De link is voor de nieuwe tree. Als je deze plakt in PoESkillTree (de offline software) werkt het. Je kan hem ook online bekijken door pathofexile.com door exiletools.com te vervangen (klik). Ik ben altijd een fan van de bossfights, dus vandaar de defensieve insteek. In de vorige league speelde ik een Dodge build, best tanky, totdat je geraakt wordt. Dit is best of both worlds denk ik: lage kans geraakt te worden en als je geraakt wordt wordt de klap aardig opgevangen.Fiole schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:05:
[...]
Ziet er interessant uit. In ieder geval een stuk tankier dan de CI contagion die ik in gedacht had. Kun je ook een passive tree posten? Geen idee waar ik die uit die google doc kan halennvm gevonden! alhoewel je de oude talen tree gebruikt...er is veel verandert als je chaos skills wilt gebruiken. Zou even op exiletools.com/fullscreen-passive-skill-tree/ kijken en hem opnieuw maken
Begin me nu echt wel af te vragen of CI / hybrid defensief genoeg kan zijn/is. Max block lijkt me wel fijner spelen...
ES of hybrid ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Je effective life lijkt dan misschien wel hoog, maar elke hit komt hard aan.
[ Voor 14% gewijzigd door bl3nd3d|IA op 09-12-2015 20:29 ]