proberen dan kun je er over nadenken om ook een supporter pack te kopen. Met die punten kun je dan stash tabs kopen. Het is een gratis spel maar gelukkig zijn er heel veel spelers die zo'n pack kopen om ten eerste het spel en de makers te ondersteunen en ten tweede meer plezier beleven door extra stashruimte en bijv. bepaalde skill effecten e.d. Als ik kijk hoeveel uren plezier ik al aan PoE beleefd heb dan zijn die 2 supporter packs die ik gekocht heb het dubbel en dwars waard geweest.

Als je niet wilt of kunt kopen dan wordt het toch echt heel kritisch naar de spullen kijken en meer gaan ruimen. Die talismans kun je upgraden... als je 5 verschillende in zo'n altaar dumpt komt er een monster uit (met adds) die een tier hogere talisman draagt. Zo kun je je T1's gaan upgraden en omdat 5 T1 slechts 1 T2 geeft kun je ook lekker je stash schonen :)
Weer bedankt!

Het ging beter met de tips. ...wel aantal keer het loodje gelegd. ...maar dat hoort erbij. ..denk ik hahaha

Bedankt voor alle tips. ..vanavond wagen aan merciless. ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
jeroni1976 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:21:
[...]

Weer bedankt!

Het ging beter met de tips. ...wel aantal keer het loodje gelegd. ...maar dat hoort erbij. ..denk ik hahaha

Bedankt voor alle tips. ..vanavond wagen aan merciless. ........
Schaam je er niet voor, eerste keer dat ik Dominus probeerde was op een hc char en ik was dom/overmoedig genoeg om hem te doen zonder even te lezen wat hij precies doet.
Fase 1 lukte wel en 2 ook, maar de laatste fase snapte ik niets van en was ik binnen 2 seconden dood door die bleed omdat ik niet in de cirkel ging staan bij hem :P

Zodoende leert men!
Pagina: 1 ... 82 ... 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<b>Ik ben opzoek naar iemand die tijd en energie wil steken in het topic.</b> Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik geen tijd meer om de TS up-to-date te houden. Helaas is er bij de vorige oproep niemand opgestapt waardoor de TS nog steeds veroudert is.

<b>Oproep: wie wil/kan tijd en energie steken in het maken van een nieuwe uo-to-date TS in een nieuwe deeltje?</b> Interesse? Dan kun je mij <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919">DM'en</a>~[/html]